Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 11:02

Kimmie25501 schreef:
Nee helaas niet, leeftijd ligt tussen 18 en 25, omdat daar mijn marge lag, maar exact weet ik het ook niet

Super dat je hem gevonden hebt! Veel plezier met daten *\o/*

Kimmie25501

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 12:53

Dankjewel!

Ondertussen ook contact met een heel leuk meisje, ook via Tinder. Zij zoekt wel iets vasts, dus misschien gaat het zelfs nog wel een andere kant op :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 14:19

Klinkt goed! Hij zoekt niet iets vasts begrijp ik hieruit?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 17:24

Kimmie25501 schreef:
Nee helaas niet, leeftijd ligt tussen 18 en 25, omdat daar mijn marge lag, maar exact weet ik het ook niet

Gelukkig gevonden dus. Ik had je willen helpen maar de enige 25 jarigen die ik swipe doen zich 10-15 jaar ouder voor in hun profiel dan dat ze zijn. Milf hunters maar dat ben ik niet.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 20:22

Marocje schreef:
Klinkt goed! Hij zoekt niet iets vasts begrijp ik hieruit?

Nee daar heeft hij geen behoefte aan.

Ah bah Rytir, dat lijkt mij ook niet tof idd

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 11:48

Ach, je krijgt er een oog voor om ze er tussen uit te pikken :D

Afbeelding

Even voor al mijn mede singles.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 13:26

_O-

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 09:18

Stilletjes hier, beetje gelijk aan mijn liefdesleven hahaha. Ik had al de hele week leuk contact en half afgesproken om zondag koffie te doen, alleen nog geen tijd. Hij had aangegeven dat ie erop terug kwam. Maar goed zondagochtend even contact gehad maar niet hierover, dus rond 12u ik een app gestuurd met joh gaan we nog wat afspreken vandaag? En ik hoor gewoon urenlang helemaal niets. Ja ergens eind van de middag, sorry voor mijn late reactie, ben met de motor weg. Dus ik dacht nog, dom misschien, oh hij komt nog met een reactie maar dit was het enige. Ja en dan word ik een soort giftig. Dus toen hij gisteravond appte of ik een leuke dag gehad heb, heb ik alleen teruggestuurd oh je leeft nog?

En daarna wel even gemeld dat ik dit toch niet een heel fijne manier van communiceren vond. Wat ik al aanvoelde, koudwatervrees want ja afspreken is toch wel "echt"....en dan denk ik jemig je hoeft niet gelijk te trouwen ofzo? Wat is dat toch? Maar gisteravond nog even verder gevraagd en ja hoor, het is weer zo'n exemplaar met bindingsangst. 45 jaar en gewoon nog nooit een fatsoenlijke relatie gehad. Ik geloof niet dat ik daar nog een keer zin in heb......Nieuwe week, nieuwe kansen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 09:30

Zo ik meld me ook weer eens, ik was rond Valentijnsdag een beetje afgehaakt toen er allemaal "O ik ben zo happy de peppy met mijn (Tinder)relatie" posts kwamen :')
Maar eigenlijk heb ik niks te melden, want kan me mijn laatste date niet eens herinneren :+

Laatst wel een match met een date van 3 jaar geleden, vond hem toen wel leuk, maar er was nog een ex waar hij nog niet overheen was. Ik krijg nu alleen alweer totaal geen hoogte van hem. Geen idee wat ie nou eigenlijk wil..

Daffodil, wat een sukkel, jammer zeg!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 20:48

Hebben jullie soms last van het idee dat de ander rijker is?

Ik zal mezelf wat beter uitleggen :')
Ik ben aan het praten met iemand (net een date gepland voor deze vrijdag) en ik heb het gevoel dat hij een stuk rijker is/van rijkere afkomst is dan ik, maar dat hij dat niet doorheeft.
We hebben beiden rechten gestudeerd, maar ik ben niet de 'typische' rechtenstudent met advocaten als ouders en Lacoste polo's (hoezo cliche :+ ).
Volgens mij is dat wel zijn levenssfeer. (Hij is een stukje ouder, advocaat, net een huis/appartement gekocht,... Ik hoop af te studeren deze zomer :+ )
Het is logisch dat hij al 'verder' staat in het leven, want ouder. Maar hij vroeg bijvoorbeeld of ik het gekocht had toen ik mijn appartement vermeldde. Hoe zou ik dat moeten doen als student :')

Maar misschien zoek ik beren op de weg waar er geen zijn. En ik zal het alvast wel merken als we elkaar in het echt zien zeker?

Ik weet niet of jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 21:24

Schemerdier. Ik zou me daar echt niet druk om maken. Gewoon gaan daten en dan merk je het vanzelf wel.

Ik zat juist aan de andere kant. Ik een koophuis en een vast baan. Hij nog/weer bij zijn ouders. Ik heb me er niet echt aan gestoord.

Nu ben ik met een man aan het daten die net als ik een vaste baan en een koophuis heeft. Alleen verdient hij 2x modaal en ik niet. Ook nu stoor ik me daar niet aan.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 21:39

Handig zo'n rijke vent. :D Die van mij heeft bijvoorbeeld mijn paard betaald. :') Maar die werkt ook al jaren, ook 2x modaal dus best wat opgebouwd inmiddels. Ik was bezig met afstuderen, nu een goede [***] met ook ruim boven modaal salaris, dus ik betaal hem netjes elke maand terug.

Zou me er niet zo druk om maken, ik betaalde het ene gedeelte van de date (bijv. Glowgolfen) en hij deed dan het diner.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 21:49

Ik wil best een rijkere kerel hoor, dan hebben we het samen heel goed :D financieel dan :')

Ik haak juist af als een kerel krom moet liggen voor de alimentatie die hij moet betalen :+

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 21:56

Schemerdier schreef:
Hebben jullie soms last van het idee dat de ander rijker is?

Ik zal mezelf wat beter uitleggen :')
Ik ben aan het praten met iemand (net een date gepland voor deze vrijdag) en ik heb het gevoel dat hij een stuk rijker is/van rijkere afkomst is dan ik, maar dat hij dat niet doorheeft.
We hebben beiden rechten gestudeerd, maar ik ben niet de 'typische' rechtenstudent met advocaten als ouders en Lacoste polo's (hoezo cliche :+ ).
Volgens mij is dat wel zijn levenssfeer. (Hij is een stukje ouder, advocaat, net een huis/appartement gekocht,... Ik hoop af te studeren deze zomer :+ )
Het is logisch dat hij al 'verder' staat in het leven, want ouder. Maar hij vroeg bijvoorbeeld of ik het gekocht had toen ik mijn appartement vermeldde. Hoe zou ik dat moeten doen als student :')

Maar misschien zoek ik beren op de weg waar er geen zijn. En ik zal het alvast wel merken als we elkaar in het echt zien zeker?

Ik weet niet of jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel?

Ik heb dat 1 keer gehad (oud en veel geld). Leuke kerel, leuke klik maar hij kwam net uit een lange relatie met kinderen en ik merkte dat hij vooral opzoek was naar wat gescharrel. Ik hoefde mij daar dus niet meer druk over te maken :D

Ook best wat dates gehad met mannen die erg content waren met 2x modaal en een beetje grootheidswaanzin hadden. Iets te arrogant want ze zijn zo'n catch. :roll:

Zo lang iemand er niet mee te koop loopt of daarmee superioriteit wil uitstralen, why not?

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 22:02

Ik zou ook gewoon gaan daten en jezelf zijn, ookal komt hij van rijkere huize dan jij. Ik zou dat zoveel mogelijk negeren als ik jou was, dus bijvoorbeeld niet maar gelijk de duurste champagne bestellen omdat hij die centen toch wel kan missen. :D
Persoonlijk laat ik sowieso niet de ander betalen op een (eerste) date, ik ben te eigenwijs en kan financieel goed m'n broek ophouden. ;) En ik vind het ook gewoon erg lastig om iets in de materiële zin aan te nemen van een ander. Ik ben niet bepaald opgegroeid in weelde en door m'n enorm gierige ex voel ik me nog meer opgelaten over geldkwesties tussen man en vrouw.
Ik doe het nu financieel best goed, maar mijn vriend nog significant beter. Ik vind het alsnog lastig om dingen van hem aan te nemen, maar mijn vriend is heel gul en die staat er juist op dat hij bepaalde dingen (best veel eigenlijk, nu ik er zo over nadenk) voor me betaalt. :') ( <3 )

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 22:03

Leuk om jullie reacties te lezen.

Het gaat me er niet echt om dat hij meer verdient dan ik zal verdienen.
Ik kan het nog het best omschrijven als dat ik het gevoel heb dat ik door de mand zal vallen, op de een of andere manier.

Maar alles hangt inderdaad af van hoe hij zich zelf gedraagt, ben wel heel benieuwd naar de date :+ . Hij komt in ieder geval totaal niet arrogant of zo over.
Ik heb altijd gezegd dat ik nooit zou daten met een andere rechtenstudent.
Maar misschien ben ik juist degene die iets doen aan mijn eigen vooroordelen _O-

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 22:05

Imaginaerum schreef:
Ik zou ook gewoon gaan daten en jezelf zijn, ookal komt hij van rijkere huize dan jij. Ik zou dat zoveel mogelijk negeren als ik jou was, dus bijvoorbeeld niet maar gelijk de duurste champagne bestellen omdat hij die centen toch wel kan missen. :D
Persoonlijk laat ik sowieso niet de ander betalen op een (eerste) date, ik ben te eigenwijs en kan financieel goed m'n broek ophouden. ;) En ik vind het ook gewoon erg lastig om iets in de materiële zin aan te nemen van een ander. Ik ben niet bepaald opgegroeid in weelde en door m'n enorm gierige ex voel ik me nog meer opgelaten over geldkwesties tussen man en vrouw.
Ik doe het nu financieel best goed, maar mijn vriend nog significant beter. Ik vind het alsnog lastig om dingen van hem aan te nemen, maar mijn vriend is heel gul en die staat er juist op dat hij bepaalde dingen (best veel eigenlijk, nu ik er zo over nadenk) voor me betaalt. :') ( <3 )

Strooien met geld zou voor mij ook echt een afknapper zijn.

Hopelijk doet hij niet zijn Lacoste-polo aan :+ . Of wacht, ik heb het op dat andere merk, met die polospeler op _O-

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 22:10

Het gaat dus meer om de sociale achtergrond? Dat had ik dus bij mijn eerste voorbeeld :') Maar dat was geen relatie materiaal... Al heb ik wel spijt want gescharrel had ook leuke ervaringen op kunnen leveren; wie weet op welke totaal andere plekken ik was gekomen!

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 22:10

Oh, hij strooit zeker niet hoor! Beetje ongelukkig verwoord misschien.

Veel plezier gewenst in ieder geval! Als je nu toch met een confrère gaat daten, kun je mooi over wetsartikelen discussiëren als casual gespreksonderwerpen mochten doodlopen. _O-

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-21 22:14

Imaginaerum schreef:
Oh, hij strooit zeker niet hoor! Beetje ongelukkig verwoord misschien.

Veel plezier gewenst in ieder geval! Als je nu toch met een confrère gaat daten, kun je mooi over wetsartikelen discussiëren als casual gespreksonderwerpen mochten doodlopen. _O-

_O-

Oh ik bedoelde het niet op jou hoor! Maar dat ik inderdaad hoop dat hij niet denkt dat hij indruk moet maken met zijn geld ofzo, want dat dat voor mij juist een afknapper is in plaats van een positief punt :+

Maar waarschijnlijk valt hij helemaal mee en maak ik me er veel te druk over.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 11:29

Schemerdier schreef:
Imaginaerum schreef:

Strooien met geld zou voor mij ook echt een afknapper zijn.

Hopelijk doet hij niet zijn Lacoste-polo aan :+ . Of wacht, ik heb het op dat andere merk, met die polospeler op _O-

Ralph Lauren? :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 21:14

Ik heb een leuke match op tinder en we kletsen al een aantal dagen. Ik had hem een stekje aangeboden van een plant maar er niet aan gedacht dat hij hem ook echt graag wilde hebben. Hij wil hem morgen komen ophalen en nu is er dikke paniek hier :') ik kan beter tinder eraf gooien -O-

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 21:21

Wat dan? Plant laten doodgaan in de tussentijd? :P

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 21:33

Haha nee het feit dat ik weer ga af spreken met iemand van tinder jaagt me echt paniek aan. Snap niet zo goed waar dat vandaan komt want voordat ik een relatie kreeg met mijn ex heb ik een periode fanatiek gedate

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-21 23:03

Je wilt je nog niet binden. Een date is nog noet trouwen :D Zien het als een reset.