Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

imaudy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:08

De tas zelf is wat apart, maar wat springen de kleuren eruit zeg!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:09

MarlindeRooz schreef:
Marcella schreef:
Oh waardeloos.

Dat de container bij mijn oom al zo goed als vol is na 1 dag. :=

Het is vast veel werk geweest vandaag of niet? Hij had veel spullen toch? :=

Wanneer moet het leeg zijn?

2 December, want dan komt de fotograaf. :=

Dit is pas een begin 30 jaar verzameld. En dan had ik al een deel weggegooid.

De oude keuken gaat er ook gelijk uit.

Huis wordt helemaal kaal gemaakt voor verkoop.

Hoe het nu met mijn oom naar de flat is gegaan weet ik niet. Wel dat hij niet eens was met verkoop.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:18

Ik had gezegd wat aardigs over de tas te zeggen…
Dus ik vind hem mooi en zou hem als tas gebruiken en niet als vaas :)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:32

Daphne__ schreef:
Ja, het is ook wel een opvallende tas, dus ik snap opzich best dat mensen zich afvragen wanneer je zo'n tas gebruikt, maar de manier waarop ze het vraagt.. Verder niks over de tas, alleen "Ga je daar serieus mee lopen". En het is in een groep voor liefhebbers van horror, niet een of andere mode groep ofzo.

Ik spaar deze tassen, heb ze van meerdere horrorfilms en gebruik ze eigenlijk alleen als ik naar de bioscoop ga. Ga er niet mee naar de kerk ofzo :+

[ Afbeelding ]
Hier kun je hem rondom zien:
https://loungefly.com/nl/it-pennywise-c ... K0022.html

Zou er zelf niet mee lopen, maar vind hem wel gaaf! <3

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:59

Ik heb het steenkoud en wil douchen dus ik loop naar boven, zie ik op de overloop een natte plek op de grond. Is de ketel weer eens gaan lekken en de zolder staat blank _-:(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:01

Dat ik wel een beetje moe wordt van de hartoverslagen. Bij afleiding zakt het dus best wel weg. Maar ik kan mij er vaak moeilijk toe zetten om afleiding te vinden met name in de avond. Hobby's zat, maar zin , dat mis ik vooral.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:02

black_kelpie schreef:
Ik heb het steenkoud en wil douchen dus ik loop naar boven, zie ik op de overloop een natte plek op de grond. Is de ketel weer eens gaan lekken en de zolder staat blank _-:(

Gatverdamme dat is driedubbel balen op 1) dit tijdstip, 2) morgen zondag en 3) met deze vorst.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:03

Zebrastreep schreef:
Dat ik wel een beetje moe wordt van de hartoverslagen. Bij afleiding zakt het dus best wel weg. Maar ik kan mij er vaak moeilijk toe zetten om afleiding te vinden met name in de avond. Hobby's zat, maar zin , dat mis ik vooral.

Maar als het zakt met afleiding, dan is het toch relatief duidelijk dat het niet iets structureel mis is aan je hart zelf. Want dat zakt echt niet af met afleiding.
Dus eigenlijk alleen maar positieve bevestiging.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:07

Ja, kan me voorstellen dat als je niks met horror hebt, deze tas echt horror is :')

Ik vind ze vooral heel cool om op te hangen, het is meer een verzamelitem. De tassen zijn vaak heel mooi gemaakt, met op verschillende plekken tekeningen.
Maar ik gebruik ze ook zeker. Ga geen tas kopen als ik er vervolgens niet mee over straat durf.

Ik heb niet eens een normale tas, al is mijn standaard tas wel een stuk degelijker dan deze :))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:11

Ik vind 'm gaaf. Maar ik houd sowieso wel van aparte dingen. Ik heb aparte schoenen. Beauty and the Beast, Mulan, eenhoorns en zo.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:13

Ik zag pas iemand met een rugtas met ogen erop die konden bewegen, echt zo gaaf! Heb even met de eigenaar ervan gesproken, hij zei dat je er allerlei uitdrukkingen op kon laten zien. Ik zou het zelf niet kopen, maar vind het altijd leuk als mensen van die aparte dingen hebben :j

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:32

2 dagen achter elkaar wezen uiteten en beide dagen eigenlijk met een beetje honger naar huis :\

Wel lekker, maar volgende keer eerst langs Smullers en daarna pas fusion shared dining :=

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:42

Buren muziek maar kan niet lokaliseren waar, daarvoor is het te zacht maar wordt wel door oordoppen versterkt.. nu gaat het harder dus hopelijk kan ik die buur even aanspreken dat het slaaptijd is..

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:58

Vandaag les gehad over jachtethiek. En komt erop neer dat er nog heel veel pocherij speelt, veel tradities en rituelen van een miljoen jaar voor christus. Kledij voorschriften, de plek waar je moet staan, blazers erbij, hoe je ethisch moet omgaan met een geslagen prooi, van wie je toestemming moet hebben etc. Maakt me zeer rebels om niet bij zo'n vereniging te willen horen, lekker mn eigen ding te doen en niet onderdeel te worden van zo'n poppenkast waarbij je (zeker als vrouw) konten moet kussen. Nee sorry.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 01:31

Geven die ogen op de tas nou ook licht in het donker? Hoe vet! dat lijkt mij nou echt zo'n collectors item wat ook een hoop geld heeft gekost, wat bijzonder dat mensen uit zo'n groep liefhebbers daar dan zo op moeten reageren. Lijkt mij ook leuk voor naar fantasy beurzen enzo trouwens, helemaal rond halloween.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 48 min geleden

Ja klopt, er zitten lampjes onder de ogen en onder de ballonnen + tekst :))

Afbeelding
Afbeelding

Er zijn idd heel veel verzamelaars van dit merk tassen. Als ze net uitkomen kosten ze 80,-/100,- maar sommige stijgen behoorlijk in waarde als ze niet meer in winkels te krijgen zijn.

Ik wil nog wel een keer graag naar een beurs en dan zeker met tas, liefst zou ik een tas laten signeren, maargoed dat zal wss een droom blijven :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 6 min geleden

Ik vind hem vet Daphne :j

Uhmm, het sneeuwt hier? En het blijft liggen? Doe eens niet.