Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Ik heb babykleding opgegeven. Nieuwe kleding met etiketjes er nog aan voor €1 per stuk en nog krijg je het niet verkocht.
Suzanne F. schreef:DeMolenhoek schreef:Ik heb babykleding opgegeven. Nieuwe kleding met etiketjes er nog aan voor €1 per stuk en nog krijg je het niet verkocht.
Ik verkoop sowieso geen kleding meer via Marktplaats. Alles gaat naar de kringloop, heb ik het idee dat ik er nog iets goeds mee doe ook. I.p.v. die ene euro ervoor krijgen en daar nog veel gedoe en werk van hebben.
Lay_D schreef:Kleding verkopen heb ik lang geleden ook opgegeven. Gratis weg geven via fb hoeken doe ik ook niet meer nadat ik het later te koop aangeboden zag.
DatBenIkNou schreef:Romy1234 schreef:Ik kom gewoon echt niet van mijn spullen af, zelfs geeneens vragen over de prijs of iets, gewoon 0 reactie.
Ligt an sich niet in de weg maar wil er toch we graag vanaf.
Is je prijs en advertentie dan wel aantrekkelijk genoeg?
Tijd geleden had ik dat bij een pensionstalling die z'n stallen niet vol krijgt. Terwijl er in onze regio veel stallen met wachtlijsten zijn, dus dan die je toch iets niet helemaal goed? Toen ik na bezichtiging melde dat ik geen interesse had gezien de verhouding stalgeld en het gebodene, werd dat niet bepaald gewaardeerd. Advertentie staat er na bijna jaar nog altijd op.
Tallie1979 schreef:Mensen denken soms echt dat spullen brood eten he.
Trui schreef:misschien gaat diegene nu ie er nog is het wrl nogmaals bespreken of moet diegene erover nadenken nu ze zeker weet dat ie er nog is.... waarom verwachten we tegenwoordig op alles gelijk reactie ? vraag ik me oprecht af.