fotolijstje schreef:Oii Menino, dat klinkt wel echt bitter hoor.![]()
Hulp vragen is soms inderdaad een grote stap maar als je het fijn vindt kan je een afspraak maken bij de GGZ ondersteuner bij je huisarts. Niet zo "heftig" als GGZ zelf maar wel heel fijn om eventjes je ei kwijt te kunnen.
Nee ja, ik heb 5 jaar intensieve behandeling (van opname tot ambulant en alles ertussen) gehad en dat heeft me echt veel gekost. Uiteindelijk zijn meds het enige geweest dat werkte, maar die kwamen ook met een oliebol aan bijwerkingen (bv. 30 kg aangekomen). Dus na jaren was dat ook wel welletjes. Het ging ook al een hele tijd heel prima zonder.
Ik vrees dus gewoon even error in mn hoofd/brein, en dan maar weer wachten totdat dat weer voorbij gaat. En medicatie als laatste redmiddel, maar hoop dat het overwaait.
Mijn laatste psych was top. Maar dat was de eerste op 12 - 15 andere hoofdbehandelaren, dus als de kans 1/15 op een passende therapeut is t.o.v. 14/15 therapeuten die variëren van compleet debiel, tot aardig maar niet helpend en zonde van het belastingsgeld pas ik maar.
Suf eigenlijk, nu ik 1 psych heb gehad waar ik wel blij mee was en die gestopt is met het vak (2 jaar geleden) geen enkele behoefte meer gehad aan een nieuwe ook.