Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:23

Vandaag nog zo een :')

Zat wat rond te neuzen op marktplaats, kom ik deze tegen;
Citaat:
Ik ben opzoek naar een Iphone 4S simlock vrij. Graag gratis en het maakt niet uit of ie wel of niet gebruikt is. Graag verzenden of brengen. Kan zelf niet ophalen ivm school.

:') onder het mom van proberen kan altijd. Vriend van me ging voor de grap mailen, moest hij de verzendkosten ook voor hem betalen :oo 8)7

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 23:29

Dat soort mensen. .... 8)7

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 10:11

Dat is toch wel echt het toppunt :oo Die gelooft vast ook nog in Sinterklaas.

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 10:27

Hahaha, soms heb ik echt het idee dat het ergste wel is geweest. Maar toch weten mensen het altijd te overtreffen. Ongelooflijk!! :$

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 10:41

Ik heb een hele mooie kast gezien op MP, prijs afgesproken, verkoper akkoord gegaan en nu reageert ze al twee dagen niet meer. Baal daar zo van omdat ik van de zelfde serie elders een salontafel en eettafel heb gezien. Ik wil het wel graag als set, dus nu zit ik de één aan het lijntje te houden, omdat ik moet wachten op de ander. Er staat ook geen telefoonnummer bij, dus bellen gaat ook niet :( Hé zo balen , ik wil graag als set in huis en niet iets van dit en iets van dat

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 11:49

Ik zag wat pc spellen die ik wilde hebben. Vraagprijs was 60 euro.
Een aantal heb ik al, dus gevraagd of ze ze ook los verkocht.
Tegen goed bod zei ze. Ik wilde er 8 hebben, daar 50 euro voor geboden.

Kreeg ik me toch een mail..
Dat ik gek was en of ik had gezien Hoe duur ze in de winkel waren en dat ze minstens 250 euro voor alles wilde hebben. Raar mens. Zet dan geen 60 euro bij je advertentie. :=

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 11:56

Wauw ik vraag me nu wel af wat voor spellen dat dan zijn. Wat veel geld :=

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 12:05

Sims 3 spellen.. maar 250 euro voor 11 spellen.. Dan haal ik ze nog liever nieuw. Krijg ik er nog vriendelijk personeel bij ook nog. :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 12:26

Zijn die dingen zo duur joh :wow: Haha je hebt groot gelijk!

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 12:42

Tyrcanol schreef:
Pfff.

Heb een bontje en een longeersingel besteld bij iemand.
Krijg ik ipv een longeersingel een ontzettend oude stoffen dressuur singel ... :\

Ik ben de betreffende bokker (lees altijd mee in dit topic) dus zal het even verklaren, heb de Tyrcanol ook al een PB gestuurd.
Ik heb helaas verkeerd gelezen, te snel, waardoor ik dacht dat ze de gewone singel ipv de longeersingel wou. Helaas heb ik gisteravond de longeersingel meegegeven aan iemand die spullen inzamelt voor stichting Paard in Nood in Spanje. Ik maak het teveel betaalde geld z.s.m. over aan de bokker, en heb mijn oprechte excuses aangeboden, vind dit nl. een vervelende situatie voor haar.

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 12:45

Bij Bart Smit zijn ze nu 22,- p/s, de Sims 3 uitbreidingen. 8 x 22 = 176 nieuwprijs. En dat kun je er nóóit meer voor vragen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 12:58

FUDGE schreef:
Bij Bart Smit zijn ze nu 22,- p/s, de Sims 3 uitbreidingen. 8 x 22 = 176 nieuwprijs. En dat kun je er nóóit meer voor vragen.

Klopt! Daarom! :)

Dus ik heb d'r vrolijk succes gewenst met de verkoop.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 13:41

Jinte schreef:
Tyrcanol schreef:
Pfff.

Heb een bontje en een longeersingel besteld bij iemand.
Krijg ik ipv een longeersingel een ontzettend oude stoffen dressuur singel ... :\

Ik ben de betreffende bokker (lees altijd mee in dit topic) dus zal het even verklaren, heb de Tyrcanol ook al een PB gestuurd.
Ik heb helaas verkeerd gelezen, te snel, waardoor ik dacht dat ze de gewone singel ipv de longeersingel wou. Helaas heb ik gisteravond de longeersingel meegegeven aan iemand die spullen inzamelt voor stichting Paard in Nood in Spanje. Ik maak het teveel betaalde geld z.s.m. over aan de bokker, en heb mijn oprechte excuses aangeboden, vind dit nl. een vervelende situatie voor haar.

Persoonlijk vind ik als jij die fout gemaakt heeft, je Tyrcanol de gewone singel terug moet laten sturen, en het aankoop bedrag+ de gemaakte terug stuur kosten terug moet storten.
Ik bedoel ik zou er persoonlijk niet blij mee zijn als dat de verkoper een fout maakt (wat natuurlijk niet expres gaat) het bedrag zou gaan verrekenen.
Ik bedoel ik koop een longeersingel en geen gewone singel.

(Maar misschien praat ik voor mijn beurt en kan de de gewone singel wel gebruiken)

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:21

Ik lees al een hele tijd mee, maar omdat ik nooit wat kocht of verkocht op mp heb ik nog nooit wat geplaatst hier :') tot nu...
Ik heb een professionele filmcamera op mp staan, gebruikssporen maar werkt uitstekend (met van alles en nog wat erbij), mijn vp is €900 (nieuwe prijs €4700)
nu krijg ik alleen maar onzin biedingen (in mijn ogen) van €200 of ik krijg een reëel bod en dan moet ik hem versturen naar een of ander ver land.. -O- Waar ik niet intrap.

Nu is mijn vraag is mijn vp nog veel te hoog?

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:34

Nee Annuuuuh ik vind dat niet te hoog!

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:37

kiki1976 schreef:
Jinte schreef:

Persoonlijk vind ik als jij die fout gemaakt heeft, je Tyrcanol de gewone singel terug moet laten sturen, en het aankoop bedrag+ de gemaakte terug stuur kosten terug moet storten.
Ik bedoel ik zou er persoonlijk niet blij mee zijn als dat de verkoper een fout maakt (wat natuurlijk niet expres gaat) het bedrag zou gaan verrekenen.
Ik bedoel ik koop een longeersingel en geen gewone singel.

(Maar misschien praat ik voor mijn beurt en kan de de gewone singel wel gebruiken)

Ik bedoel ook dat ik het bedrag wat ze voor de singel betaald heeft terug stort. Als ze hem terug wilt sturen is dat ook prima en betaal ik ook die kosten.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:43

Ik heb een hoofdstel gekocht, op de foto in de advertentie stond hij compleet.
Met sperriem.

Zojuist kreeg ik hem binnen, zonder sperriem.

Wat zouden jullie hiermee doen?
Verkoper meldt zojuist dat ze hem is kwijtgeraakt, maar dat ze vergeten was dat te melden...

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:46

Gelul, dat geloof ik niet, "vergeten" en toch opsturen. Sperriem kun je wel apart kopen, dus ik zou een deel van het geld terug willen of het hoofdstel (tegen vergoeding van álle kosten) terug willen sturen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:47

Ik heb al gevraagd of ze dan een vervangende sperriem voor me heeft. :)

Als ze dat niet heeft zal ik wel wat geld terugvragen dan denk ik..

Ik ben wel blij met de rest van het hoofdstel, dus terugsturen hoeft niet zozeer, maar vind het wel jammer dat het niet vermeld is..

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 15:49

Ik vind het een nette oplossing hoor Jinte!
Neem aan dat jullie hier wel uit gaan komen.

Upendo, ik zou inderdaad ook vragen om een vervangende sperriem of een deel van de kosten terug. 'vergeten' te melden maar wel verzenden vind ik ook wel bijzonder!

Hier weer een positieve ervaring. Scheer apparaat is verkocht, dus die ga ik zo weg brengen naar post kantoor

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:08

upendo schreef:
Ik heb een hoofdstel gekocht, op de foto in de advertentie stond hij compleet.
Met sperriem.

Zojuist kreeg ik hem binnen, zonder sperriem.

Wat zouden jullie hiermee doen?
Verkoper meldt zojuist dat ze hem is kwijtgeraakt, maar dat ze vergeten was dat te melden...

Wat leuk om dit even in dit topic te zien inplaats van eerst heel even alleen te pb'en met me.

In dit geval was ik het wel vergeten want ik gebruik normaal geen sperriem.
Laatst bijgewerkt door Samblabla op 17-12-13 16:09, in het totaal 1 keer bewerkt

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:08

Zie, tyrcanol gaf haar de kans om het eerst op te lossen en dat werpt dus ook z'n vruchten af :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:09

Ze noemt toch geen naam Samblabla, ze vraagt alleen wat anderen zouden doen ermee.

Ze zegt niet eens of dat het een bokker was of niet, dus het had net zo goed een random persoon van marktplaats kunnen zijn.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:13

Nee maar ik had al contact met haar en ik was zelfs al een nieuwe aan het regelen, waarom moet dit dan gevraagt worden in een topic?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:16

Omdat dit misschien op het moment zelf nog niet zo was, nog geen reactie was oid?
Zoals je zelf zegt
"Wat leuk om dit even in dit topic te zien inplaats van eerst heel even alleen te pb'en met me."

Misschien was er geen reactie en wilde ze graag de mening van anderen voor oplossingen die misschien voor beide partijen uitkwamen. Je zet nu alleen jezelf te kijk, want zij heeft keurig netjes niks vermeld. Niet eens dat het om een bokker ging.