Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 12:19

Hoe heb je gereageerd dan :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 12:26

Lekker zulke mannen :+

Mijn vriend is 2.00m en ik ben 1.65. Ik zou hem niet erom laten lopen hoor.. het is prima te doen.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 12:34

Beste wensen iedereen! Op naar een gezond en liefdevol 2018 :)

Heb een hoop bij te lezen, reageer niet op iedereen, beetje veel :+

Yvankaxx leuk 2 nieuwe matches. Jammer dat die uit Utrecht zo ver weg woont... echt niet ideaal. Ik merk nu ook hoe fijn het is dat mijn vriend hier zo dichtbij woont vergeleken met ex-date die hier 1,5 uur vandaan woonde, koste me echt veel energie en tijd toen. Maar ik zou zeker openstaan voor een date als ik jou was, straks is het wel je droomman, dan is die afstand best te overbruggen :D

DohoShots jammer dat het zo lang duurt voor er een 2e date komt.. ik heb dan toch altijd het gevoel dat er niet echt veel interesse is... anders wil je elkaar toch zoveel mogelijk zien lijkt me en niet een maand wachten... maar hopelijk komt er misschien verandering in!

Jackytje welkom in het topic! Jammer dat het wat moeizaam verloopt! Komt hij zelf wel met opties om af te spreken of moet het van jou kant komen?

Fem wat leuk!! En zo dichtbij ook, heel fijn :j

Robijntjah hoe ging de ontmoeting met zijn vrienden?? En verder niet te druk maken, zolang het leuk is, is het leuk, en als je merkt dat je gevoel veranderd voor hem dan is dat maar zo, dat hou je toch niet tegen. Lekker van genieten nu.

Farjen wat leuk dat jullie elkaars ouders ook ontmoet hebben en het zo lekker gaat!

Over dat lengte verschil, heb ik nooit last van want ik ben zelf vrij lang. Mijn vriend is gelukkig ook heel lang, ruim 10 cm langer, heel fijn :D

Hier gaat alles goed, we zijn nu sinds het weekend voor kerst iedere dag samen geweest. Ik ben nu al wat langer vrijgezel dan hij is, en gewend alleen te zijn. Hij is dat wat minder gewend en vind het echt heel fijn en belangrijk elkaar zo goed als iedere dag te zien. We hebben 1 nachtje zonder elkaar geslapen en dat voelde meteen raar haha... gek hoe snel dat went. Tot nu toe is het helemaal fijn. Hij doet zo onwijs zijn best! Morgen ontmoet ik 2 van zijn vrienden en zaterdag met de rest van zijn vriendengroep uit eten, die zijn allemaal erg nieuwsgierig geworden want hij heeft me helemaal de hemel in geprezen :+

Gister wel lang gepraat over jaloezie. Ik kan nogal jaloers zijn, terwijl hij dus een man is die eigenlijk in mijn ogen constant flirt met iedereen. Komt ook wel door zijn werk en het is gewoon hoe hij is... altijd als ie met iemand praat, even een aanraking, een knipoog, een grapje... in mijn ogen echt heeeeel erg flirten, maar hij bedoeld er niks mee. Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat ik dat niet echt oké vind... daar schrok ie wel een beetje van. Maar goed, het komt vast goed, misschien moet ik er even aan wennen :)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 12:48

Relaxed schreef:

Daar kreeg ik niet de tijd voor. na 2 minuten werd ik al ontmatched -O- :') Misschien schrok ie er zelf van :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 12:51

thirteenn schreef:
Relaxed schreef:

Daar kreeg ik niet de tijd voor. na 2 minuten werd ik al ontmatched -O- :') Misschien schrok ie er zelf van :+

Haha wat een loser.. :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 12:56

Ik had er laatst 1 die vroeg of ik een xl pik wou zien _O- ik vraag me echt af wat die mannen denken?

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:00

Yonker schreef:
Ik had er laatst 1 die vroeg of ik een xl pik wou zien _O- ik vraag me echt af wat die mannen denken?

:') :') :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:02

Die denken dus niet.....

Ik vind tinder raar werken de laatste tijd, nieuwe matches krijg ik op mijn tel niet te zien behalve als ze een bericht sturen maar als ik op de webversie inlog, zie ik ze wel. Ik heb ook Kik aangemaakt, hoef ik niet aan jan en alleman mijn telefoonnummer te geven, wel een fijn idee.
Heb het adres in mijn profiel erbij staan dus krijg ik ook rechtstreeks een bericht zo nu en dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:03

Kik is idd wel fijn, gebruik ik ook wel eens :j

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:19

thirteenn schreef:
Relaxed schreef:

Of hij was al klaargekomen :+ smeerlap.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:19

Ja dat kende ik niet, maar ik vind het een uitkomst.....tenminste als je wel snel in de gaten hebt dat je niet per ongeluk de videochat functie aanzet hahahaha, was verdorie net op tijd met uitzetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:30

Herkenbaar :') :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:50

Wat leuk anne! En ik snap je frustratie over flirten, mijn ex deed dat ook heeel erg en dat kon ik eerst niet hebben. Maar ik vertrouwde hem voor 100% en later boeide het me nieteens meer. Als ie niet deed zat ie niet lekker in zijn vel

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 13:50

En waarom kom ik zulke niet tegen :’) dat lijkt me juist suupergrappig haha

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 14:01

Ik snap ook wel dat je dat moeilijk vind Anne! Vriendin van mij is ook een grote flirt, ze heeft nu bijna 4 jaar met haar vriend, maar ze vertrouwen elkaar gewoon voor 100% dus hij weet wel dat ze nooit te ver zou gaan met een ander en andersom is dat ook zo. Maar dat is natuurlijk ook iets wat moet groeien denk ik

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 14:28

Ja ik moet zeggen dat ik hem ook wel vertrouw maar dat betekent niet dat ik het fijn vind dat hij dat doet.. maar misschien is het ook wel iets dat moet groeien en wennen, en moet ik ook gewoon zien hoe dat dan gaat. Hij wil er ook echt wel rekening mee gaan houden voor mij maar het is iets dat hij al heel zijn leven zo doet dus ik verwacht niet dat dat gaat veranderen eigenlijk. Ik wil me er nog niet te druk over maken :)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 14:33

Komt echt wel goed! Ws issie heel charmant en dat is 1 van de dingen die je zo leuk vind aan hem toch? Als het een botte hark is is het ook niet leuk

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 14:43

lieveli schreef:
Hij heeft het in ieder geval eerst over jouw orgasme ipv alleen maar over het zijne. Voor een viespeuk heeft hij wel manieren.

_O-

Ik had met NYE bijna een tindermatch gemeet.
Alleen begreep ik niet dat hij daadwerkelijk stond te wachten buiten bij die club :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 14:46

Darah3 schreef:
Ik had met NYE bijna een tindermatch gemeet.
Alleen begreep ik niet dat hij daadwerkelijk stond te wachten buiten bij die club :')

Was je dronken? :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 14:53

Ik ben ineens hot....of de bug is eruit dat kan ook want ik heb de ene na de andere nu op de chat. Gezellig!

Wat me soms zo verbaast is dat ik mijn kilometers op max 30 heb staan en dan ineens weer een match heb met iemand die 130 km verderop woont en we beiden niet in elkaars buurt geweest zijn. Wat is dat toch?

Ik heb er ook 1 verwijderd, al een keer mee afgesproken, leuke avond gehad maar het bloedde dood en ik blijf niet achter iemand zijn reet aanlopen. Die tijd heb ik gehad.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 15:01

Ik dacht altijd dat het zo was dat, stel ik heb mijn km's op onbeperkt staan en ik like iemand, dat diegene mij dan sowieso voorbij ziet komen ongeacht op hoeveel km's diegene het heeft ingesteld. Dus dat zou betekenen dat als je iemand voorbij ziet komen die buiten jouw afstand is en ook niet dichtbij geweest is, diegene jouw sowieso geliked heeft?

Jester_ inderdaad, dat is natuurlijk ook wat ik leuk aan hem vind :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 15:03

Idd, iedereen die buiten jouw ingestelde km's voorbij komt, heeft jou sowieso geliked..

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 15:45

Ik had laatst iemand die een gif stuurde over seks :P toen stuurde ik een gif terug van iemand die zijn shirt over zijn hoofd doet omdat je niet gezien wilt worden haha.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 22:32

Relaxed schreef:
Was je dronken? :+

Haha wat aangeschoten :')

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 23:20

Ik heb al de sleutel van zijn huis van mijn tinderdats, things are goingg fast :P