Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 00:09

Jester_ schreef:
Ik heb al de sleutel van zijn huis van mijn tinderdats, things are goingg fast :P

Wow!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 09:58

Jester_ schreef:
Ik heb al de sleutel van zijn huis van mijn tinderdats, things are goingg fast :P

**\O/** Ik ook! Was gister avond voor het eerst alleen bij hem thuis, vind dat altijd wel wat vreemd de 1e keer haha..

Charlottemv

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 11:38

Ja had ik inderdaad ook al binnen een maand ofzo. Nu vind ie het maar al te handig want dan zorg ik dat het eten klaar is als ie thuis komt, en zodoende hoef ik niks te eten wat hij klaar maakt want ik ben niet zo’n makkelijke eter Hahaha.

Zoo klinkt wel weer lekker burgerlijk dit.

Ik heb wel een dingetje.. we willen komend najaar graag naar Bonaire, nou zijn die tickets natuurlijk super goedkoop als je ze verrrrrr van tevoren boekt. Maarja.. wie weet of je dan nog samen bent? Zoals het nu gaat heb ik het idee dat het allemaal veel anders voelt als bij vorige vriendjes en hij lijkt er ook heel serieus in te staan. Nu voelt het alsof dit hem gewoon gaat worden maarja ik vind het nogal wat om voor zo ver vooruit tickets te kopen. Hebben meer mensen hier last van qua vakanties plannen?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 11:55

Hmm ja maar wij gaan gewoon voor last minute haha. Ik wil in februari wel een verassing naar parijs ofzo doen. Zo snel komt ie niet van me af :P

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 12:05

Ik zou dat nog niet boeken... als je nou al langer samen bent neem je die gok wel maar ik zou het zo snel nog niet doen, hoe goed het ook voelt! Ik boek sowieso altijd last minute dus ik zal er niet tegenaan lopen haha.

Grappig dat het bij jou ook zo anders voelt als bij vorige vriendjes, ik heb hetzelfde en mijn vriend ook. We zijn beiden echt niet de makkelijkste maar we liggen zo enorm op 1 lijn dat er gewoon nog geen enkele rede is geweest voor discussie of irritatie of wat dan ook. Best wel gek, we kennen elkaar nu zo'n 5/6 weken, ik heb nog nooit een man zo lang gekend zonder ook maar een klein irritatie dingetje :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 12:06

Begrijp wel dat je die tickets vroeg wil boeken.. naar Amerika hadden we ze ook een half jaar van te voren geboekt.

Tsja.. Ik heb daar nooit over na gedacht.. maar het gebeurt wel eens dat je voor de tijd uit elkaar gaat. Dan zou je moeten kijken wie de tickets neemt, dat de ander de helft dus betaald zodat de andere een nieuwe reisgenoot kan zoeken

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 12:37

Gaat lekker dames!
Vakantie tja, dat is gewoon bedenken op welke manier je het meeste kans maakt geld te verliezen? Vroeg boeken met de kans dat relatie uit gaat, of laat boeken en sowieso meer geld betalen.

Wij willen als vakantie een roadtrip door Kroatië gaan maken. Mijn vriend is er al vaker geweest, ik nog nooit. Word wel echt DE relatietest. 3 weken lang rondrijden en in een klein tentje slapen, maar ik ben ervan overtuigd dat wij dat overleven als ik zie hoe gemakkelijk onze relatie gaat.

Over huissleutels, heerlijk is dat ja. Ik heb de huissleutel van mijn vriend ook de eerste maand (dat we nog aan het daten waren) gekregen. Toen had ik zelfs ook nog de sleutel van het huis van mijn ex :') maar die heb ik daarna zo snel als het kon geretourneerd :D

Met kerst een hele mooie ring van mijn vriend gehad (geen trouw- of verlovingsring hoor, dat vind ik veel te vroeg!). Voelde me wel een beetje een prinsesje toen ik het kreeg :o

Gisteren heeft hij me laten schrikken. Ik woon nog thuis, en binnenkort verhuis ik met al mijn spullen/slaapkamer naar zolder, hier krijg ik een kleinere klerenkast dus daar hadden we het over. Zei ik dat mijn kleren echt niet meer in mijn kast gingen passen. Zei hij dat ik de helft van mijn kleren wel bij hem neer mocht leggen hoor, *paniek-modus aan*. Je moet eens weten hoeveel moeite ik er al mee had om enkel een tandenborstel bij hem neer te leggen. Ondanks dat het echt enorm goed voelt vind ik zo'n stap (wat in mijn ogen beetje richting samenwonen gaat) best eng, dus ik denk er nog even over na :o

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 13:48

Ahh dan begin je toch met alleen een paar sokken, breid je het langzaam uit :D
Ik snap je wel. Ik heb bij m'n vriend douchegel en shampoo neergezet en denk eraan een tandenborstel neer te leggen, vind het zo'n gedoe alles steeds mee te moeten nemen.. ik vind het zelf niet zo'n ding maar ik begrijp wat je bedoeld. Niks doen wat niet goed voelt of een te grote stap lijkt :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 14:02

Hoe lang zijn jullie al samen Pascalle? Wij waren 9 maand samen toen we onze vakantie naar Kroatië hebben geboekt.
Oh, nu al sleutels, gaat de goede kant op, Jester! :D
Oh, goed teken Colien! Logisch dat het eng is, dan wordt het opeens wel heel serieus ;) Ik ben nog niet verder gekomen dan een haarelastiekje, maar ik heb mijn spullen ook gewoon nodig en zien elkaar niet vaak genoeg/wonen te ver weg om even snel langs te kunnen om spullen op te halen.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 14:15

Blijft leuk om jullie verhalen te lezen!

Over vakanties gesproken; Wij zijn 2 maanden samen (en kennen elkaar 3 maanden) en hebben onze eerste vakantie samen geboekt voor over 2 weken. :)) Of ik iets voor over 9 maanden zou boeken? Nee ik denk het niet, simpelweg omdat je geen idee hebt hoe het loopt.

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 14:40

Over het boeken: Mij is altijd gezegd dat verre reizen en alles los boeken (vliegticket, transfers en hotel) het goedkoopst is 6 weken vooraf. En dan het liefst een dinsdag of donderdag. Ik heb nog nooit kunnen ontdekken of het waar is, maar omdat vliegtuigmaatschappijen de prijzen aanpassen op de vraag, schijnt dat de goedkoopste tijd te zijn.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 14:53

Ondertussen ligt er al tandenborstel, haarshampoo, parfum, haarborstel, joggingsbroek + shirt waar ik in slaap. Ik reis altijd alles mee op en neer, blijf over het algemeen vaak niet langer dan 1 nacht, hoog uit 2 omdat ik of hij dan weer moet werken. Ben zo bang ook dat als de helft van mijn spullen daar ligt dat ik dan als ik thuis ben de spullen aan wil die daar liggen en andersom :')

reizen boeken: Wij hadden voordat we een relatie hadden (elkaar 1 maand kende) een weekendje weg geboekt samen, kort daarna kregen we een relatie.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 18:17

Ik had redelijk snel dingen bij vorige langdurige scharrel liggen. Hij woonde 50 minuten verderop, en ik had er zo de pest in om steeds dingen mee te zeulen. Dus daar lag een shirt om in te slapen, tandenborstel, shampoo etc. Misschien ligt het er nog wel :') want heb het nooit opgehaald toen hij de handdoek in de ring gooide.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 18:51

wat vinden jullie er van als de vrouw de hele tijd de dates moet verzinnen? En er van zijn kant helemaal geen ideeën komen?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 20:13

Dom......als dat nu al begint, wordt dat alleen maar erger! Voet bij stuk houden en ze iets laten verzinnen!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 20:19

Ik zeg dan meestal ook dat zij iets mogen bedenken :')

Ik ben onderweg naar de stad, drankje doen met mijn match!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 20:20

Bambi1995 schreef:
wat vinden jullie er van als de vrouw de hele tijd de dates moet verzinnen? En er van zijn kant helemaal geen ideeën komen?

Dan zou ik me afvragen hoe graag hij eigenlijk wil.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 20:40

Nou hij wil iedere keer afspreken en dan zeg ik ja is goed en hij vraagt dan altijd wat ik wil gaan doen en laat het initiatief bij mij. Dus ik heb nu een voorstel gedaan en nu reageert hij dus niet meer hij heeft het wel gelezen. De bal ligt dus nu lekker bij hem en als hij er niet op reageert dan is het klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 21:32

Qua vakantie.. als het goed voelt, gewoon doen denk ik dan. Mocht het mis gaan, zie je dan wel weer verder..

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 22:28

Bambi1995 schreef:

Gewoon eerlijk om de beurt wat bedenken toch :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 22:30

Bambi1995 schreef:
Nou hij wil iedere keer afspreken en dan zeg ik ja is goed en hij vraagt dan altijd wat ik wil gaan doen en laat het initiatief bij mij. Dus ik heb nu een voorstel gedaan en nu reageert hij dus niet meer hij heeft het wel gelezen. De bal ligt dus nu lekker bij hem en als hij er niet op reageert dan is het klaar.

Hij neemt dus wel initiatief tot afspreken, hij bedenkt alleen niks.. persoonlijk vind ik dat minder erg dan wanneer hij helemaal geen initiatief neemt.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 22:38

Yvankaxx schreef:
Ik zeg dan meestal ook dat zij iets mogen bedenken :')

Ik ben onderweg naar de stad, drankje doen met mijn match!

Veel plezier!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 22:41

Als hij wel initiatief neemt om af te spreken, dan zou ik het denk ik ook minder erg vinden :j

Ik ben weer onderweg naar huis :+
Geen verkeerde jongen verder, maar wat te soft voor mij. Niet echt mijn type!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 22:59

Jammer!

Hier net gordgekeurd door zijn ouders en zit morgen alleen in zijn huis. Voel me net een puber zo verliefd :P

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 23:18

Ik baal echt heel erg hard. We zouden vrijdag een tweede date doen (we zouden poolen). Ik vandaag het pool centrum bellen maar ze zitten dus vol. Dus ik zei zo tegen hem dat het vol zit vrijdag en stelde voor dat we dan in een andere plaats kunnen poolen. Daar reageerde hij niet op en toen vroeg ik wat hij wou en toen zei hij dat hij het een week wil opschuiven.

1e date was goed afgesproken. Toen tweede date was niet goed afgesproken dus het schoof al een week op en nu hadden we afgesproken dat we het wel goed zouden afspreken en is dat weer niet gelukt. Dus het is nu al meer dan 3 weken geleden van de 1e date.

Ik heb nog aangeboden om een ander bedrijf te zoeken maar daar gaat hij dus gewoon niet op in.

Toen zei ik dat ik het wel jammer vind. Dat vond hij ook.

Maar jeetje hij had dit gewoon zelf in de hand maar hij doet er gewoon niet veel aan. Of snapt hij het gewoon niet?