Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vikawiek schreef:pjer schreef:beide paarden hebben al weken mijt aan vooral 1 been. Ik heb al 3x gewassen met sebacil en toen dat op was ook al 3x gewassen met bye mite. maar het is nogal hardnekkig. Dat of ik doe echt iets niet goed met wassen. Heb nu de sokken (beschaafd sokje, geen tinker sok of zo) er maar af gehaald en alle korstjes weggepeuterd en dan vanaf nu maar even om de dag dat ene been wassen.
Heb je al je borstels ook schoongemaakt? Mochten je paarden op stal staan dan raad ik ook aan om 2 keer met een tussenpoos van een week je hele stal leeg te scheppen en schoon te maken met dettol. Als ik alleen de benen waste van mijn paard dan ging het ook niet weg, maar door alles schoon te maken uiteindelijk wel. Succes nog! Mijten zijn zo poedersuiker
Telpeva schreef:Gelukkig merkte je het op tijd en niet in de ochtend na een nacht slapen, anders had het helemaal waardeloos geweest op je witte beddengoed![]()
Ik erger mij aan dat mijn siliconen ijsvormpjes niet lekker uit zichzelf drogen, er blijven waterdruppels in zitten. Maar ga ik ze op het aanrecht laten staan en hopen dat het morgenochtend toch droog is, want lui, of ga ik ze nu nog afdrogen en vullen zodat ik morgen zeker weten ijsjes heb. De ijsjes roepen, maar mijn bed roept ook, keuzes keuzes...
Telpeva schreef:Telpeva schreef:Gelukkig merkte je het op tijd en niet in de ochtend na een nacht slapen, anders had het helemaal waardeloos geweest op je witte beddengoed![]()
Ik erger mij aan dat mijn siliconen ijsvormpjes niet lekker uit zichzelf drogen, er blijven waterdruppels in zitten. Maar ga ik ze op het aanrecht laten staan en hopen dat het morgenochtend toch droog is, want lui, of ga ik ze nu nog afdrogen en vullen zodat ik morgen zeker weten ijsjes heb. De ijsjes roepen, maar mijn bed roept ook, keuzes keuzes...
Opeens bedacht ik mij: Waarom maak ik er een probleem van dat ik de laatste restjes water er niet uit krijg, ik ga waterijsjes maken.
Dus ze staan nu in de vriezer![]()
Ik geef mijn vermoeidheid de schuld van dit gebrek aan logisch nadenken
Cayenne schreef:Heerlijk die regen, maar de luchtvochtigheid is ook meteen sky high en dat merk je overal aan.
Zelfs mijn haar is niets mee te beginnen