Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Marcella schreef:Scooter die na accu opladen alsnog dood is. Nu wachten tot die opgehaald is.
Werkt de kickstart ook niet? Mijne wil al weken niet meer elektrisch starten, maar wel met de kickstart. Bij de mijne komt het puur door het weer, met kou en vocht komt hij zonder hulp niet op gang, dan moet ik hem echt aan trappen. Dat is bij de mijne iets dat elk jaar weer terug komt in de winter
Zertab schreef:@michelle_ Maar als jij bij de deur opening staat, en hun op 1,5 meter afstand... heeft toch niets met de breedte te maken van de stoep?
En daarnaast, mondkapje of niet, 1.5 meter afstand blijft het belangrijkste. Mondkapje is schijnveiligheid.
fohadie schreef:_San87_ schreef:Waarom zijn peper en zout stelletjes zo aan de prijs.
Heb je ze perse nu nodig? Of mag het ook wanneer de winkels weer open gaan? Ik had voor een grapje op mijn bruiloft tien peper en zoutstelletjes gekocht bij de kringloopwinkel.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Ik zou ook veel te bang zijn voor een kwikvergiftiging of verdwaalde cyanide.Dat weiger ik pertinent. Dan betaal ik nog liever 50 euro voor een set.
![]()
Nog afgezien van het feit dat ik niet de behoefte voel om de Chinese staatskas te spekken.
_San87_ schreef:Waarom zijn peper en zout stelletjes zo aan de prijs.
_Nancy schreef:_San87_ schreef:Ik wil met geld toe nog geen stel waar Peugeot op staat.
Lekker overdreven.
Maar prima.