[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 11:31

Oh en dit is echt niet het enige hoor. Het is echt bizar, hoe kun je zo in het leven staan. Zó blij dat ik die relatie heb beëindigd. Ik had het alleen veel eerder moeten doen :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:11

Wat een eigenaardige draai heeft die ex gemaakt wbt dit onderwerp idd Berdien! Als dat op meerdere vlakken er zo raar aan toe ging ben je idd veel beter af zonder hem!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:40

Ja ik kan er een boek over schrijven := Onder andere dit punt, maar ook andere punten waarin hij echt ineens een enorme draai maakte. Hij wilde me terug, wilde een tweede kans, we waren immers toch zo goed samen (mwah..) en hij wilde niemand anders dan mij. Twee weken later was hij volop aan het daten met meerdere meisjes tegelijk en was zijn leven ineens fantástisch. Hij deed ineens zoveel leuke dingen, ontmoette zoveel leuke mensen.. Ja joh :')

Maar goed, zo is hij een vegan die vindt dat als je het niet zelf hebt betaald, je prima dierlijke producten kunt eten. Want ja, het is dan toch al gebeurd en je hebt er niet zelf actief aan bij gedragen, toch?

... :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 12:43

Whaha dat vegan zijn.. De dieren waarvan het vlees in de supermarkt zijn ook al geslacht, dus die kan je dan ook gewoon eten toch? :? Heb je immers niet zelf actief aan bijgedragen :') Raaare kronkel :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 13:40

Haha wauw :')

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 14:22

Gaat toch nergens over :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 19:55

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 19:57

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 20:23

Hoe wil die vent dan dat mensen reageren? Enkel met oeh en ah? Pfff! Ik merk wel door juist weinig te reageren mensen ook wel door hebben dat het je niet interesseert. Ik heb een collega die maar niet uitgepraat raakt over het moederschap, en dan vooral hoe zwaar het is. Ik luister en reageer alleen met 'oh vervelend' of 'tja ik zou het niet weten'. Verder vraag ik niks, geef ik geen advies en kom ik vooral niet met eigen ervaringen of die van vrienden. En tegenwoordig laat zemij aardig links liggen met babypraat :D

Bij collega's die wel leuk zijn en af en toe iets delen reageer ik veel enthousiaster. Ik ben heus geen bitch die niks van andermans kinderen wil horen, maar als je vindt dat je leven zoooo zwaar is en je alleen moe mag zijn als je kinderen hebt dan flikker je maar op met je gezeur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 21:44

Citaat:
Hoewel ik goed begrijp dat niet iedereen gezegend is met het krijgen van een kind, en dat een huisdier in hun beleving het dichtst bij komt, vind ik het toch ongepast

Fout, sommige mensen zijn gelukkig gezegend met voldoende hersencellen om geen parasiet te verwelkomen op deze verrotte aardkloot. Een huisdier komt in hun beleving niet het dichtste bij, een huisdier is gewoon zoveel beter. Jou continue drang om iedereen alles te vertellen in geuren en kleuren over je alien ongevraagd, dat is pas ongepast.

Zoiets als reactie is zeker niet conform een goed werkend compas? -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-21 23:02

Afbeelding

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 10:03

Artikel over de groeiende bevolking nu en komende tijd die sterker is dan verwacht was..

Citaat:
Mensen vonden het om allerlei redenen een goed moment om aan kinderen te beginnen.

Pan.De.Mie. Die hersencellen worden er niet mee uitgeperst tijdens de bevalling, dit zaten er sowieso al niet -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 10:17

idinn schreef:
Artikel over de groeiende bevolking nu en komende tijd die sterker is dan verwacht was..

Citaat:
Mensen vonden het om allerlei redenen een goed moment om aan kinderen te beginnen.

Pan.De.Mie. Die hersencellen worden er niet mee uitgeperst tijdens de bevalling, dit zaten er sowieso al niet -O-

Ja, mensen zeggen dat ze vooral niet moeten voortplanten zorgt er alleen maar voor dat ze zich juist gaan voortplanten.

En dan zijn wij de slimme soort :').

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 16:44

Ik werk fulltime vanuit huis, maar moest van de week ff kort op kantoor zijn en het gaat echt alleen maar over kinderen door wat nieuwe collega's. Is gewoon storend en irritant aan het worden.
Nu ook weer dat het zo fijn is dat Bloem en Storm toch maandag nog naar school kunnen, 's avonds nog een kerstfeest hebben en dan de rest van de week naar opa en oma gaan. Dat is juist net ff allemaal NIET de bedoeling. -_-" Jeez, en maar door blijven fokken hoor, mensen. Stel je voor dat domheid uitsterft.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 17:16

Alpha89 schreef:
Ik werk fulltime vanuit huis, maar moest van de week ff kort op kantoor zijn en het gaat echt alleen maar over kinderen door wat nieuwe collega's. Is gewoon storend en irritant aan het worden.
Nu ook weer dat het zo fijn is dat Bloem en Storm toch maandag nog naar school kunnen, 's avonds nog een kerstfeest hebben en dan de rest van de week naar opa en oma gaan. Dat is juist net ff allemaal NIET de bedoeling. -_-" Jeez, en maar door blijven fokken hoor, mensen. Stel je voor dat domheid uitsterft.

Dat hele school sluiten heeft ook geen zin meer want overal hoor ik kinderen die naar familie gaan of allerlei uitjes waarbij ze massaal bij elkaar zitten :Y) .

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 18:42

Afbeelding
:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 23:16

Afbeelding

Goede kalender :+

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 23:20

_/-\o_ _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 23:28

Ondertussen wel retesaai die kalender _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 23:30

Ja en ik heb nu zo'n rotpil die ik zonder water niet wegkrijg :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-21 23:36

Oh irritant..

Calixae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 01:30

Al die ouders die nu moeilijk aan het doen zijn ivm de vakantie. Snap dat het vervelend is dat je nu in de knoei komt met oppas, werk en andere zaken. Maar kom op, het zijn een paar dagen. -O- Kinderen komen nu eenmaal met verantwoordelijk en dat is precies de reden waarom ik ze niet wil. *lacht alle zeikende ouders heel hard uit* }:)

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 13:14

Zouden ze daarom nu aansturen op een hardere lockdown?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 13:23

Denk wel dat dat meespeelt, ben ook benieuwd of ze de grenzen dichtgooien, want er worden massaal vakanties geboekt nu het week eerder kan, want goedkoper :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 20:25

Iemand nog een tip voor een rustig en mooi bos om te wandelen rondom Overijssel / noord Gelderland. Had net zo zin in veel rustige wandelingen aanstaande week. Maar nu zijn die blagen allemaal vrij. :roll: