hahahatsjoe schreef:Had er ook weer eentje. Bloempotje uit de sixties gekocht, moest 7,25 verzendkosten betalen. Nou prima. Komt het hier, is het via DHL verzonden. Dus ik vraag ernaar. Zegt die vent doodleuk ja ik heb ook mijn kosten. Juist, inpakken in oude kranten en een oude doos uit de supermarkt. Heb m 4 sterren gegeven. Kijk je maakt wel vaker mee dat mensen alleen via PostNL willen versturen, dus ik zag er niets raars in, maar dit soort dingen maakt me woest.
Ik geloof wel dat als het met DHL naar je huis verzonden wordt dat het €6,25 kost, dus hij steekt "maar" een euro in zijn zak, maar desondanks vind ik 4 sterren echt nog teveel, dit is voor mij ook oplichting.
Daarom ben ik ook zo fan van betaalverzoek via marktplaats met PostNL verzendlabel ook via marktplaats. Dan is er geen enkele mogelijkheid tot dit soort fratsen.
Ik heb onlangs met DHL iets verzonden op verzoek van de koper, maar dan wordt ook precies dat bedrag meegerekend, ondanks dat het mij een bende meer moeite kost. Het ging om een item van €40 ex. verzenden, dan maakt mij die extra moeite ook iets minder uit dan als het om iets van €5 gaat of zo.