Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Ik heb een pakket voor mondial maar daar zot op verzendlabel een stuk bij dat er in moet... echter heb ik het pakket al hermetisch ingepaktIs dat erin doen echt noodzakelijk?
C_arola schreef:Na mijn weten kunnen reviews alleen aangepast worden wanneer er standaard 5* gegeven worden. Wanneer mensen zelf een review geven kan het niet aangepast worden, alleen een reactie kunnen ze bij zichzelf plaatsen.
Alja schreef:Tancreda4 schreef:Ik heb een pakket voor mondial maar daar zot op verzendlabel een stuk bij dat er in moet... echter heb ik het pakket al hermetisch ingepaktIs dat erin doen echt noodzakelijk?
Ik doe het ook nooit
Kom er ook pas achter als ik het al heb ingepakt
Tallie1979 schreef:C_arola schreef:Na mijn weten kunnen reviews alleen aangepast worden wanneer er standaard 5* gegeven worden. Wanneer mensen zelf een review geven kan het niet aangepast worden, alleen een reactie kunnen ze bij zichzelf plaatsen.
Oh jawel hoor.
Ik gaf ooit een Italiaanse een 4 sterren review.
Vervolgens ging ze helemaal los, want ik was een monster en ze gaf mij 1 ster.
Ik kon zonder probleem mijn 4 sterren aanpassen naar 1 ster en aangezien ze mij had geblokkeerd, kon ik zelfs communiceren met haar via de text onder de review.![]()
Dus dat kan zeker wel.
tengeltje11 schreef:Hier de laatste weken iets heel vervelends… nu al de 4de koper uit Nederland die afhaakt omdat de enige verzendoptie ups is en die komt op 9 euro… bij mij staat alles open, behalve dpd, en toch is het dus keer op keer niet mogelijk om homerr of mondial te kiezen, ook niet bv de volgende morgen of dag.
Nu vandaag een van die 4 die plots wel mondial kon kiezen, en die heeft dan gekocht,(2,70 euro ipv de 9), snap natuurlijk dat mensen bv iets van 10 euro echt niet gaan kopen als er nog 9 euro verzending bij komt….
Vroeger was dit toch niet dat er zo vaak verzendopties ‘verdwijnen’ vanuit vinted, want zelf ook al enkele keren iets niets gekocht omdat ik ook enkel een veel te dure verzendmanier kon kiezen.
tengeltje11 schreef:Zo irritant! Snap dat niet vanuit vinted ook niet, mensen kopen het dan gewoon niet, want tussen een goeie 2 euro en een goeie 9 euro zit te veel verschil, wat winnen ze daar bij op de goedkopere manieren niet aan te bieden? En vol voor die dag kan niet want de dag erna en nog een dag erna is het eender wanneer ook enkel de 9 euro die gekozen kan worden…