Zat wat rond te neuzen op marktplaats, kom ik deze tegen;
Citaat:Ik ben opzoek naar een Iphone 4S simlock vrij. Graag gratis en het maakt niet uit of ie wel of niet gebruikt is. Graag verzenden of brengen. Kan zelf niet ophalen ivm school.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik ben opzoek naar een Iphone 4S simlock vrij. Graag gratis en het maakt niet uit of ie wel of niet gebruikt is. Graag verzenden of brengen. Kan zelf niet ophalen ivm school.
Tyrcanol schreef:Pfff.
Heb een bontje en een longeersingel besteld bij iemand.
Krijg ik ipv een longeersingel een ontzettend oude stoffen dressuur singel ...
Jinte schreef:Tyrcanol schreef:Pfff.
Heb een bontje en een longeersingel besteld bij iemand.
Krijg ik ipv een longeersingel een ontzettend oude stoffen dressuur singel ...
Ik ben de betreffende bokker (lees altijd mee in dit topic) dus zal het even verklaren, heb de Tyrcanol ook al een PB gestuurd.
Ik heb helaas verkeerd gelezen, te snel, waardoor ik dacht dat ze de gewone singel ipv de longeersingel wou. Helaas heb ik gisteravond de longeersingel meegegeven aan iemand die spullen inzamelt voor stichting Paard in Nood in Spanje. Ik maak het teveel betaalde geld z.s.m. over aan de bokker, en heb mijn oprechte excuses aangeboden, vind dit nl. een vervelende situatie voor haar.
kiki1976 schreef:Jinte schreef:
Ik ben de betreffende bokker (lees altijd mee in dit topic) dus zal het even verklaren, heb de Tyrcanol ook al een PB gestuurd.
Ik heb helaas verkeerd gelezen, te snel, waardoor ik dacht dat ze de gewone singel ipv de longeersingel wou. Helaas heb ik gisteravond de longeersingel meegegeven aan iemand die spullen inzamelt voor stichting Paard in Nood in Spanje. Ik maak het teveel betaalde geld z.s.m. over aan de bokker, en heb mijn oprechte excuses aangeboden, vind dit nl. een vervelende situatie voor haar.
Persoonlijk vind ik als jij die fout gemaakt heeft, je Tyrcanol de gewone singel terug moet laten sturen, en het aankoop bedrag+ de gemaakte terug stuur kosten terug moet storten.
Ik bedoel ik zou er persoonlijk niet blij mee zijn als dat de verkoper een fout maakt (wat natuurlijk niet expres gaat) het bedrag zou gaan verrekenen.
Ik bedoel ik koop een longeersingel en geen gewone singel.
(Maar misschien praat ik voor mijn beurt en kan de de gewone singel wel gebruiken)
upendo schreef:Ik heb een hoofdstel gekocht, op de foto in de advertentie stond hij compleet.
Met sperriem.
Zojuist kreeg ik hem binnen, zonder sperriem.
Wat zouden jullie hiermee doen?
Verkoper meldt zojuist dat ze hem is kwijtgeraakt, maar dat ze vergeten was dat te melden...