Het regent hier heel zachtjes. Meer druppelig dan regen. Het is wel koud, maar 13,5 graad.
Agossie
Geplaatst: 09-09-13 19:40
Net op stal druppelde het gestaag, maar nog geen heftige regen. Ik moet zo naar een verjaardag en wilde eigenlijk lopend gaan. Het is dichtbij. Dus dan maar de megaplu mee!!
Ik heb net anderhalf uur in de stromende regen gelopen, ben weer doorweekt
De pony's stonden zelfs op de wei in de schuilstalletjes, kun je nagaan ... die stoppen echt niet zo maar met eten
Akecheta
Geplaatst: 09-09-13 21:13
Zo dan, voor het eerst weer eens ouderwets in de regen gereden. Heb tegenwoordig zo'n lange regenjas en dat bevalt echt super. Met laarzen en een hoed ben ik gewoon helemaal droog gebleven. Bij het paard liepen de blubberstralen van zijn lijf, maar ja, dat is het risico bij een witte
quartel schreef:
dit is geweldig weer om je schoonmoeder het onkruid uit de tuin te laten trekken
'k heb geen schoonmoeder, dus als ik de jouwe even mag lenen
Was wel erg vroeg donker met deze bewolking. Dat is dan weer even wennen...
Halverwege de training kwam ik er achter dat het regende toen ik in de lampen keek,en hard ook. Maar je voelt dat gewoon niet als je bezig bent blijkbaar.Nu regent het nog steeds,maar ik had mooi een plu mee genomen.
Regen regen regen regen regen! En ja, ik ben net ook gewoon de regen in gegaan. Plu op en lekker naar verjaardag wandelen! In de stromende regen.
Iejoorr, vervelend dat je zo nat bent geworden, maar ik vind het dan eigenlijk ook wel weer lekker om dan bij thuiskomst onder een warme douche te stappen daarna lekker op de bank te hangen...