Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Joh, we zijn allemaal mensen. Je hoeft toch niet meteen uit je slof te schieten omdat iemand per ongeluk tegen je auto aan komt... stap uit, kijk of er schade is en zo nee, mooi, zo ja, los het op.
Meteen op hoge poten verhaal halen is voor niemand leuk.
Marije_1997 schreef:_San87_ schreef:Joh, we zijn allemaal mensen. Je hoeft toch niet meteen uit je slof te schieten omdat iemand per ongeluk tegen je auto aan komt... stap uit, kijk of er schade is en zo nee, mooi, zo ja, los het op.
Meteen op hoge poten verhaal halen is voor niemand leuk.
Maar je kunt toch voordat je een deur opengooit ook even kijken en niet lomp doen?
Marije_1997 schreef:Steeph schreef:BMW rijders irriteren me. Ik deed mijn autodeur net wat te lomp open waardoor hij tegen een BMW tikte waar een vent in zat. Die schreeuwde vanuit zijn aluminium doos meteen "HEY!" en ramde op z'n toeter. Stapt met een furieus hoofd uit de auto, dus ik zeg "sorry, niks aan de hand", hij stormt om de auto heen, ik de deur weer dicht en stap wat naar de neuzen van de auto zodat hij het ook kan bekijken. Hij kritisch kijken en met z'n vinger over een wit plekje in de lak, ik zeg "dat is niet waar de deur de auto heeft geraakt, kijk maar" en doe de deur weer langzaam open om te laten zien dat mijn deur inderdaad wat verder naar achter zit. Ik zeg nogmaals "het spijt me". Hij nog steeds boos, stapt weer in z'n aluminium doos, start de motor en wilde toen ineens tegelijk met mij weg...
En ik kijk echt op tegen de persco vanavond...
Eerlijk ik had ook boos de auto uitgestapt. Ik ben zuinig op m'n auto, dus ik snap die vent wel. Als je zuinig bent op je spul en iemand anders gooit zo z'n deur open tegen je auto ja dam word je pissed.
Steeph schreef:Lief dagboek. Vandaag waren er weer mensen niet aardig tegen mijmensen hebben door corona zo'n kort lontje gekregen. Ach, ik snap het wel. Sommige mensen zouden gewoon even een hapje lucht moeten nemen en tot 3 tellen voor ze reageren.
Aw oliebol. Toch weer de verkeerde plaats.
Steeph schreef:Lief dagboek. Vandaag waren er weer mensen niet aardig tegen mijmensen hebben door corona zo'n kort lontje gekregen. Ach, ik snap het wel. Sommige mensen zouden gewoon even een hapje lucht moeten nemen en tot 3 tellen voor ze reageren.
Amandavd schreef:Steeph schreef:Lief dagboek. Vandaag waren er weer mensen niet aardig tegen mijmensen hebben door corona zo'n kort lontje gekregen. Ach, ik snap het wel. Sommige mensen zouden gewoon even een hapje lucht moeten nemen en tot 3 tellen voor ze reageren.
Wellicht zou je je eigen advies ter harte moeten nemen.
MarlindeRooz schreef:Ja die blijft doorgaan en als je hem openscheurt zit er confetti in. En het was van een vriend.
Hij ligt nu onder de dekens in de slaapkamer tot de batterij op is.
https://fb.watch/9ZJtwyNfHx/
MarlindeRooz schreef:Ja die blijft doorgaan en als je hem openscheurt zit er confetti in. En het was van een vriend.