Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 08:50

Ik heb een pakket voor mondial maar daar zot op verzendlabel een stuk bij dat er in moet... echter heb ik het pakket al hermetisch ingepakt := Is dat erin doen echt noodzakelijk?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 08:52

Ik doe het nooit, ik weet dat Fransen het wel altijd doen kijkend naar de pakketten die ik van hen krijg.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 08:53

Tancreda4 schreef:
Ik heb een pakket voor mondial maar daar zot op verzendlabel een stuk bij dat er in moet... echter heb ik het pakket al hermetisch ingepakt := Is dat erin doen echt noodzakelijk?

Het staat er wel op, maar zou niet weten waarom. De koper gooit het wrs toch meteen weg :=
Ik heb geen idee eigenlijk, doe het altijd maar braaf.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 09:08

Tancreda4 schreef:

Ik doe het ook nooit
Kom er ook pas achter als ik het al heb ingepakt :(

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 09:36

Ik doe het ook zelden. Maar ik doe goed stevig tape over het adreslabel altijd dus kans dat dat beschadigd raakt is nihil.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 10:09

Oké bedankt! Dan 'vergeet' ik het deze keer ook :=

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 10:49

Het is niet noodzakelijk, maar stel het verzendlabel raakt van je pakket dan kan het zijn dat er in het pakket gekeken wordt of daar dus zo'n extra label inzit. Is mij nog nooit gebeurd, zowel als koper als als verkoper. Meestal doe ik ze er wel in maar als ik het al dichtgemaakt heb ga ik echt niet weer een pakket openmaken. Gewoon goed vastplakken het label dan komt het altijd wel goed.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 12:59

Dispar_Vulgo schreef:
Tallie1979 schreef:
Beter Skessa!

Ik heb zowaar 5 sterren gekregen, mijn leed is gelukkig verzacht nu. :')

En nu is de hamvraag… ga jij ook 5 sterren terug geven? :+

Heb ik gedaan. Ik ga geen oorlog ontketenen via de reviews. Want ze kan zo de review aanpassen. :')

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 13:43

Na mijn weten kunnen reviews alleen aangepast worden wanneer er standaard 5* gegeven worden. Wanneer mensen zelf een review geven kan het niet aangepast worden, alleen een reactie kunnen ze bij zichzelf plaatsen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 14:01

C_arola schreef:
Na mijn weten kunnen reviews alleen aangepast worden wanneer er standaard 5* gegeven worden. Wanneer mensen zelf een review geven kan het niet aangepast worden, alleen een reactie kunnen ze bij zichzelf plaatsen.

Oh jawel hoor.

Ik gaf ooit een Italiaanse een 4 sterren review.

Vervolgens ging ze helemaal los, want ik was een monster en ze gaf mij 1 ster.

Ik kon zonder probleem mijn 4 sterren aanpassen naar 1 ster en aangezien ze mij had geblokkeerd, kon ik zelfs communiceren met haar via de text onder de review. :')

Dus dat kan zeker wel. :))

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 15:58

Alja schreef:
Tancreda4 schreef:

Ik doe het ook nooit
Kom er ook pas achter als ik het al heb ingepakt :(

+1 :P Is gelukkig ook altijd goed gegaan!

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 18:24

Hier de laatste weken iets heel vervelends… nu al de 4de koper uit Nederland die afhaakt omdat de enige verzendoptie ups is en die komt op 9 euro… bij mij staat alles open, behalve dpd, en toch is het dus keer op keer niet mogelijk om homerr of mondial te kiezen, ook niet bv de volgende morgen of dag.
Nu vandaag een van die 4 die plots wel mondial kon kiezen, en die heeft dan gekocht,(2,70 euro ipv de 9), snap natuurlijk dat mensen bv iets van 10 euro echt niet gaan kopen als er nog 9 euro verzending bij komt….
Vroeger was dit toch niet dat er zo vaak verzendopties ‘verdwijnen’ vanuit vinted, want zelf ook al enkele keren iets niets gekocht omdat ik ook enkel een veel te dure verzendmanier kon kiezen.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 19:29

Dit had ik inderdaad ook, misschien was ik wel 1 van de 4 :') .

Uiteindelijk kon ik ergens onderaan de lijst een Homerr punt kiezen, maar normaliter ga ik voor Mondial en die kwam er maar niet tussen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 19:37

Ik had gisteren wel dat ik iets van iemand wilde kopen en er stond dat de verzendkosten 3 euro waren ofzo. Maar er was niets te kiezen voor dat bedrag, heel apart.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 19:43

Ik had overigens pas geleden een uitbetaling gevraagd. Kreeg ik een mail dat het ruim een week zou duren en toen dacht ik 'grmbl'. Maarrr uiteindelijk stond het de volgende dag (of was het de dag erna) al op m'n rekening. Dus dat was een mooie meevaller!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 19:52

Tallie1979 schreef:
C_arola schreef:

Oh jawel hoor.

Ik gaf ooit een Italiaanse een 4 sterren review.

Vervolgens ging ze helemaal los, want ik was een monster en ze gaf mij 1 ster.

Ik kon zonder probleem mijn 4 sterren aanpassen naar 1 ster en aangezien ze mij had geblokkeerd, kon ik zelfs communiceren met haar via de text onder de review. :')

Dus dat kan zeker wel. :))

Heb ik wat geleerd, ik dacht dat het vast stond net als op marktplaats en niet meer aan te passen was.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 20:37

Ik had deze week allerlei boeken als concept opgeslagen, dit weekend advertenties online gezet, vandaag de laatste, zie ik nergens mijn advertenties terug? Terwijl ze toch online moeten staan want ik kreeg op die bubs van gisteren likes en een verkoop.

Ook als ik zoektermen gebruik zie ik de boeken die ik vanavond geplaatst heb gewoon helemaal niet.
Diegene die ik van dit weekend zie, lijken weggezakt tot het moment dat ik het concept heb gemaakt, dus een volle week terug.

Ik snap er niks van. Ik sta niet op vakantie bij mijn weten.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 20:43

Hier vorige week grote bestelling van 9 items gekocht en netjes door verkoper maandag op de post gedaan. Volgens Homerr zou dat afgelopen donderdag of vrijdag geleverd worden. Uiteraard weer vertraagd. Zou vandaag geleverd worden. Maar inmiddels is dat Homerr punt al dicht. Nou maar hopen op morgen :+

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 22:20

tengeltje11 schreef:
Hier de laatste weken iets heel vervelends… nu al de 4de koper uit Nederland die afhaakt omdat de enige verzendoptie ups is en die komt op 9 euro… bij mij staat alles open, behalve dpd, en toch is het dus keer op keer niet mogelijk om homerr of mondial te kiezen, ook niet bv de volgende morgen of dag.
Nu vandaag een van die 4 die plots wel mondial kon kiezen, en die heeft dan gekocht,(2,70 euro ipv de 9), snap natuurlijk dat mensen bv iets van 10 euro echt niet gaan kopen als er nog 9 euro verzending bij komt….
Vroeger was dit toch niet dat er zo vaak verzendopties ‘verdwijnen’ vanuit vinted, want zelf ook al enkele keren iets niets gekocht omdat ik ook enkel een veel te dure verzendmanier kon kiezen.

Ik heb dat nu ook, wil iets kopen van iemand uit België, staat verzendkosten vanaf 2,69 en kan alleen maar dhl voor 9,20 kiezen

Ze heeft nu artikel wel voor mij gereserveerd dus hopelijk lukt het de komende dagen wel

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 00:22

Bij mij hetzelfde, nl koper die alleen dhl te zien krijgt en 1 mondial relay aan de rand van de stadskaart, echt belachelijk. En als ik net doe of ik iets van haar wil kopen, zie ik dpd en mondial relay.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 07:30

Ik had dat ook dat ik alleen DHL te zien kreeg en die prijs kwam niet overeen met de lagere prijs die aangegeven werd zeg maar.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 08:46

Zo irritant! Snap dat niet vanuit vinted ook niet, mensen kopen het dan gewoon niet, want tussen een goeie 2 euro en een goeie 9 euro zit te veel verschil, wat winnen ze daar bij op de goedkopere manieren niet aan te bieden? En vol voor die dag kan niet want de dag erna en nog een dag erna is het eender wanneer ook enkel de 9 euro die gekozen kan worden…

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 08:46

Afbeelding
Afbeelding

Echt heel irritant dit, geen idee hoe op te lossen ook, had gehoopt dat na een dag ik wel iets anders zou kunnen selecteren

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 08:47

tengeltje11 schreef:
Zo irritant! Snap dat niet vanuit vinted ook niet, mensen kopen het dan gewoon niet, want tussen een goeie 2 euro en een goeie 9 euro zit te veel verschil, wat winnen ze daar bij op de goedkopere manieren niet aan te bieden? En vol voor die dag kan niet want de dag erna en nog een dag erna is het eender wanneer ook enkel de 9 euro die gekozen kan worden…

Ik snap er ook echt helemaal niks van, heb het bij andere items van andere mensen ook niet

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 08:48

Ik ben nu al op de 6e dag aan het wachten totdat iemand het pakket ophaalt, ze is ook niet online geweest…..