Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:SusanH schreef:Ik kwam dit tegen: https://m.hbvl.be/cnt/dmf20200401_04910 ... voorwerpen zou heel goed nieuws zijn! Onderzoek uit Duitsland over virus op voorwerpen.
Die had ik vanmorgen ook al geplaatst in dit topic. Blijkbaar hebben veel mensen er overheen gelezen. Ik vind het een heel belangrijk onderzoek!
Cer schreef:Nou ik weet niet of je die filmpjes dan wel moet bekijken..wat eruit blijkt is dat de man echt knettergek is... then again, ik zou er dan voor stemmen om alle complottheoriemensen, en mensen die zeggen :Allemaal naar buiten, naar een land te verhuizen waar hij aan de macht is, en alle mensen die wel een soort van nadenken, daar weghalen..
Laatste nieuws wat ik zag was dat hij van plan lijkt te zijn om Fauci, zijn immunoloog/adviseur (die vanaf het begin aangaf dat wat Trump deed , op zn zachts gezegd 'niet handig' was) te ontslaan... Sja, zo kun je ook met democratie omgaan.. ?
tienus63 schreef:Proef met malaria medicijn wordt niet gestart bij mijn ouder in het ziekenhuis. Andere ouder voelt zich beter en heeft weer trek.
Onderliggend lijden maakt het voor patiënt veel te gevaarlijk om te starten met die proef.
Longarts vond dit. Op ons verzoek hebben ze extra overleg gehad met behandeld cardioloog, die in onze ogen held is en die verder kijkt dan technische uitslagen en zo het probleem vindt.
Cardioloog zegt dat experiment met de medicijnen bij voorbaat fataal zal zijn in patiënts geval vanwege de conditie.
Hoe hard het ook is, we begrijpen dit en hebben er vrede mee.
Het was wel teleurstelling omdat je hoop krijgt door de artikelen en verhalen waar het ogenschijnlijk of zelfs echt geholpen heeft.
We zijn blij dat covid afdeling het nogmaals kort heeft gesloten met cardioloog.
Patiënt heeft nog steeds koorts.
Saturatie blijft wel voldoende op peil. Maar ademhaling is nog te hoog.
Komt ook door de koorts, bellen lukt patiënt nog wel.
Heeft zelfstandig partner en mij gebeld.
Wilskracht, antibiotica, zuurstof en geluk moeten nu ervoor zorgen dat het kwartje de goede kant opvalt.
Hij staat nu rechtop te tollen.
Moed verloren, al verloren zeggen we altijd.
Maar voor nu is het gewoon ruk!
Babootje schreef:Ik heb begrepen dat je 5 dagen besmettelijk kunt zijn zonder dat zich symptomen voordoen. De eerste symptomen zijn vaak mild.Vervolgens blijft het of mild, of gaat over in een longontsteking.
elnienjo schreef:rien10 schreef:Wij nemen 3 x per dag in huis alle deurkrukken en trapleuningen af met een Dettol oplossing.
Als iedereen z'n handen ontsmet voor ie de voordeur binnengaat en daarna gelijk handen wassen hoef je binnenshuis toch verder niet meer te poetsen?
Marcella schreef:friezenfan2 schreef:Er is vast iemand hier die weet waarom alle bloem uitverkocht is?
Is dat ook omdat mensen zien dat andere mensen het kopen en dus daarom het ook kopen net als met toilet papier?
Om zelf brood te bakken wat nu ook regelmatig uitverkocht zou zijn.
raket schreef:Ze blijven het maar oneens of ik met hooikoorts nu wel of niet naar mijn werk in het ziekenhuis mag. Ik was positief getest.
Ik heb echt hevige hooikoorts. Bel morgen de huisarts maar weer. Misschien is er een nieuw hooikoorts pilletje uitgevonden.