Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:29

Aan de doktersassistente die de prikpil niet in mijn bil prikte, maar in mijn heup. Ai karamba! Voortaan gaan mijn afspraken weer bij de assistente die het voorheen altijd deed #)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:49

Aan het feit dat ik me verveel en gewoon niks/bijna niks kan doen! Lange dagen zo.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 14:03

Collega die met d’r domme opmerkingen mijn toch al niet zo’n fijne stemming van vandaag helemaal heeft verpest. En er daardoor ook nog eens voor heeft gezorgd dat ik die stomme perziken die niet helemaal mee wilde werken uit woede in de prullenbak had gegooid.
En nou heb ik helemaal geen perziken.

Als ze nou gewoon d’r smoel had gehouden dan hadden alleen m’n perziken m’n stemming een beetje verziekt om het vervolgens weer goed te maken met hun smaak. En nou ruiken mijn vingers allemaal naar perziken en heb ik er geen gehad en dan word ik weer woest over die domme opmerkingen _-:(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 14:34

Dat ik eigenlijk naar de stad moet om nieuwe broeken en BH's te kopen maar dat ik echt geen zin heb om nog naar buiten te gaan... Ik wil een zak chips en Netflixen, maar ik heb geen chips en geen goede series -O-

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 14:50

Ik erger me er aan dat er iets is waardoor ik eindelijk wát voel, maar dat ik het niet chill vind dat dat het is.

Lekkere omschrijving.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 15:02

Esaqar schreef:
Ik erger me er aan dat er iets is waardoor ik eindelijk wát voel, maar dat ik het niet chill vind dat dat het is.

Lekkere omschrijving.

Je weet dat je mij kan appen, als er iets is :)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 15:15

Dat ik mijn verzorgpony wil aanmelden bij de KNHS, ik ben 18+ maar moet toch die verdraaide stokmaat invoeren omdat het een pony (haflinger) is. Die weet ik nou net niet want daar hoef ik me niet mee bezig te houden :+

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 15:32

Ik erger mij een beetje aan mijn vriend (haha alweer).
Hij krijgt af en toe wat klusjes doorgespeeld ( auto en straterij) en nou heeft hij was gepland. Maar we krijgen als het goed is deze week te horen dat het finacieel rond is en dan hebben we een huis gekocht. En daar moet ook nog dingen gebeuren. En dan hij klusjes doen... (ja dat levert ook wel iets op maar toch).

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 15:46

Dat mensen op marktplaats echt ver onder de vraagprijs gaan bieden en dan boos worden dat je het niet accepteerd. :')

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 15:55

Oke, einde werkdag, ik kan niet meer lopen en moet vanavond nog twee paarden rijden met oa 1 les :(

Evelien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:55

Bij Horse Top Shop een LJ elastische borstriem/martingaal gekocht. Alles prima. Vraag vandaag hoe het met de leverdatum zit. Blijkbaar is het voorwerp momenteel niet beschikbaar, maar ze verwachten over een dikke 3 à 4 weken terug in voorraad. Pas dan gewoon even je voorraadstatus op de website aan?
Wordt nog even tandjes bijten dus :)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 18:33

Dat ik niet een keer kan zeuren over school zonder de opmerking te krijgen:’Had je maar C&M moeten kiezen.’ -O- Ik vind het gewoon verrekte moeilijk, maar snap nou eens dat ik geen bal vindt aan allemaal dode mensen en half vervormde verhalen uit tijden dat alles nog van mond op mond ging.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 22:33

Die auto die mij met de auto en trailer in haalde vlak voor een onoverzichtelijke bocht.

SG1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 08:29

nicole_floor schreef:
Die auto die mij met de auto en trailer in haalde vlak voor een onoverzichtelijke bocht.

Ja... of iemand die nog net een afrit wil halen en je keihard snijdt. -:(-

Ik hoor mijn paard dan met zijn kop tegen de voorkant bonken...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 08:34

Aan die pestpokkemuggen en de jeuk die ze veroorzaken. In totaal heb ik 42 muggenbeten :(

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 08:37

En van die mensen die gevaarlijk inhalen over de strepen (je weet wel van die scheunen over zo’n vlak) en dan vervolgens voor hetzelfde stoplicht staan

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 09:30

Steeph schreef:
Mwah, als je alleen zegt "ik heb het beest apart gezet zodat hij rustig kon sterven" of "ik had bezoek dus kon niet met het beest naar de dierenarts", dan geef je maar de helft van de situatie en snap ik wel dat mensen zeggen "euuh, wat!?". Dat het beest nog maar een paar minuten te leven had stond er niet bij, dat kan een lezer ook niet ruiken. Dat je iemand op bezoek hebt die daadwerkelijk niet zonder jou kan, stond er ook niet bij en kan ook niet geroken worden.
De lijdensweg van het stervende beest had net zo goed nog een paar uur kunnen wezen. Het bezoek had net zo goed de buren kunnen zijn. Maar die cruciale informatie staat er niet bij. Een lezende Bokker denkt daardoor alleen maar "Ben je wel goed bij je hoofd? Je bent met tweeën thuis, dan kan er toch wel één naar de dierenarts?/Als een beest zo verwond is dat het gaat sterven breng laat je hem toch niet zo maar die lijdensweg doorgaan maar zorg je voor een snel einde?"
Bokkers zijn net zo goed dierenvrienden als jullie, maar als maar de helft van de situatie verteld word, dan kun je dat soort reacties verwachten.

Steeph je hebt 100% gelijk dat je zegt dat we allemaal dierenvrienden zijn op bokt. Maar waar is soms de gezonde nieuwsgierigheid. Cruciale info wordt soms inderdaad vergeten in het verhaal. Jammer genoeg rekenen mensen onmiddellijk af ipv eerst naar de omstandigheden te peilen en het verhaal duidelijker te maken.

Er wordt naar mijn gevoel soms heel snel vanuit gegaan dat mensen handelen om slecht te doen. Echter is dat niet het geval. Iedereen ziet zijn dier graag en dan komen sommige heel harde reacties des te harder binnen.
Ik wil hier mee niet zeggen dat mensen van mening mogen verschillen wat handelen betreft. Iedereen doet dit op zijn eigen manier maar heb ook oog voor het verhaal en de gevoelens van anderen.
In het geval van mijn kipje weet ik dat ik gedaan heb wat in mijn ogen goed was. Zo ook in het verhaal van TS en haar hond. We zien allen onze beestjes graag en om dan nog door het slijk gesleurd te moeten worden komt des te harder binnen. Vraag info en als je het dan nog oneens bent schrijf dat neer maar ook met oog op de gevoelens van de anderen.

Maar misschien ben ik te veel Belg... kan ook.... ;)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 09:40

Hee wat leuk ik sta alweer vij de garage met mn vrachtauto met het zelfde probleem als gister....
Ik heb de planner nog gevraagd weet je het zeker dat ik nu volgeladen 100 km moet gaan rijden, jaa of kunnen we de auto helemaal niet meer gebruiken.
Nouja de garage zei uittesten... En met de 11 ton lading van vanmorgen reed hij al niet fijn en euhm ja nu 15 ton geladen en ik ben bijna uit de bocht gevlogen. Dus nu sta ik volgeladen bij de garage en kunnen ze weer het probleem opzoeken...
Pokkezooi

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 10:10

Aan mezelf.. Enorme stress voor mijn laatste tentamens, die ik allemaal moet halen wil ik mijn eerste jaar halen, en daarnaast me veel te veel aan het vergelijken met anderen.. Plus de stress over de terugbetaling van mijn kosten bij het overstappen van HBO naar MBO, wat ik juist doe om mezelf rust te gunnen..

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 10:13

Aan sommige domme mensen met domme acties :')
Jeetje zeg, gebruik even gezond verstand :roll:

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 10:39

Mijn angst voor misschien helemaal niks...
Na een aantal maanden geen rugpijn te hebben gehad, weer opgeschrikt door een stekende pijn. Onderrug, benen optillen terwijl ik zit geeft een stekende pijn. Niezen...liever niet!
Vervolgens een slechte nacht gehad omdat ik wakker werd als ik moest draaien. Dit gebeurde met veel beleid, want anders dat nare gevoel weer alsof er een kramp in de rug kon schieten. Vanmorgen met het opstaan vanuit het liggen heel bewust weer correct gaan zitten. Beide benen bij elkaar, en zijwaarts omhoog komen. Krampachtig gevoel weer in de rug...vervolgens het opstaan zelf; ik hing aan mijn bureau omdat ik een pijnscheut had waarbij ik verkrampte.
Tranen met tuiten. Angst, dat is het enige wat door mijn hoofd schoot.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 10:41

Tigress schreef:
Mijn angst voor misschien helemaal niks...
Na een aantal maanden geen rugpijn te hebben gehad, weer opgeschrikt door een stekende pijn. Onderrug, benen optillen terwijl ik zit geeft een stekende pijn. Niezen...liever niet!
Vervolgens een slechte nacht gehad omdat ik wakker werd als ik moest draaien. Dit gebeurde met veel beleid, want anders dat nare gevoel weer alsof er een kramp in de rug kon schieten. Vanmorgen met het opstaan vanuit het liggen heel bewust weer correct gaan zitten. Beide benen bij elkaar, en zijwaarts omhoog komen. Krampachtig gevoel weer in de rug...vervolgens het opstaan zelf; ik hing aan mijn bureau omdat ik een pijnscheut had waarbij ik verkrampte.
Tranen met tuiten. Angst, dat is het enige wat door mijn hoofd schoot.

Rustig aan doen he! Anders even naar een arts gaan en dit voorleggen? Dan heb je in elk geval zekerheid. :(:) Beterschap!

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 11:15

Ah Tigress, dikke knuffel :(:)

Ik ergerde me aan de zwanen die op het spoor zaten en daar niet af wilden :') nu mis ik mijn overstap

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 12:42

Zet je DONT TOUCH in de kop van een factuur, komt er eerst een naar mij toe “ik had dat niet gezien en heb hem per ongeluk een verwerkt” en een dag later komt iemand anders “ja, moet ik daar nou vanaf blijven of kan ik die gewoon verweken?”
Goh, wat denk je zelf :roll:

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 13:20

Dat ik gehoord heb dat mijn voorste kruisband en meniscus allebei gescheurd zijn en hier dus aan geopereerd moet worden, maar dat 9-12 maanden revalidatie eigenlijk niet in mn planning past.