Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:20

Ik eet meestal om 12.00-13.00 iets en dan rond 17.30-18.30 uur. Meer niet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:37

Lag net in m’n bed. Net verschoond. Met m’n witte beddengoed. Net gedoucht. Heerlijk!

Begint m’n pink weer te bloeden. Dat gaat niet heel goed met wit beddengoed. Dus kon weer uit bed voor een pleister. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:05

Gelukkig merkte je het op tijd en niet in de ochtend na een nacht slapen, anders had het helemaal waardeloos geweest op je witte beddengoed :oo

Ik erger mij aan dat mijn siliconen ijsvormpjes niet lekker uit zichzelf drogen, er blijven waterdruppels in zitten. Maar ga ik ze op het aanrecht laten staan en hopen dat het morgenochtend toch droog is, want lui, of ga ik ze nu nog afdrogen en vullen zodat ik morgen zeker weten ijsjes heb. De ijsjes roepen, maar mijn bed roept ook, keuzes keuzes...

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:06

Ja met suiker snap ik dat je aan strakkere tijden zit. :j
Ik ontbijt meestal een schaal Griekse yoghurt en dan pas weer avondeten.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:30

vikawiek schreef:
pjer schreef:
beide paarden hebben al weken mijt aan vooral 1 been. Ik heb al 3x gewassen met sebacil en toen dat op was ook al 3x gewassen met bye mite. maar het is nogal hardnekkig. Dat of ik doe echt iets niet goed met wassen. Heb nu de sokken (beschaafd sokje, geen tinker sok of zo) er maar af gehaald en alle korstjes weggepeuterd en dan vanaf nu maar even om de dag dat ene been wassen.

Heb je al je borstels ook schoongemaakt? Mochten je paarden op stal staan dan raad ik ook aan om 2 keer met een tussenpoos van een week je hele stal leeg te scheppen en schoon te maken met dettol. Als ik alleen de benen waste van mijn paard dan ging het ook niet weg, maar door alles schoon te maken uiteindelijk wel. Succes nog! Mijten zijn zo poedersuiker

Stal leeg gaat helaas niet lukken ivm waldbodem. Dat wordt dan wel een extreem dure grap. Maar borstels wassen is nog wel een optie inderdaad, net als die frontline die Femke noemt. Daar ga ik eens naar kijken. Het is trouwens niet zo erg als op de foto's van Tweety gelukkig maar wel veel korstjes en nu een wondje door het gepeuter. Vandaag zaten er ook bij beide paarden van die irritante pokke vliegjes die bijten (groter dan knutten) op dus uiteindelijk tedax erop gespoten en dat hielp wel iets. Maar ik ga ook maar weer veerust kopen denk ik.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:32

Dat mijn hartkloppingen ernstiger word genomen door de huisarts dan ik dacht, nu een holterkastje en naar de cardioloog :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:37

Telpeva schreef:
Gelukkig merkte je het op tijd en niet in de ochtend na een nacht slapen, anders had het helemaal waardeloos geweest op je witte beddengoed :oo

Ik erger mij aan dat mijn siliconen ijsvormpjes niet lekker uit zichzelf drogen, er blijven waterdruppels in zitten. Maar ga ik ze op het aanrecht laten staan en hopen dat het morgenochtend toch droog is, want lui, of ga ik ze nu nog afdrogen en vullen zodat ik morgen zeker weten ijsjes heb. De ijsjes roepen, maar mijn bed roept ook, keuzes keuzes...

Opeens bedacht ik mij: Waarom maak ik er een probleem van dat ik de laatste restjes water er niet uit krijg, ik ga waterijsjes maken.
Dus ze staan nu in de vriezer :+
Ik geef mijn vermoeidheid de schuld van dit gebrek aan logisch nadenken

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:47

En de drukte bij de Duitse benzinepompen,3 pompen afgeweest en rijen met auto’s,ga morgen wel in Nederland tanken,ik weet het scheelt 30 cent op een liter, maar ik tank maar 1 of 2 keer per maand.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:48

Telpeva schreef:
Telpeva schreef:

Opeens bedacht ik mij: Waarom maak ik er een probleem van dat ik de laatste restjes water er niet uit krijg, ik ga waterijsjes maken.
Dus ze staan nu in de vriezer :+
Ik geef mijn vermoeidheid de schuld van dit gebrek aan logisch nadenken

Jep. Ik snapte die logica ook al niet, maar dacht dat je wellicht roomijs oid ging maken. (En dan nog dacht ik) :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:50

Maar hoor nu wel de kikkers in de verte kwaken en de paarden grazen en snuifen onder mijn slaapkamerraam, zo rustgevend.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 03:44

Wakker worden van de regen. En dan niet zeker weten of je nou wel of niet de tennisschoenen had binnen gezet die je buiten had gezet om te drogen. (Niet dus)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:39

Ze begonnen om 6:30 met heien

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:52

Heerlijk die regen, maar de luchtvochtigheid is ook meteen sky high en dat merk je overal aan.
Zelfs mijn haar is niets mee te beginnen :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:04

Helaas, nog steeds lekkage. -O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:39

Cayenne schreef:
Heerlijk die regen, maar de luchtvochtigheid is ook meteen sky high en dat merk je overal aan.
Zelfs mijn haar is niets mee te beginnen :+

Nee, niet leuk... Kunnen mijn handdoeken weer niet buiten hangen om te drogen... Het lijkt wel of de cyclus van wassen en regen synchroon lopen hier. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:42

Bellatrix schreef:
Helaas, nog steeds lekkage. -O-

Hoe kan dat dan?
Je huis is nieuwbouw, moet niet mogen!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:44

Klopt, vanaf dag 1 al. Het zit ergens in de dakgoot/bij de koof...maar waar?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 07:44

Goh, wij hadden ook lekkage in ons nieuwbouwappartement van 2019. Balkons waren verkeerd gestapeld en de afwatering van die balkons was ook niet goed, dus wij kregen langs de kozijnen alles van het balkon boven ons naar binnen..

Hebben daar maar anderhalf jaar gewoond. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:45

En het is niet opgelost?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:00

Mijn paard heeft ook zulke plekken. 1x gewassen want bij de tweede keer kwam er plots een noodsituatie op werk waardoor ik het daarna weer vergeten ben.

Paard heeft al een injectie gehad , dus 1x gewassen. Aantal plekken zijn weg en de rest geneest dus ik dacht het zal wel beter gaan. Gisteren zat ze weer op haar kont om aan haar benen te krabben.

Borstels wassen heb ik nog niet eens aan gedacht stom genoeg -O-

Maar het zijn inderdaad vieze korsten. Ik zit ook wel te denken dat voeding een oorzaak is of een slechtere weerstand. Ze was op dat moment nog drachtig en is overgegaan naar volledig op gras. Ze kreeg er trouwens ook een piephak van omdat ze dus steeds ging zitten om te krabben.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:08

Zou vandaag een barbecue hebben bij een collega maar is geannuleerd. Zo sneu voor haar. Het is weken mooi weer geweest en die bbq plan je maanden vantevoren en precies vandaag is het butweer. Maar hij wordt verzet dus hopelijk dan wel mooi weer.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op Vandaag, 08:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:08

Dat is idd wel erg jammer. :\

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:16

Om 7 uur op want iemand van de riolering kwam langs. Al met al duurde dat maar 15 min.

Ik had wel plannen maar allemaal buiten, en het regent flink.

Nou ja ik kan ook wel even schoonmaken en opruimen en nog wat klusjes doen in huis. En dan hopen dat het vanmiddag iets beter wordt.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:17

Maagpijn ^)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:55

Vanmorgen zat er een zenuw in mijn schouder klem, waardoor dus het gevoel in mijn hand uitviel, en ik kreeg het niet goed terug los. Nu gelukkig opgelost.

Ik moet straks naar de dokter voor het eczeem rond mijn ogen, maar nu ben ik een paar dagen minder in de zon geweest, dus is het eczeem weer ver weggetrokken. Heb er ook niet aan gedacht foto’s te maken. Voel me dan gelijk weer een aansteller als ik daar aankom.