Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:xkimmieejj schreef:Ik stel me er meteen zo'n schots rokje bij voor en een meid met 2 van die staartjes!
Hit me baby one more time
xkimmieejj schreef:Janine1990 schreef:Hit me baby one more time
Gewoon precies dat! Heb uiteindelijk ook geen reactie terug gegeven, maar zat er aan te denken om te vragen of ie er ook een zweepje bij wilde.. Maar goed daar kicken ze op natuurlijk
Dott schreef:Mijn god.. de auto is verkocht, gelukkig. Ik heb meneer opdringerig een app gestuurd en geblokkeerd.
Eerst smsjes dat ie vrijdag gewoon komt. Afspraak is afspraak. Toen ik hem erop wees dat hij maamdag zou komen en heeft afgezegd. En ik geen bindende afspraken heb gemaakt ging ie over tot scheldkannonades. Ik denk dat ie niet komt...
Ik heb screenshots voor de mensen die graag leedvermaak willen
xkimmieejj schreef:[ Afbeelding ]
xLes schreef:Ach wat jammer. Bied via marktplaats mijn Smartex Extra aan. Kreeg een bod van 100€ waar ik mee akkoord ging, dus terug mailtje gestuurd dat het goed was en op welke manieren ik het kan verzenden. Nu stuurt ze terug dat ze een mail van marktplaats heeft gehad dat ze afraden te kopen als ze niet in persoon kan onderhandelen en nu durft ze hem niet meer kopen...
Echt rot, die deken ligt in de weg en hoe eerder hij weg is hoe liever, vandaar dat ik ook deftige boden accepteer. Wil nog de helft van de verzendkosten betalen zelfs. Ze mag mijn gsmnr en woonplaats hebben als ze zich daar veiliger mee voelt. Er halen dikwijls mensen spullen op hier, al tientallen dingen verkocht en maar 1 klacht gehad (bit in gewone envelop, is wel goed aangekomen maar de envelop was gescheurd)
De neopreen singel is wel opgehaald net. Weer wat minder spullen die in de weg liggen. Nog 2 dekens en een bitloos hoofdstel en mijn kamer ligt weer begaanbaar XD
NenaC schreef:ik ben wel in voor leedvermaak hahaha, weet alleen niet of dit mag op het forum.
Had ik van de week broedeitjes verkocht, zijn er helaas 7 van de 10 kapot aangekomen. Heb ik aangeboden nieuwe te versturen, niks meer gehoord. Is natuurlijk heel vervelend, maar ja, ik kan er eigenljk ook niks aan doen.
NenaC schreef:ik ben wel in voor leedvermaak hahaha, weet alleen niet of dit mag op het forum.
Had ik van de week broedeitjes verkocht, zijn er helaas 7 van de 10 kapot aangekomen. Heb ik aangeboden nieuwe te versturen, niks meer gehoord. Is natuurlijk heel vervelend, maar ja, ik kan er eigenljk ook niks aan doen.
inowa schreef:xkimmieejj schreef:[ Afbeelding ]
He die man heb ik ook eens gehad!
Ook op rijlaarzen hahaha.
Hij vond ze sexy en wilde ze kopen.
Had terug gestuurd dat ik akkoord ging maar nooit meer wat van gehoord.