Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Ik zou even overleggen met je psychiater, sommige clienten kunnen met die dosering inderdaad in een keer stoppen, andere niet... zeker bij dissociatie niet. dan is het vaak fijner om eerst te halveren en dan te stoppen.
In bepaalde gevallen kan het slikken van Cinnarizine in de avond ook helpen bij afbouw. Maar ook dat zou ik even in overleg met je eigen behandelaar doen.
IsaCalixa schreef:Ik vraag mij iets af nu ik in de trein zit..
Ik rijd altijd langs allemaal weilanden met koeien, schapen. Het valt me op dat bijna alle koeien en schapen vandaag liggen (te rusten of slapen). Dat kan toch bijna geen toeval zijn.. zou het aan het weer liggen, dat het wat benauwd is? Of het tijdstip? Vind het best apart
Dilan93 schreef:IsaCalixa schreef:Ik vraag mij iets af nu ik in de trein zit..
Ik rijd altijd langs allemaal weilanden met koeien, schapen. Het valt me op dat bijna alle koeien en schapen vandaag liggen (te rusten of slapen). Dat kan toch bijna geen toeval zijn.. zou het aan het weer liggen, dat het wat benauwd is? Of het tijdstip? Vind het best apart
Mij vertelden ze vroeger altijd dat het dan ging regenen die dag, als ze allemaal tegelijk liggen.
Maar denk dat dat een fabeltje is
gomir schreef:Heb je de capsules van venlafaxine?
Die kunnen volgens mij open en dan bouwen mensen weleens af mbv de korreltjes. (Uiteraard wel in overleg met je behandelaar)
0091 schreef:Oke komt ie..
Wij mensen zien niet alle kleuren. Maar fotograferen we die dan wel? Of zien onze fotos/ films er voor dieren die meer kleuren zien juist heel flets uit en missen ze de extra kleuren?
Wij mensen zien niet alle kleuren. Maar fotograferen we die dan wel? Of zien onze fotos/ films er voor dieren die meer kleuren zien juist heel flets uit en missen ze de extra kleuren?
Elles schreef:Goed verhaal!
Er is trouwens een app waarmee je ongeveer een idee krijgt van wat een hond ziet qua kleuren. DogVision. De wereld van een hond is vrij grijs/geel. Blauw knalt er wel uit, geloof ik. Ik heb de app niet meer, maar het was wel interessant.
Palmera schreef:Elles schreef:Goed verhaal!
Er is trouwens een app waarmee je ongeveer een idee krijgt van wat een hond ziet qua kleuren. DogVision. De wereld van een hond is vrij grijs/geel. Blauw knalt er wel uit, geloof ik. Ik heb de app niet meer, maar het was wel interessant.
Komt bij mij de vraag op hoe wij weten welke en hoe een hond die kleuren ziet. Hij kan het niet vertellen.
rien10 schreef:Waarom blijf ik in Facebook de melding zien bij messenger dat er 1 nieuwe conversatie is terwijl die er niet is?