Inderdaad sneu voor de evenementen, maar voor echte weerliefhebbers is dit echt een feestje! Wat een weer! Net heeeeel veel foto's geschoten en nu thuis "schuilen" voor het best zware onweer en de muur van regen. Echt zo gaaf!!
hartstikke benauwd en plakkerig. dan weer de zon, dicht trekken donkere dreigende wolken en dat herhaald zich de hele tijd. Wel in de verte wat raar dof onweer?
Even een vraagje. Als ik verschillende buienradars mag geloven wordt het hier (west Utrecht) rond half 3/3 uur 'droog', in ieder geval geen onweer meer. Maar denken jullie dat ik hierop kan vertrouwen of zullen er toch nog 'onverwachts' onweersbuien kunnen ontstaan?
Hier is het inmiddels weer droog en wordt het al weer warmer. Me ogen jeuken dus dus de planten hebben er erg van genoten.
quartel
Geplaatst: 05-05-15 14:31
Fikse buien met onweer gehad en het rommelt nog steeds een beetje door. Ik was net fotos aan het maken van het convooi hier in de stad. Sja....jas uit en over de cameratas dus lekker doorweekt weer terug naar huis
Uiteindelijk ook mede dankzij paar aardig stalgenoten de laatste kruiwagen mest net op tijd bij de mest container voor de bui los barst. Maar toen moest ik nog de mest opscheppen en barstte noodweer dus los, maar belangrijkste was toch ook wel dat het scheppen op de track klaar was.