Ja ik vind de sweatpants met stipjes leuk. Maar verder wat saai.
Emile et Ida vond ik ook wat tegenvallen. Veel kleuren met paars/blauwe ondertoon. Dan lijken wij allemaal ernstig ziek. Gewoon blauw is prima. Maar roze of paars met blauwe tint er in is funest.
Mingo in de winkel ja? Brenda had het over vrijdag. Kak dan moet ik misschien zo even maar langs. Mingo ben je altijd te laat
Mag ik even huilen. Net een babywasje gedaan met allemaal wit en lichte kleuren. Veel Tartine dingen van Sophie. Alles helemaal onder de vlekken er uit. Had niet gezien dat een doek waar stukken banaan op/in zaten er bij zat. Alles is naar de gallemiezen
Niet meer te redden lautje? Ik had laatst een rood iets bij wit, maar na nog een x wassen met vanish was 't opgelost...
Sproet en sprout hele leuke dingen gezien, maar idd die prijzen... Ik ga vanavond even rustig zitten een een schifting maken in wat ik wil hebben. Van hun rode babypakje krijg ik rammelende eierstokken...
Dr beckmann nog een optie? Ik zou het nog niet zomaar opgeven. Buitenhangen in de zon? Beckmann? Vanish? Ossegalzeep?
Dani
Geplaatst: 31-07-19 11:59
Ik vind die panter van Sproet & Sprout lelijk zeg. Die opgeblazen kop. Vind de bruintinten wel mooi, en dat blauwgroen ook. Maar vond hun vorige collectie leuker.
Ben benieuwd naar Nixnut, die komen zo te zien met een mooie diep-donkergroene kleur. In de volgende maat wil ik wat meer basics en dan daarbij matchende prints uitzoeken, ipv andersom. Maar dat bestel ik van het najaar wel, kan lastig inschatten wanneer hij uit z'n huidige kleren gaat groeien. Dus geen idee hoeveel hij hiervan in de winter nog past.
Lautje wat zonde! Ik had laatst een broekje met hele hardnekkige vlekken, uiteindelijk tóch eruit gekregen na Shout rechtstreeks op de vlekken en wassen op 60 graden met een flinke scheut Dr. Beckmann erbij. Maar met zulke kwetsbare kleding is dat lastiger natuurlijk.
MaritB
Geplaatst: 31-07-19 12:02
Pantykous schreef:
Je hebt veel verschillende prints en kleuren Marit, zou zo niet even weten hoe alles te combineren.
Sproet en Sprout idd geen wow gevoel maar dat heb ik nooit zo met ze.
Ik heb net een bestelling bij sproet and sprout gedaan. Die bruin/rode kleuren staan goed bij het rode haar van mijn dochter. Ben nog op zoek naar iets gelijks qua kleur, diepblauw of groen.
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-19 12:15
Paar mooie basics erbij idd Marit en dan kan al veel meer.
Vanish nog niet geprobeerd. Maar durf ik ook niet echt. Dr Beckmann heeft hier van de week een polo van Julia veruiineerd dus dat durf ik niet zomaar meer. En werkt vooral op verse vlekken. Ga idd proberen met de zon en blijven wassen. Zijn in totaal 5 kledingstukken van de kinderen en een witte blouse en hele mooie (kostbare) rok van mij. Dan gaat het hard in de kledingkast qua uitdunnen.
Allemaal zulke vlekken over gehele kleding
En dit kan dr Beckmann soms dus ook doen. Zo gek. Ze was mee gaan ‘werken’ met papa (lees: mee lopen door de tuin en lekker rondrijden op de robokar en overal tomaten jatten/krijgen en opvreten) en kwam dus totaal onder plantengroen en geplette tomaat en sap en pitjes thuis. Had alles behandeld met dr Beckmann (polo, broek en vest) en alleen de polo is er zo uitgekomen.
Arethe: phil and Phae en Gray label hebben mooie diepe teal/blauwe kleuren die daar goed bij gaan.
Sophie vandaag. Broekje is een 62 en kan nog net. Vrees over 1 of 2 weken te klein. Shirtje is een 9m van Gray label. Ik hou van die kleur bij haar
Heb je al een stuk ouderwetse ossengalzeep geprobeerd?
verootjoo
Geplaatst: 31-07-19 12:28
Ik heb dat ook gehad met een paar shirts en dr beckmann poeder Gebruik dat nu alleen nog op witte kledingstukken, gekleurde kledingstukken met tomatenvlekken gaat nu in z’n geheel in een badje met Vanish. Ik heb nl ook elke dag tomatenvlekken want wij zijn grootafnemers van snoeptomaatjes Heb nu Vanish met kleurbehoud (staat op de pot) en dat behoudt tot nu toe wel de kleuren in de kleding Maar die witte kledingstukken kun je denk ik wel een nachtje in de Vanish. Ik heb dat gedaan met witte kleren waar hele hardnekkige oude melkkotsvlekken in zaten. Heel weinig water, Vanish op de kledingstukken gedaan en hele nacht laten trekken en daarna gewassen en toen was het weer stralend wit.
Ik vind deze wel echt iets hebben, ik had er ook zo eentje
Lau die polo is uitgebeten Je kleding nacht in vanisch laten staan is ruk niet doen bijt alles eruit Dasty Kun je nog proberen niet intrekken is mega zuur Ik wil wel even vertellen dat al die organisch en biologische kleding heel anders werken met vlekkenbestrijders
Had je eerder moeten vertellen Maar Vanish die geschikt is voor kleur lijkt aardig te werken als je het kledingstuk er in zijn geheel in doet ipv alleen de vlek behandelen.
En hoe doe jij banaan?? Ik heb nl nog heel veel bananenvlekken die ik er niet uit krijg
Hoe krijg je in godsnaam bananen vlekken is vast fruit zonder sap
Liex
Geplaatst: 31-07-19 12:42
Stille meelezer hier met nog een tip voor vlekken, ik krijg zelfs gele poepvlekken uit de kleding van mijn zoontje hiermee. Minimaal een nachtje laten weken in koud (!) water met Biotex. Daarna in de wasmachine en vlek is weg. Maar weet niet of je dat al geprobeerd had.
verootjoo
Geplaatst: 31-07-19 12:42
Hoe laat jij je baby/kind banaan eten zonder dat ze knoeien Als het gekauwd uit de mond komt is het niet zo’n vast fruit meer, en dan gaat het dus vlekken En die krijg je er never niet meer uit. (Bij mij tot nu toe) Dus toen hij nog niet normaal kon eten pakte ik hem helemaal in met een schort.
Poepvlekken heb ik geen moeite mee. Gaan ook nachtje zwemmen in Vanish.
Jaloers. Hier elke dag tomatenvlekken, chocopasta/hagelslagvlekken of buitenspeelvlekken. Ondanks slabben Maar ja, krijg eigenlijk alles er wel uit. Behalve dus banaan en kerrie ook niet.
Goed zul je zien hè Morgen wasdag----> wet van ....
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-19 13:03
Biotex ook al geprobeerd. Groene driehoekzeep geprobeerd. Vanish heb ik wel staan en kan ik eens proberen. En zodra zon schijnt maar in de zon leggen.
Mijn rok vrees ik voor. Dat is zijde met wol. Dat kan je niet te lang laten weken. Die is het ergste overigens. Bij mij blijft eigenlijk ook altijd alles mooi. Julia at en eet eigenlijk heel netjes en Sophie met slab gaat ook prima. D
Mijn kind eet niet met slab daar kan hij niet tegen, ook nooit poep vlekken, namelijk nooit buiten de lijntjes luiers ook niet als baby. Wij weken nooit iets, gewoon in de was en klaar
verootjoo
Geplaatst: 31-07-19 13:25
Zijde met wol kan ms met een stoomreiniger? Of stomerij.
Maar dat gevlek hier door t kind is denk ik genetisch bepaald. Ik kan mijn kleding doorgaans ook maar 1 dag aan en dan kan t de was weer in