Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloemetje75 schreef:Auto;s met aanhangers die luid toeterend door de straat rijden om te melden dat ze oud ijzer komen ophalen. Volgens mij mag je niet onnodig toeteren, mag je niet bedelen om oud ijzer en daarnaast vind ik het gewoon irritant.
CalipsoLover schreef:Heb het nu eindelijk gevonden. Heb dus de laatste keer overal maar 1 ster op gekregen, dit houdt in op kwaliteit van het werk, stiptheid, klantvriendelijkheid, professioneel voorkomen en motivatie. Zelfs op mijn stiptheid terwijl ik me altijd aanmeld 5-10min voor mijn startuur. Snap er helemaal niks van en ben ook echt wel van mijn melk hierdoor aangezien ik echt wel hard werk en zeker enthousiast ben, ben het dus ook helemaal niet eens met deze beoordeling. Heb intussen een berichtje gestuurd naar een collega om even na te vragen hoe dat zit. Als die het niet weet dan zal ik het zaterdag even vragen.
Whale schreef:Steeph schreef:Koud. Werken. Plakjes kaas die aan elkaar plakken. Mensen die je gewoon 'verlaten' en niks van zich laten horen nadat ze hebben gemeld dat ze ziek zijn. School. Deadlines. Ik wil een knuffel ofzo...
Ik heb er 100 op mn kast staan. Wil je er eentje?
Steeph schreef:Whoa. Waar kan ik die stelen?