Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 17:53

SophievdV schreef:
Geen zeep gebruiken is ook niet mijn ding.. gebruikt hij wel deodorant daffodil? En parfum?

Ik vind het al vies als iemand muf ruikt. Ik wil graag parfum of andere lekkere luchtjes ruiken en geen slaaplucht. Behalve van mn lover als hij naast me ligt te slapen :)

Om nog even laat op de zeep discussie in te gaan.. :') Ik vind zeep (en dan voor het lichaam) in het algemeen ook vaak wel 'nutteloos'. Ik moet zeggen dat ik het uiteindelijk niet eens ruik..? Ook bij andere mensen ruik ik echt niet met welke zeep ze zich wassen (of net niet).. En er zitten toch voornamelijk alleen maar chemische dingen in die slecht zijn voor de natuurlijke 'waarde' (hoe je het ook zegt) van je huid. Alleen shampoo ruik ik nog soms wel even in mijn haar.
Nu gebruik ik wel nog zeep dus en shampoo, maar het zou voor mij geen drama zijn als iemand dat niet deed, zolang ze maar douchen en niet stinken. Maar als je hier zo'n drama discussie om krijg kan ik wel begrijpen dat het gedaan is.. _O-

Ik heb overigens wel leuk nieuws. Tinderdate die ik geen date wou noemen uit Nederland is ondertussen wel wat geworden.. :D Misschien wel 'snel'.. We hebben elkaar uiteindelijk nog maar drie keer in het echt gezien (1x drie nachten dus, daarna twee en vorige week nog eens twee), maar we praten dus wel al sinds september, bellen regelmatig, dus dat zit wel goed... Komt alleen echt wel op een poedersuiker moment, heb net examens. :') (en dan kan ik hier ook nog eens bijlezen, want dat wou ik al langer doen, alleen weinig tijd dus xd)

En op die persoonlijkheidstest, ik vind dat ding bij mij nooit kloppen. :+ Deels klopt ie wel, maar niet volledig. Dus zo ga ik me niet blootstellen aan mensen. :') Al heb ik nu dus geen Tinder meer.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 18:18

Kencamo schreef:
Janinevv schreef:
Kunnen jullie wel normaal tinderen? Bij mij liep het vast. Toen verwijderd de app en opnieuw gedownload, alleen kan nu dus niet inloggen. Krijg foutmelding

Heb ik ook last van ja. Ik las dat er een storing is.

Vandaar, ben er nu weer in maar chats willen niet laden.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 00:52

listiglistje schreef:
Evelien_vp schreef:
Als je ze vind Nummus, laat iets weten xD

Hoeveel zijn jullie er al tegengekomen die de 16 personalities test gedaan hebben en hun testresultaat in hun profiel zetten? Wel interessant om te weten wat voor vlees je in de kuip hebt.

Ik heb deze destijds gedaan op verzoek van mijn Tindermatch, want hij dacht dat ik hetzelfde was :D
en dat klopte precies, “Bemiddelaar” dat is slechts 4% van de bevolking.
We zijn ook nog steeds heel goed bevriend, iedere dag een paar keer contact en spreken af en toe af.
Ik ken hem over 2 dagen precies een jaar :P feestje!

Serieus, bemiddelaar is maar 4% van de bevolking? Ik ben ook bemiddelaar namelijk...

Maar nee heb het niet in mijn profiel gezet.

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 01:04

Ik ben debater :') Wat een verrassing. 3% v/d bevolking.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 01:09

Ik ben niet verrast. Is dat erg? :')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 01:22

Ben ik ook niet verrast door.
Ik ben bemiddelaar, daar wel verrast door :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 01:27

_O- _O-

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 01:39

Ik blijk een avonturier te zijn! :')

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 01:42

Hier ook een bemiddelaar :j

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 01:43

Test even gedaan, ik ben blijkbaar een advocaat, <1% van de bevolking. Omschrijving matcht alleen niet helemaal :')

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 01:59

De Herbalife ontbijter is ook nog coach van Herbalife .
_/-\o_

Ben aan t broeden op een passend antwoordt
Denk zoiets als
" goh vertel eens ?"
Krijg ik vast een heel verhaal
En dan zeggen
" Ik wist het "
Maar ik ontbijt nooit
DIS MATCH ~~}>

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 05:53

Exitium schreef:
Test even gedaan, ik ben blijkbaar een advocaat, <1% van de bevolking. Omschrijving matcht alleen niet helemaal :')

Hier idem.
Aantal dingen herken ik me wel in. Andere wat minder

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 12:05

Zinzi _O- Geweldig...

En ja bij mij klopte de beschrijving HEEL erg van Bemiddelaar, ook na een jaar therapie wegens psychische problemen kreeg ik nog steeds dezelfde uitslag, alleen met iets minder % introvert. _O- Maar gewoon nog steeds precies hetzelfde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 12:23

Dus maar 4% is bemiddelaar en hier zitten er zo al een paar achter elkaar? :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 12:24

Ja daarom vond ik het ook zo raar, want ik kom ook heel veel bemiddelaars tegen...

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 12:26

Haha ik heb m ook voor de grap gedaan; ik ben een entertainer. Best grappig; zitten wel wat raakvlakken ook met mijn standaard sterrenbeeldbeschrijving. Ik ben echter ook vrij rationeel en analytisch en dat komt niet overeen. Wederom, ik pas gewoon niet in een type of hokje. :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 12:27

Ik pas níet in mijn sterrenbeeldbeschrijving... als Boogschutters iets niet zijn volgens de cliché's...

En ik zou niet te temmen moeten zijn (nou ok ik hou wel van mijn eigen tijd) en graag op avontuur willen en niet van vastigheid houden en graag reizen... doe ik allemaal niet. _O-

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 12:32

Ik ben een Consul.. schijnt redelijk vaak voor te komen.. Ik kan me niet helemaal vinden in de beschrijving.. Er staat dat ik feestjes organiseer, maar daar ben ik helemaal niet van.. En ik ben zeker geintereseerd in details (tot GROTE irritatie van mijn ex :') ) maar ik kan die details vervolgens niet onthouden :D
En ik zou gevoelig moeten zijn voor kritiek, maar dat ben ik helemaal niet..

Lastig altijd, dit soort dingen.. wat past wel en wat past niet

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 12:36

Ja er zitten natuurlijk wel kleine verschilletjes in de individuelen binnen een groep maar dat hou je altijd. :j
Deze werkt wel beter dan bv. andere tests maar is ook niet sluitend.

Zo ben ik dan wel 66% introvert, maar kan ik behoorlijk extravert dóen en maken mensen vaak de fout te denken dat introverten niet graag onder de mensen zijn. Ik ben dat wel, alleen kost het me energie, dus kan ik het niet zo veel en zo lang als extraverten.

Maakt me geen teruggetrokken muisje bv. en ik kan heel expressief zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 12:40

Ik ben een echte schorpioen en volgens de test een entertainer :+
Extravert, realistisch, op principes gericht, zoekend en assertief klopt wel, maar om nou te zeggen dat: "Als er iemand is die spontaan gaat zingen of dansen, is het de Entertainer wel." Nou nee :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 12:48

_O- Ja klopt ook niet.
Overigens herken ik me heel erg in dat stukje bij de bemiddelaar dat die in "hermit mode" kunnen terugtrekken als ze niet oppassen... dat kan ik ook.
Maar gelukkig kom ik er ook vaak vanzelf weer uit omdat ik geleerd heb me bewust te zijn van mijn behoeften, dus dan merk ik dat ik behoefte heb aan menselijk contact enzo.

Overigens net wonderbaarlijk genoeg een match op Tinder die een gesprek startte. Ik viel bijna van mijn stoel.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 12:59

Ik mag me, volgens mn persoonlijkheidsprofieladvies, niet aanstellen als mensen niet naar me luisteren.. -O- :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 13:00

Als mensen niet naar mij luisteren trek ik me terug in mezelf. _O- Zal er ook wel bij horen.
Kun je je beter aanstellen toch? Hoewel, ik denk dat er in beide gevallen niet geluisterd wordt.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 13:28

Nummus schreef:
Zo ben ik dan wel 66% introvert, maar kan ik behoorlijk extravert dóen en maken mensen vaak de fout te denken dat introverten niet graag onder de mensen zijn. Ik ben dat wel, alleen kost het me energie, dus kan ik het niet zo veel en zo lang als extraverten.

Herkenbaar. Ik moet echt af en toe dagen hebben dat ik niets hoef om bij te komen, ieder weekend twee dagen onder de mensen hoef ik echt niet te doen

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 13:52

Nee ik hou standaard één weekend dag voor mezelf. :j Een keertje niet gedaan en ik was gelijk op vrijdag al in paniek gewoon.