Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:57

fotolijstje schreef:
Oii Menino, dat klinkt wel echt bitter hoor. :knuffel:
Hulp vragen is soms inderdaad een grote stap maar als je het fijn vindt kan je een afspraak maken bij de GGZ ondersteuner bij je huisarts. Niet zo "heftig" als GGZ zelf maar wel heel fijn om eventjes je ei kwijt te kunnen.

Nee ja, ik heb 5 jaar intensieve behandeling (van opname tot ambulant en alles ertussen) gehad en dat heeft me echt veel gekost. Uiteindelijk zijn meds het enige geweest dat werkte, maar die kwamen ook met een oliebol aan bijwerkingen (bv. 30 kg aangekomen). Dus na jaren was dat ook wel welletjes. Het ging ook al een hele tijd heel prima zonder.

Ik vrees dus gewoon even error in mn hoofd/brein, en dan maar weer wachten totdat dat weer voorbij gaat. En medicatie als laatste redmiddel, maar hoop dat het overwaait.

Mijn laatste psych was top. Maar dat was de eerste op 12 - 15 andere hoofdbehandelaren, dus als de kans 1/15 op een passende therapeut is t.o.v. 14/15 therapeuten die variëren van compleet debiel, tot aardig maar niet helpend en zonde van het belastingsgeld pas ik maar.

Suf eigenlijk, nu ik 1 psych heb gehad waar ik wel blij mee was en die gestopt is met het vak (2 jaar geleden) geen enkele behoefte meer gehad aan een nieuwe ook.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:58

_San87_ schreef:
Niet gaan is geen optie :o ?

Op zich wel maar puntje bij het paaltje is het toch makkelijker en minder emotioneel slopend om dat 1x per jaar wel te gaan. En familiebezoek is nu ook slechts 3 dagen ofzo doorbijten, voor de rest probeer ik er iets leuks van te maken heel ver weg bij mijn geboortestad vandaan. Polen is namelijk wel een enorm gaaf vakantieland op mijn familiedrama na :j

Urbanus schreef:
Ik vind het zo naar voor je, dat is echt niet zoals het zou moeten zijn.

Ik heb werkelijk geen idee hoe het zou moeten :') weet dat er mensen zijn die hun ouders mogen, voor advies bellen enz, maar ik geloof er niets van :+

Heb gelukkig wel super lieve schoonfamilie, mijn schoonmoeder gaat nu met alle liefde voor de boa zorgen hoe gaaf is dat <3

Menino schreef:
Ik snap dat dat pijn doet ja, en dat al die mensen die je nu "veel plezier" wensen vooral bittercynisch zijn.

Oh nee hoor het zijn vooral mensen die het lief bedoelen maar gewoon niet snappen :o

Voor de rest, meid wat naar dat je je zo voelt :knuffel:

Ik weet niet wat voor extra hulp je zou kunnen zoeken maar het is zorgwekkend, heb je mensen om je heen om mee te praten? :knuffel:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 21:03

Fly_high schreef:
_San87_ schreef:
Niet gaan is geen optie :o ?

Op zich wel maar puntje bij het paaltje is het toch makkelijker en minder emotioneel slopend om dat 1x per jaar wel te gaan. En familiebezoek is nu ook slechts 3 dagen ofzo doorbijten, voor de rest probeer ik er iets leuks van te maken heel ver weg bij mijn geboortestad vandaan. Polen is namelijk wel een enorm gaaf vakantieland op mijn familiedrama na :j

Ja, snap ik :j.

Je mag de boa ook hier brengen <3.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 21:10

Auto rijden ging goed! Schrok de eerste keer wel me dood van remlichten. Maar dat zakte wel weg.

Morgen weer langs de plek van het ongeluk rijden. Of zelf of m’n vriend rijdt.

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 21:16

Dat ik de laatste tijd veel over mijn moeder droom.In de droom is alles nog goed en is ze mijn moeder en was de vreselijke ziekte Alzheimer er nog niet.Wel fijn natuurlijk,maar als ik wakker word ga ik piekeren over mijn moeder en het onmenselijke leven dat ze had door de Alzheimer.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 21:52

Mijn tante vanmorgen foto's gestuurd vd vakantie.
Normaal kijkt ze toch redelijk vlot op de app.
Vandaag heeft ze nog niks gezien op geantwoord.
Hopelijk gaat 't wel goed met haat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 22:42

Hoofdpijn.. Al vanaf vanmiddag. Gaat weer lekker allemaal krijg van alle kanten weer vooral commentaar dat je het gevoel krijgt dat je niks goed kan doen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 22:42

Boa mag ook hier ♡♡

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 23:01

Mijn sporthorloge/smartwatch die gisterenavond random uit ging... Nu ineens aansprong met de melding over een update. Deze gedaan, doet het touchscreen het niet (meer).... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 23:02

Mensen die drie dagen na een race aankomen met "o ja, dit paard won een race, en nee ik heb er geen foto's van."
1. Drie dagen is ongeveer drie jaar in social mediatermen; iedereen is al vergeten wat er 10 minuten geleden getweet en gebeurd is, laat staan drie dagen geleden. :')
2. Geen foto's = geen post, want ik ga geen foto's jatten.

En ga weg met je point-to-pointresultaten. Ik heb m'n handen al vol genoeg aan de wereldwijde resultaten under rules, ik hoef niet ook nog de amateursdivisie met hun yokes erbij te hebben. (Daarnaast, het is bijna mei, de jumpers horen al lang op de wei te staan voor hun zomerstop. :') )

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 00:15

Ik MOEST per se precies om 15 over 7 aanwezig zijn om op hondje van mn oma te passen. Prima. Ik goed op tijd. Aangegeven dat ik 2 deadlines had om 23:59 en daarvoor mn bronnen wilde checken met de regels van mijn studie. Ze zou echt niet later dan 23:30 hier bij. Ik zit nog steeds te wachten.
Er is vanmiddag al naar mn moeder gebeld om te klagen dat ik niet te laat mocht komen, en dan vervolgens zelf ook niet aan de afspraken houden. Heb gelukkig wel gewoon alles ruim op tijd ingeleverd, maar zonder extra check op de bronnen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 05:40

Die poedersuiker brommertjes die sinds 04:30 al rond crossen hier.

Sterf.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 06:12

Dat manlief vergeten was zijn wekker v 5:30 uit te zetten… ik dus ook wakker. En hij nu rustig verder slaapt en ik dus door zijn enorme gesnurk niet meer in slaap kom en krijg hem niet op zijn ‘niet-snurk’ stand (linkerzij… maar dan snurkt ie nu ook) heb t slapen maar opgegeven in de hoop als hij om 7 uur opstaat ik nog 1,5 uur kan pakken… zucht

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 06:38

Captain schreef:

Sterf.

Zullen we ze een voor een neerknallen?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 06:38

_San87_ schreef:
Captain schreef:

Sterf.

Ja. Ik heb nog wel een kruisboog!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 06:42

Captain schreef:
_San87_ schreef:

Ja. Ik heb nog wel een kruisboog!

Ik ook! En een luchtbuks voor als nog iemand wil meedoen.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 06:47

Die brommers zijn juist tof, maar wij zijn met die traditie opgegroeid. Een keer per jaar moet kunnen _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 07:55

CupCakes_ schreef:
Die brommers zijn juist tof, maar wij zijn met die traditie opgegroeid. Een keer per jaar moet kunnen _O-

Maar het is toch altijd op een andere dag?
Met Hemelvaartsdag ofzo?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 08:01

Wat doen ze dan?

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 08:02

Alja schreef:
CupCakes_ schreef:

Maar het is toch altijd op een andere dag?
Met Hemelvaartsdag ofzo?

Hier is het luilak met Pinksteren

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 08:17

Britta31 schreef:
Wat doen ze dan?

Vanaf half vijf s ochtends rondcrossen over de straten op brommers zonder demper.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:11

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:14

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:18

Ik ken het alleen met luilak en dat is idd een andere dag.

Hier waren het teouwens gewoon jongeren die naar huis gingen na feestje. En helaas heeft de voortuin van de buurman veel aantrekkingskracht bij jongeren die gedronken hebben. Allemaal beelden waaronder kabouters op bierkratje...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 09:20