Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 12:15

Als ze niks van zich laten horen , dan zijn het ook geen echte vrienden. Maar tegelijk iedereen heeft het zo druk tegenwoordig en helemaal als je naar school gaat. Op die leeftijd zijn mensen ook nog veel met zichzelf bezig.

Sommige vrienden spreek ik ook maar een enkele keer om de aantal weken. Meestal hebben ze het dan zelf ook enorm druk en of zitten zelf niet goed in hun vel.

Dat rotte gevoel gaat niet weg omdat je vrienden er opeens 24/7 zijn. Dat kun je ook niet verwachten.

Maar ook had dat op jouw leeftijd dat ik heel erg aan mensen hing. Daardoor vertrokken mensen juist waardoor ik achterbleef met een gebroken hartje. Heeft jaren geduurd voordat ik pas besefte dat ik het wel logisch vond dat mensen niet zo graag meer met mij omgingen omdat ik best wel aan het claimen was. Ik heb dat inzicht nu , en houd ook wat meer afstand en bouw vriendschappen wat rustiger op en neem wat meer de tijd.

Ging je nu nog naar een psycholoog toe?

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 12:21

Ik zit op de wachtlijst ja (:
Maar ik denk dat je het verkeerde begrijpt. Ik hoef niet 24/7 aandacht. Ik wil gewoon soms een berichtje dat ze aan me denken of vragen hoe het gaat in plaats dat ik het steeds moet doen.
Dat zou voor mij al een verschil maken. Vooral omdat ik ze heb vertelt hoe onzichtbaar ik me voel.
Het is heel dubbel, ik verwacht misschien teveel inderdaad maar aan de andere kant als ik al niet een berichtje moet verwachten, wat dan wel?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 12:27

Och ja , de ellendige wachtlijsten zijn momenteel wel echt heel erg drama. Hoor ik nu ook wel veel om mij heen.

Je moet vooral leren om te gaan met dat je eigenlijk niemand nodig bent om gelukkig te zijn. En om kunnen gaan met ups maar ook de downs. Het is vooral prettig om een manier te vinden om , om te gaan met de minder leuke momenten. Ups en downs is waar je je hele leven mee moet dealen , en ja ook de mensen die zorgeloos en altijd blij lijken.

Ik denk altijd maar het leven is als een lijn maar die lijn loopt nooit recht altijd omhoog of naar beneden.

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 12:34

Ik ben het wel met mijn voorgangers eens dat ik denk dat je te veel van je vrienden verwacht. Hoe vaak zou je een berichtje van je vrienden willen ontvangen? En hebben jullie naast dat je hen informeert over de dingen die er bij jou spelen ook contact? Het kan ook dat een vriendschap op den duur gewoon niet meer werkt. Misschien zijn jouw vrienden wel met hele andere dingen bezig dan wat er bij jou speelt? Of zijn jullie wat uit elkaar gegroeid waardoor de behoefte aan contact vanuit je vrienden minder is dan jouw behoefte aan contact?

Mijn ergernis is dat ik weer zo ontzettend veel pijn heb dat ik echt even niet weet waar ik het zoeken moet. En dan tegelijkertijd een hoofd hebben dat de hele dag zegt “Ga eens wat doen!” :roll:

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 12:40

Lugea schreef:
Ik ben het wel met mijn voorgangers eens dat ik denk dat je te veel van je vrienden verwacht. Hoe vaak zou je een berichtje van je vrienden willen ontvangen? En hebben jullie naast dat je hen informeert over de dingen die er bij jou spelen ook contact? Het kan ook dat een vriendschap op den duur gewoon niet meer werkt. Misschien zijn jouw vrienden wel met hele andere dingen bezig dan wat er bij jou speelt? Of zijn jullie wat uit elkaar gegroeid waardoor de behoefte aan contact vanuit je vrienden minder is dan jouw behoefte aan contact?

Mijn ergernis is dat ik weer zo ontzettend veel pijn heb dat ik echt even niet weet waar ik het zoeken moet. En dan tegelijkertijd een hoofd hebben dat de hele dag zegt “Ga eens wat doen!” :roll:

Ten eerste veel sterkte met de pijn!!! :knuffel:
Ik heb met mijn vrienden wel contact ja, ik vraag meestal hoe het is etc. Laatst nog bloemen gestuurd naar de moeder van eentje omdat die een ongeluk had gehad.
Ik hoef niet eens vaak een berichtje, 1 keer is al genoeg. Nu je het zo vraagt denk ik wel dat we uit elkaar zijn gegroeid. Of tenminste het contact dan want als we elkaar gewoon in het echt zien of we bellen dan is het altijd nog zo leuk en gezellig met elkaar. Weetje ik denk serieus dat ik te veel verwacht inderdaad en ik hoop dat ik het kan laten rusten op dit moment. :)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 12:59

MarlindeRooz schreef:
nicole_floor schreef:
Volgens mij kun je bij deze variant ook beter een keelswap nemen dan een neusswap. Hoor het van meerdere mensen. :+

Maar je gaat er zo van kokhalzen. _O-

Daar gaat mijn leuke weekend vol feestjes en leuke dingen. -O-

Jaa verschrikkelijk _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 13:02

Captain schreef:
MarlindeRooz schreef:
Mijn keel houdt gewoon niet zo van dunne stokjes. <<)

30 tegelijk erin roeren. _O-

Jullie zijn echt walgelijk.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 13:09

@fotolijstje

1x per dag?
1x per week?
1x per maand?

Mijn beste vrienden spreek ik soms maar een keer of 4 per jaar...

Appen/schriftelijke communicatie doe ik vrijwel niet aan.
Kan maar zo dat het een week duurt voor ik op iemand reageer.

En toch weet ik dat ik er wel degelijk ben voor vrienden wanneer dat nodig is, en ik weet ook dat mijn vrienden dat zo ervaren.
En evenzo zijn mijn échte vrienden er ook voor mij. Als er échte problemen zijn.

Maar mensen hebben een eigen leven.
En dat betekent dus dat er een beperking zit op de hoeveelheid tijd die je aan elkaar besteedt.

_

Er zijn ook mensen die ik niet meer wil zien.
Omdat dat veel te claimerig werd.
Die waren 90% van de tijd bezig over hun eigen problemen, werden geïrriteerd als ik niet binnen 24 uur op appjes reageerde.
Die in een telefoongesprek meer dan 90% van de tijd over zichzelf bezig waren.
En dan niet een keer, dat kan natuurlijk voorkomen.
Maar structureel.

En dan is op een gegeven moment de balans in een vriendschap weg.
Dan is de vriendschap voor de ene kant 'nuttig' maar haalt de andere kant er niets positiefs uit. Sterker nog, het kost energie. En die heeft niet iedereen over.

Ik denk fotolijstje dat je heel erg op moet passen dat jij niet die vriend/vriendin wordt die zoveel energie kost, structureel, dat mensen om die reden afstand gaan houden.

Dat lijk ik nl erg te proeven aan al je berichten in dit topic.
(Dat volgens mij vooral een luchtig klaagtopic zou moeten zijn, en wellicht is het dan ook wel wijs om een eigen topic over jouw problematiek te starten.
Het is wat veel hier soms, in ieder geval voor mij.)

Dit komt misschien heel onvriendelijk over.
Is níet zodanig bedoeld.

Soms kan het heel goed zijn om iets vanuit een andere kant te zien.
Daardoor snap je misschien beter wat er gebeurt, en kun je daardoor beter met de situatie dealen.

Het is dus niet snerend bedoelt, maar als oprechte 'zie het eens van deze kant' post.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 13:16

fotolijstje schreef:
Ik zit op de wachtlijst ja (:
Maar ik denk dat je het verkeerde begrijpt. Ik hoef niet 24/7 aandacht. Ik wil gewoon soms een berichtje dat ze aan me denken of vragen hoe het gaat in plaats dat ik het steeds moet doen.
Dat zou voor mij al een verschil maken. Vooral omdat ik ze heb vertelt hoe onzichtbaar ik me voel.
Het is heel dubbel, ik verwacht misschien teveel inderdaad maar aan de andere kant als ik al niet een berichtje moet verwachten, wat dan wel?

Ik spreek mijn vriendin soms weken niet!
Zij was eerst ook best dwangmatig met bellen en later appen maar ik ben niet zo en kan ook niet tegen dat verplichte en dat heb ik ook gezegd want het moet leuk blijven.
Ieder heeft zijn eigen leven dus leef en laat leven zou ik zeggen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 13:17

chanicha schreef:
MarlindeRooz schreef:
Mijn keel houdt gewoon niet zo van dunne stokjes. <<)

Wel van een dik stokje :=

_O-

Ik moet meer vrienden juist maken, maar heb daar absoluut geen behoefte aan. Is zo lekker rustig. :')

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 13:24

Vrienden die te veel van je verwachten zijn gewoon niet fijn vaak. Ik heb ook vrienden die ik weken niet hoor of zie, andere zie ik dan weer wekelijks en hoor ik dagelijks. Ik heb een paar weken geleden ook in een oliebol periode gezeten en verwachtte toen ook te veel van sommige vrienden, terwijl andere waar ik veel minder verwachtingen van had voor me stonden te springen. Je kan gewoon niet verwachten dat iedereen tijd/ruimte heeft voor jou miserie. Op 17-jarige leeftijd verwacht je vaak nog heel veel en hecht je veel waarde aan vriendschappen, maar soms zijn die verwachtingen gewoon niet realistisch. Ik vind dat Zebrastreep dat ook heel mooi uitlegt... Eerst op jezelf focussen.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 13:32

Hm, ik plaats niet zoveel bijzonder veel meer in dit topic. Als je het echt heel vervelend vind dan kan ik nog altijd op de foei maar ik zal er op letten :)
Een berichtje in de maand lijkt me heel fijn als ik eerlijk ben. Keertje vragen om naar een cafe te gaan of museum dat soort dingen.
Ik zal eerlijk zijn maar dit zijn echt puur door mijn epsiodes/buien dat ik zo ben en mij zo voel. En het is niet altijd zo dat ik echt helemaal flip (niet tegen hen) dat gebeurd bijna nooit.
Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik verder moet vertellen maar misschien hebben we beide een ander kijk op vriendschap. :j
Ik en mijn beste vriend belden echt heel vaak maar dat is nu gestopt, ik denk dat ik daarom beetje ben "geschrokken" :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 13:35

Maar dat bedoel ik ook met 24/7 bereikbaar zijn via de app. Ik doe er gerust soms ook langer als 24 uur over om te reageren. En dat is niet omdat ik iemand niet leuk of aardig vindt soms vergeet ik het gewoon en soms heb ik even geen zin. Voor werk reageer ik dan over het algemeen sneller. En soms heb ik ook gewoon even geen tijd en ben ik oprecht druk bezig.

Ik heb ook wel een vriendin waarbij het voornamelijk over haar gaat. Maar zij heeft het vermogen niet zo erg om naar anderen te vragen of daarop door te gaan. Haar leven bestaat ook best veel uit ellende wat ze moeilijk kan reguleren. Heb ik daar moeite mee? Nee eigenlijk niet zo want ik ken haar niet anders. Helpt misschien ook wel mee dat ik mensen begeleid die sowieso alleen maar egocentrisch denken en doen dus ik kan er wel mee dealen. Voor diepgaande gesprekken heb ik dan weer andere mensen die ik dan benader. Bij haar hou ik het wat luchtiger en deel een beetje de onzin dingen waar ik mij druk om maak. Maar ze zal echt verdrietig zijn en zich weken weer heel slecht voelen als ik zeg goh gaan we het ook eens hebben over mij? En dat wil ik ook niet want ik weet hoeveel ze persoonlijk oppakt en hier in blijft hangen en niet weet hoe ze de situatie op moet lossen. Ze heeft ook wel goede andere vrienden die waarschijnlijk ook wat meer zijn als zij en dat werkt gewoon goed.

Ik wil nog altijd mijn excuses nogmaals weer aanbieden aan een persoon voor mijn claimende gedrag en dat het vaak om mij ging. In het begin stelde zij dat ook zo op ik moest geholpen worden dus het ging ook veel over mij. Nadeel is dat ik het idee heb dat ik haar eigenlijk niet zo goed kende wel qua de standaard info maar niet wat er achter dat muurtje zat om het zo maar te zeggen. En dat terwijl we een hele bijzondere band hadden en ik echt wel diepgaande gesprekken kon voeren. Maar bij haar kwam ik er niet door althans dat zie ik nu pas in. Heb ik best nog wel schuldgevoelens om zo nu en dan.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 13:45

Ik weet gewoon niet meer wat ik met mijn beste vriendin moet doen.

Ze heeft echt hulp nodig van een psycholoog of iig een professional, want op deze manier gaat het niet. En ik zeg het zo vaak maar ze luistert niet.
En de vriendschap is niet meer leuk. Ik wil haar echt niet laten vallen en haar ook niet volledig de schuld geven, maar het gaat zo lastig…

Ze heeft vrij heftige mentale problemen die haar leven echt heel erg slecht beïnvloeden. Ik zelf struggle ook met mentale problemen, maar ik kan er mee leven.
Zij niet, dat geeft ze zelf aan. En constant een berichtje krijgen van “Ik wil dood” “Sorry ik ben een k*t vriendin” etc. is echt niet leuk.
Maar als ik dat niet accepteer gaat ze het op andere manieren uiten.

Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 13:53

Appeltje_1 schreef:
Ik weet gewoon niet meer wat ik met mijn beste vriendin moet doen.

Ze heeft echt hulp nodig van een psycholoog of iig een professional, want op deze manier gaat het niet. En ik zeg het zo vaak maar ze luistert niet.
En de vriendschap is niet meer leuk. Ik wil haar echt niet laten vallen en haar ook niet volledig de schuld geven, maar het gaat zo lastig…

Ze heeft vrij heftige mentale problemen die haar leven echt heel erg slecht beïnvloeden. Ik zelf struggle ook met mentale problemen, maar ik kan er mee leven.
Zij niet, dat geeft ze zelf aan. En constant een berichtje krijgen van “Ik wil dood” “Sorry ik ben een k*t vriendin” etc. is echt niet leuk.
Maar als ik dat niet accepteer gaat ze het op andere manieren uiten.

Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet

Ahhh getsie! Rot dat ze zich zo voelt maar ik vind het echt not done om anderen dan mee naar beneden het diepe in te sleuren :o
Met hulp kan ze handvaten krijgen, zoals blokkeren en stoppen van zulke gedachten, afleiden, medicatie die kan helpen voor de stemming, de neerwaartse spiraal doorbreken en weer opkrabbelen... Oh bleh wat zonde dat ze dit niet wil, een gemiste kans voor haarzelf maar ook naar voor haar omgeving als ik het zo hoor.
Jij ook sterkte ermee, lijkt mij heel zwaar
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 09-11-22 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 13:53

Fotolijstje: ik plaats hier niet vaak, maar wil toch een ervaring van mij met je delen.
Ik had een hele goede vriendin. Contact met haar was vrij regelmatig en we zagen elkaar ongeveer 1x in de 1 a 2 weken. Soms vaker, soms minder vaak. Soms van te voren af gesproken, soms spontaan. Toen zij zwanger werd en kindje kreeg kwam het contact met name van mij. Zowel via app als dat ik met name naar haar toe ging...ik vond dat logisch en prima. Maakte ook bv een mand met kados voor tijdens de zwangerschap. Ik had echt moeite gedaan voor de cadeaus, echt over nagedacht vond ik leuk, dat soort dingen deed ik gewoon ook al zagen we elkaar wat minder. Toen kindje iets groter werd kwam het weer wat meer van 2 kanten. Toen ik zwanger werd, en met name toen onze dochter er was en mijn vriend plotseling voor werk weg moest was ik druk en kwam het niet zoveel meer van mij uit. Niet omdat ik haar niet graag zag, maar ik had even andere dingen aan mijn hoofd. Blijkbaar vond zij dit lastig en dit heeft ze een x aan gegeven. Ik wilde echt graag mijn best doen om dit te veranderen maar voor mijn gevoel lag er ineens zoveel druk op de vriendschap en de mate van contact dat ik me er niet fijn bij voelde en die vriendschap is vrij snel verwaterd. Ik vind dat nog steeds jammer maar als ik terug denk aan het negatieve gevoel dat ik kreeg bij het contact zoeken will ik dat gewoon niet meer. Ik had het gevoel in eens aan haar verwachtingen te moeten voldoen terwijl die er daar voor voor mijn gevoel niet waren en het allemaal natuurlijk ging...

De vrienden die ik nu heb zie ik 2x per jaar omdat ze ver weg wonen. We spreken als we elkaar zien af wanneer de volgende x is. Soms appen we elkaar tussen door en soms is het enkel die 2x. Maar bij deze dames weet ik dat we er voor elkaar zijn als het echt nodig mocht zijn.

Andere vrienden van ons zien we tussen de 2 tot 4x per jaar. Wonen ook ver weg, druk met werk en kinderen. Soms spreken we elkaar maanden niet en dan ineens bedenkt één van ons dat het tijd is weer af te spreken..meestal gaat het contact via mij en de andere dame terwijl in de basis de mannen vrienden zijn. We appen. En vaak stopt 1 van ons en appen we een week of langer weer verder. Voor beide prima en heel natuurlijk...

Nou zijn wij wat ouder en niet perse opgegroeid met social media, dat scheelt wellicht. Maar wellicht helpt dit verhaal om.rust te vinden, dan wel te beseffen dat deze vriendschappen het nu even niet (meer) zijn.
Wellicht dat jouw leeftijdsgenoten ook gewoon niet goed weten hoe e mwt jou strubbelingen om moeten gaan...
Maar ik hoop vooral dat je het los kunt laten en er rust in kan vinden. Dan kom je er vanzelf achter wie jouw echte vrienden zijn of je vind nieuwe...

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 14:00

Telpeva schreef:
Ahhh getsie! Rot dat ze zich zo voelt maar ik vind het echt not done om anderen dan mee naar beneden het diepe in te sleuren :o
Met hulp kan ze handvaten krijgen, zoals blokkeren en stoppen van zulke gedachten, afleiden, medicatie die kan helpen voor de stemming, de neerwaartse spiraal doorbreken en weer opkrabbelen... Oh bleh wat zonde dat ze dit niet wil, een gemiste kans voor haarzelf maar ook naar voor haar omgeving als ik het zo hoor.
Jij ook sterkte ermee, lijkt mij heel zwaar

Ja precies ik vind het ook erg jammer.

Nu met haar aan het appen en ze gaat hulp zoeken! Maar wel door een heftige gebeurtenis waar de politie bijna bij is gehaald... Bijna een vriendin kwijt geraakt ;(
Gelukkig komt er nu wel binnenkort hulp, maar ik schrik er wel van. Al wist ik allang dat het wachten was tot zoiets zou gebeuren.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 14:09

Mensen die je dingen beloven en die afspraken niet na komen.

Oeiiii daar word ik zo giftig van!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 14:16

Ik had me vanochtend verslapen, maar door flinke haast precies op tijd op stage :') Maar nu ben ik moe met 9 uur slaap :')

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 14:21

Sommige mensen zijn zo dom dat je het haast onmogelijk acht dat ze echt zo zijn. En da's dan weer mijn ergernis van vandaag. :')

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 14:52

fotolijstje schreef:
Lugea schreef:
*knip*

Ten eerste veel sterkte met de pijn!!! :knuffel:
Ik heb met mijn vrienden wel contact ja, ik vraag meestal hoe het is etc. Laatst nog bloemen gestuurd naar de moeder van eentje omdat die een ongeluk had gehad.
Ik hoef niet eens vaak een berichtje, 1 keer is al genoeg. Nu je het zo vraagt denk ik wel dat we uit elkaar zijn gegroeid. Of tenminste het contact dan want als we elkaar gewoon in het echt zien of we bellen dan is het altijd nog zo leuk en gezellig met elkaar. Weetje ik denk serieus dat ik te veel verwacht inderdaad en ik hoop dat ik het kan laten rusten op dit moment. :)

Dankjewel.

Fijn dat je verder nog wel wat contact hebt. De reden dat ik dat vraag is dat er ook onbewust een soort eenzijdige vriendschap kan zijn ontstaan waarin het bijvoorbeeld alleen maar gaat over problemen die er bij jou spelen. Ik heb ooit zo’n “vriendin” gehad die alleen maar kon praten over wat er allemaal niet goed ging, maar het kon verder niet over leuke dingen gaan of ze vroeg nooit eens hoe het met mij ging. Dat gebeurt soms onbewust, dus vandaar dat ik daar even naar vroeg. Dat lijkt hier dan verder niet aan de orde te zijn.

Ik snap dat het heel lastig is om dat gevoel los te laten hoor en je gaat hier vast nog veel vaker tegenaan lopen, helaas. Mijn moeder is op dit moment ernstig ziek en geloof me; een deel van de mensen waarvan ik had verwacht dat ze er voor me zouden zijn laat nu nauwelijks iets horen terwijl er juist andere mensen “opgestaan” zijn om er wel voor me te zijn. Wat dat betreft blijf je met deze (onbewuste) verwachtingen te maken krijgen en kan je dus ook teleurgesteld worden. Het is heel makkelijk gezegd dat je geen/minder verwachtingen moet hebben, maar zo makkelijk is dat zeker niet in de praktijk. Het kan je alleen soms helpen wat te relativeren en jezelf daarin wat meer te gaan beschermen zodat het minder pijn doet als zo’n situatie zich voordoet en je het minder bij jezelf kan gaan zoeken.

Ik hoop dat je snel bij de psycholoog terecht kan, want die kan je hier vast ook bij helpen. Het is gewoon een erg lastig proces en ik snap heel goed dat je je best eenzaam kan voelen van tijd tot tijd. Als je het fijn vindt om eens te kletsen of even je verhaal kwijt te kunnen, dan staat mijn PB in ieder geval open. Daarmee zijn geen vriendschappen te vervangen, maar het kan soms al helpen even je verhaal kwijt te kunnen bij iemand.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 15:43

Telpeva schreef:
Mijn koffiezetapparaat is weg voor reparatie.
Nu heb ik geen koffiezetapparaat maar alleen een waterkoker en instantkoffie. Huilen.

Dit bericht is van 2 oktober, het is nu 9 november. Het zou max 3 weken duren maaaaar dat is echt het uiterste mevrouwtje, waarschijnlijk al veel eerder, dat is wat mij is verteld toen ik hem af gaf.
Zelf kan ik niet autorijden momenteel eigenlijk ben ik ook te ziek om uit huis te komen, iemand is voor mij langs gegaan bij dat bedrijf om verhaal te halen want er zijn al meerdere mails over en weer gegaan maar een koffiezetapparaat ho maar.

Nu er zojuist iemand namens mij daar op de stoep stond kon het opeens wel, mijn oude apparaat is vandaag spontaan dood verklaard en er mocht meteen een nieuw apparaat worden meegenomen als vervanger. Dan kan het opeens wel he... Wat een klojo's. De volgende keer stuur ik meteen een grote kerel op ze af als ze weer wat flikken, dat scheelt een hoop tijd blijkbaar.

Offtopic want grote blij: morgen heb ik weer koffie *\%/*

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 16:13

Ik erger me aan mezelf. Dat ik het spannings gevoel en de onrust niet los ka n laten.... het is wel onrust en spanning voor iets positiefs. Maar toch. Ik zou t los moeten laten en de berusting hebben dat als het zo moet zijn, het wel goed komt.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 17:04

Ik ben thuis aan het schoonmaken maar het gaat zo fiets langzaam

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 17:06

Telpeva schreef:
Offtopic want grote blij: morgen heb ik weer koffie *\%/*

*\o/*

Tabo heeft nu beide kippenpoten op. Toch niet voor niks gedaan. *\o/*

Het weer. _-:(