Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:MyWishMax schreef:Had met pijn en moeite wat gespaard om wat kerstspullen en lekkers met feestdagen te kopen, moet mijn id kaart vernieuwd worden, uiterlijk halverwege januari.
Echt zo'n gezeik altijd, ik word er zo moe van dat ik nooit geld heb voor iets voor mezelf...
Heb je een rijbewijs of paspoort? Anders kun je die ook gebruiken om te identificeren. Dan kun je op een later moment het geld opzij zetten.
Polarize schreef:Normaal lig ik eigenlijk om half 10 wel op bed, ben snel moe, maar ben vandaag naar de verjaardag van een vriendin geweest. Ben aardig aangeschoten en heb nog een uur in de trein te gaan voordat ik thuis ben. De angst om in de trein in slaap te vallen is groot![]()
Eigen schuld, had ook niet kunnen drinken, heb tussendoor ook fris gedronken. Maar was even vergeten dat met mijn adhd medicatie één wijntje al vrij zwaar kan vallen, en ik heb er drie op
Bloodymary schreef:Polarize schreef:Normaal lig ik eigenlijk om half 10 wel op bed, ben snel moe, maar ben vandaag naar de verjaardag van een vriendin geweest. Ben aardig aangeschoten en heb nog een uur in de trein te gaan voordat ik thuis ben. De angst om in de trein in slaap te vallen is groot![]()
Eigen schuld, had ook niet kunnen drinken, heb tussendoor ook fris gedronken. Maar was even vergeten dat met mijn adhd medicatie één wijntje al vrij zwaar kan vallen, en ik heb er drie op
Oei, wakker blijven ja. Een vriend van mij heeft dat laatst gehad. Die moest er in Eindhoven uit, maar werd wakker gemaakt in Maastricht. En dat was de laatste trein....