Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knabbelgirl schreef:Gave jurk Maessie! Ga mee met Pluisje haar tip wbt het riempje, iets hoger staat mooier denk ik
Pluisje je ziet er altijd zo lekker vlot uit!
Leuk gecombineerd zo Tuttifruttiallebei de outfits! Jasje van de 2e vind ik ook erg mooi
Thanx voor de complimentjes over de broek, echt totaal buiten mijn comfortzone maar vond hem zo stoer
maessie schreef:Ooh gaaf jurkje Lau!! Prachtige kleur ook!!
Ik heb de foto's van facebook van het jurkje er nog maar even bij gezocht. Zag dat hij nu zonder riem op de site staatVind zulke dichte schoenen geloof ik nog mooier dan pumps er onder. Al vond ik de onderstaande glitterschoenen van jessica simpson stiekem ook wel gaaf er bij...
[ [url=m/HYwMax.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cGsLgN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EUHbGu.jpg]Afbeelding[/url] ]
maessie schreef:Inney bedoel je die van mij of Lau?de laatste fotos die ik plaatste zijn van de winkel(the Store Woerden)
San, die schoenen staan op zalandomoet maar bestellen geloof ik.. "slik", 125,-, maar zooó gaaf, ook onder een gewone jeans mooi denk ik
![]()
Tuttifrutti, zat ik inderdaad ook aan te denken, satijnlint of zoiets.
Leuke kersttrui Selina! Ooh en die van jou ook knabbelgirl! Die van rumag vind ik wat minder kerstig, maar wel heel leuk! Of wacht... die heb je op de foto niet aan?