Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Donna89

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:14

Gelukkig maar!
Ik heb alles binnen aan dekjes en bontjes.
Zelf alleen niet goed gelezen bij het bontje. Stond bij de advertentie een foto van een grijze.
Blijkt achteraf dat er in de advertentie wel stond dat het een zwarte is. Oeps.
Maar ja in mijn enthousiasme zelf dus niet opgelet.

Morgen zelf maar eens weer thuis wat spul verzamelen om op MP te zetten.
Centjes zijn weer op. haha

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:54

Mijn god.. de auto is verkocht, gelukkig. Ik heb meneer opdringerig een app gestuurd en geblokkeerd.

Eerst smsjes dat ie vrijdag gewoon komt. Afspraak is afspraak. Toen ik hem erop wees dat hij maamdag zou komen en heeft afgezegd. En ik geen bindende afspraken heb gemaakt ging ie over tot scheldkannonades. Ik denk dat ie niet komt...

Ik heb screenshots voor de mensen die graag leedvermaak willen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:56

Ooooh wat errug!!! Nee maar echt!! Wat een debiel zeg!

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:56

oohh mag ik me hier melden??
Ik ga meteen even een foto zoeken waar de reactie te zien is van iemand die reageert op mijn paardrijlaarzen & sporen.. span je lach spieren maar vast aan!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:58

Wilde gok, of je er vooraf mee door de mest wilt lopen en ze ongepoetst wilt opsturen...

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:06

Janine1990 schreef:
Wilde gok, of je er vooraf mee door de mest wilt lopen en ze ongepoetst wilt opsturen...

Was het dat maar....

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:08

Afbeelding

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:08

Sorry hijs een beetje groot geworden hihi

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:12

Hahahaha lol

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:13

Ik stel me er meteen zo'n schots rokje bij voor en een meid met 2 van die staartjes! :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:14

OMG :')

Jeetje... het is maar wat je sexy vindt _O-
En onder een minirokje? :') Wat een slechte combi!!!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:15

xkimmieejj schreef:
Ik stel me er meteen zo'n schots rokje bij voor en een meid met 2 van die staartjes! :')

Hit me baby one more time :)ddd

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:16

Janine1990 schreef:
xkimmieejj schreef:

Gewoon precies dat! Heb uiteindelijk ook geen reactie terug gegeven, maar zat er aan te denken om te vragen of ie er ook een zweepje bij wilde.. Maar goed daar kicken ze op natuurlijk

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:21

xkimmieejj schreef:
Janine1990 schreef:

Gewoon precies dat! Heb uiteindelijk ook geen reactie terug gegeven, maar zat er aan te denken om te vragen of ie er ook een zweepje bij wilde.. Maar goed daar kicken ze op natuurlijk

"Als je ze komt ophalen, krijg je er een zweepje bij cadeau."

-----

"Ohja en een set pleisters voor de knieholtes van je vriendin."

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:22

HAHAHA die zijn ook goed!

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:55

Ach wat jammer :(. Bied via marktplaats mijn Smartex Extra aan. Kreeg een bod van 100€ waar ik mee akkoord ging, dus terug mailtje gestuurd dat het goed was en op welke manieren ik het kan verzenden. Nu stuurt ze terug dat ze een mail van marktplaats heeft gehad dat ze afraden te kopen als ze niet in persoon kan onderhandelen en nu durft ze hem niet meer kopen...
Echt rot, die deken ligt in de weg en hoe eerder hij weg is hoe liever, vandaar dat ik ook deftige boden accepteer. Wil nog de helft van de verzendkosten betalen zelfs. Ze mag mijn gsmnr en woonplaats hebben als ze zich daar veiliger mee voelt. Er halen dikwijls mensen spullen op hier, al tientallen dingen verkocht en maar 1 klacht gehad (bit in gewone envelop, is wel goed aangekomen maar de envelop was gescheurd)

De neopreen singel is wel opgehaald net :D. Weer wat minder spullen die in de weg liggen. Nog 2 dekens en een bitloos hoofdstel en mijn kamer ligt weer begaanbaar XD

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:13

Dott schreef:
Mijn god.. de auto is verkocht, gelukkig. Ik heb meneer opdringerig een app gestuurd en geblokkeerd.

Eerst smsjes dat ie vrijdag gewoon komt. Afspraak is afspraak. Toen ik hem erop wees dat hij maamdag zou komen en heeft afgezegd. En ik geen bindende afspraken heb gemaakt ging ie over tot scheldkannonades. Ik denk dat ie niet komt...

Ik heb screenshots voor de mensen die graag leedvermaak willen

Wat een idioot!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:21

Ja. Voor de zekerheid heeft mijn vriend 4 van zijn vrienden uitgenodigd. Ze zijn sowieso elke vrijdagavond samen, alleen ni dus bij ons thuis. En ik ga naar een vriendin. Mocht ie toch komen..

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:21

ik ben wel in voor leedvermaak hahaha, weet alleen niet of dit mag op het forum.
Had ik van de week broedeitjes verkocht, zijn er helaas 7 van de 10 kapot aangekomen. Heb ik aangeboden nieuwe te versturen, niks meer gehoord. Is natuurlijk heel vervelend, maar ja, ik kan er eigenljk ook niks aan doen.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:34

xkimmieejj schreef:

He die man heb ik ook eens gehad!
Ook op rijlaarzen hahaha.
Hij vond ze sexy en wilde ze kopen.
Had terug gestuurd dat ik akkoord ging maar nooit meer wat van gehoord.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:34

xLes schreef:
Ach wat jammer :(. Bied via marktplaats mijn Smartex Extra aan. Kreeg een bod van 100€ waar ik mee akkoord ging, dus terug mailtje gestuurd dat het goed was en op welke manieren ik het kan verzenden. Nu stuurt ze terug dat ze een mail van marktplaats heeft gehad dat ze afraden te kopen als ze niet in persoon kan onderhandelen en nu durft ze hem niet meer kopen...
Echt rot, die deken ligt in de weg en hoe eerder hij weg is hoe liever, vandaar dat ik ook deftige boden accepteer. Wil nog de helft van de verzendkosten betalen zelfs. Ze mag mijn gsmnr en woonplaats hebben als ze zich daar veiliger mee voelt. Er halen dikwijls mensen spullen op hier, al tientallen dingen verkocht en maar 1 klacht gehad (bit in gewone envelop, is wel goed aangekomen maar de envelop was gescheurd)

De neopreen singel is wel opgehaald net :D. Weer wat minder spullen die in de weg liggen. Nog 2 dekens en een bitloos hoofdstel en mijn kamer ligt weer begaanbaar XD

wat voor maat was je lamsvel singel eigenlijk?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:38

NenaC schreef:
ik ben wel in voor leedvermaak hahaha, weet alleen niet of dit mag op het forum.
Had ik van de week broedeitjes verkocht, zijn er helaas 7 van de 10 kapot aangekomen. Heb ik aangeboden nieuwe te versturen, niks meer gehoord. Is natuurlijk heel vervelend, maar ja, ik kan er eigenljk ook niks aan doen.

Zie.pb ;)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:41

NenaC schreef:

Hiet ook!!

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:43

inowa schreef:
xkimmieejj schreef:

He die man heb ik ook eens gehad!
Ook op rijlaarzen hahaha.
Hij vond ze sexy en wilde ze kopen.
Had terug gestuurd dat ik akkoord ging maar nooit meer wat van gehoord.

Gewoon iemand die t spannend vind om zulke mailtjes eruit te doen dus.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:45

Via FB weer een poging gewaagd in combi met MP en dat liep in 1e instantie niet vlotjes.
Ze zou het overmaken, prima. Wachten, wachten. Na een paar dagen een pb: heb je het geld al? Ik: nee. Zij: ik zie het, het is terug gekomen. Jouw reknr. is toch dit? Ik maak het weer over.
Verder niks. Geen ik zie het afgeschreven en heb jij het? ofzo.
Van ING naar ING zie je direct, maar die avond nog niks, de volgende dag ook niet, dus ik dacht: de groeten, ik benader nr 2.
Die was dolenthousiast en stond vanmorgen al op mijn werk om de spullen op te halen, aangezien zij ook in de stad werkte.
Prompt zie ik vanavond dat nr. 1 het vandaag had overgemaakt...
Dus direct terug gestort en een pb via FB.
Ze heeft de pb gelezen, maar geen reactie terug.
Tja, nonchalant gedoe onder het mom ik betaal wanneer ik wil, daar doe ik niet meer aan.
1 blij, 1 niet. Tja.

En via MP een stoomstrijkijzer verkocht.
Mail was in heel gebrekkig Nederlands, maar ik begreep zo'n beetje wat de bedoeling was.
Vanavond netjes op aangegeven tijd afgehaald en betaald, ging in half Spaans/Engels, maar blije meneer weer op pad. Hij was ook maar gestuurd door de dame die met mij mailde... :)