Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Blijkbaar wordt er dus alweer achter mijn rug om gepraat door mijn zus en iemand anders die ik eigenlijk wel leuk vondecht jezus als je mij irritant vindt ga je toch niet contact met mij zoeken
Urbanus schreef:MarlindeRooz schreef:Eerste echte regenbui sinds we hier wonen en wij hebben lekkage.
Ik zou niet verder klussen maar zoeken naar iets nieuws? De warmte, de lekkage, lijkt me zo niet fijn!
xPabloBokt schreef:Dat ik helemaal excited ben om mijn milieuvriendelijke wasverzachter te gebruiken zometeen. Gebruikte eerst nooit wasverwachter omdat het enorm slecht is voor het milieu en wilde toch eens mijn kleding wat lekkerder laten ruiken.
Waarom is dit een ergernis denk je dan? Omdat het een pijnlijke herinnering aan het feit is dat je een saaie volwassene aan het worden bent.
xPabloBokt schreef:Dat ik helemaal excited ben om mijn milieuvriendelijke wasverzachter te gebruiken zometeen. Gebruikte eerst nooit wasverwachter omdat het enorm slecht is voor het milieu en wilde toch eens mijn kleding wat lekkerder laten ruiken.
Waarom is dit een ergernis denk je dan? Omdat het een pijnlijke herinnering aan het feit is dat je een saaie volwassene aan het worden bent.
Niobe schreef:Urgh ik heb veel teveel van de Johnny Depp rechtszaak zitten kijken. Nu heb ik een gruwelijke mooie droom over hem gehad en ben ik straal verliefd.
Het is echt Ben Affleck 2002 all over again
fleurtjeuh schreef:Niobe schreef:Urgh ik heb veel teveel van de Johnny Depp rechtszaak zitten kijken. Nu heb ik een gruwelijke mooie droom over hem gehad en ben ik straal verliefd.
Ik had dit vorig jaar met tom hiddleston
Mijn hemel, ik heb nooit celebrity crushes maar ik ging echt in katzwijm.
Kreeg hem niet uit mn kop en droomde zelfs over hem.
Gelukkig is de madness weer voorbij getrokken
Zebrastreep schreef:Niobe schreef:Het is juist andersom, vroeger was koplampen vervangen een eitje
Dan ken je mijn Ford Fiesta uit 2006 nog niet
Urbanus schreef:Niobe schreef:Urgh ik heb veel teveel van de Johnny Depp rechtszaak zitten kijken. Nu heb ik een gruwelijke mooie droom over hem gehad en ben ik straal verliefd.
Ik maak me legit heel veel zorgen om jou.
fleurtjeuh schreef:Niobe schreef:Urgh ik heb veel teveel van de Johnny Depp rechtszaak zitten kijken. Nu heb ik een gruwelijke mooie droom over hem gehad en ben ik straal verliefd.
Ik had dit vorig jaar met tom hiddleston
Zebrastreep schreef:Niobe schreef:
Het is juist andersom, vroeger was koplampen vervangen een eitje
Niobe schreef:Zebrastreep schreef:
Langer geleden nog!Urbanus schreef:Ik maak me legit heel veel zorgen om jou.
Ik ook, maar mijn medicatie is al verdubbeldfleurtjeuh schreef:Ik had dit vorig jaar met tom hiddleston
Lotgenootzo beroerd is dat hè, je kunt er helemaal niks mee.
Alleen wel films kijken