Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Indy_Mouse_9 schreef:Ik heb vanmorgen de kinderen met de slee naar school gebracht. En had het beter dan de buurvrouwen, want mijn kinderen hebben het grootste gedeelte elkaar getrokken
Daarna terug gelopen via het bos. Ik kom een meneer tegen, die zegt ‘en, was het nog wat? Goed te doen?’
Ik:![]()
hij: ‘was je niet naar de heuvel?’ (Lijkt zich te beseffen dat hij praat tegen een volwassene) ‘oh. Nou ja. Fijne dag’
Ik vind het bijzonder grappig dat ik met m’n 42 jaren en een slee werd aangezien voor iemand die in haar eentje een kilometer door het bos zou gaan om van de heuvel af te gaan sleeen.
) 
De route van huis naar de supermarkt loopt of langs de weg, of 100m om en dan langs de boulevard.

Polarize schreef:Ze was heel blij! Tot ze de sneeuw probeerde te eten en een brain freeze kreeg![]()
[ Afbeelding ]
Het liefste ga ik een eind met haar wandelen zodat ze op een groot veld even kan rennen, maar ik moet veel doen voor school, en mijn lichaam vond het hele lopen van gister niet heel leuk, dus de compromis is even een paar sneeuwballen naar haar gooien in de achtertuin zodat ze toch kan rennen, en ik ook lekker buiten kom
Indy_Mouse_9 schreef:Aw F_T nu is het net of ik een saaie troel ben
Ik houd niet zo van sleeën. Of slepen met een slee de heuvel op
denisesilver schreef:Dat zijn konijnenoortjes![]()
Dat blaadje was meegerold en moest ik zo om lachen dat ik het heb laten zitten

Telpeva schreef:denisesilver schreef:Dat zijn konijnenoortjes![]()
Dat blaadje was meegerold en moest ik zo om lachen dat ik het heb laten zitten
![]()
Lief preuts konijntje had een blaadje op zijn ***,
Lief preuts konijntje had een blaadje op zijn ***.
Lief preuts konijntje had een blaadje op zijn ***,
En het blies daar heen en weeeer.
[ Video ]