Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vjestagirl schreef:Dott schreef:Dat heb ik ook gedaan. Toen kreeg ik: -_-' dat poppetje
Ik hoop toch zo dat ik hem morgen kan melden dat ie vrijdag niet hoeft te komen.
Ik geloof dat ik m sowieso zou melden dat hij vrijdag niet hoeft te komen. Issie nou helemaal belazerd...
Mer1980 schreef:NenaC schreef:die knakworst hoefde bij mij ook niet meer te komen, man man.
ik heb nu een koper die met paypall wil betalen, wat zijn daar de voor- nadelen van? ik werk eigenlijk meestal met bankoverschrijving.
Gewoon zeggen dat je geen paypal hebt, niet aan beginnen...

. Moet morgen bij haar in de buurt zijn toevallig dus ga hem even brengen. Niks onderhandeling, ze ging meteen akkoord met de prijs (persoonlijk vond ik de prijs nu ook wel zeer correct: 50€ voor een Mattes bontsingel anatomisch gevormd in bijna nieuwstaat die nieuw 140€ of meer kosten)
. Moet morgen bij haar in de buurt zijn toevallig dus ga hem even brengen. Niks onderhandeling, ze ging meteen akkoord met de prijs (persoonlijk vond ik de prijs nu ook wel zeer correct: 50€ voor een Mattes bontsingel anatomisch gevormd in bijna nieuwstaat die nieuw 140€ of meer kosten)Dott schreef:luxje schreef:
Ik verwacht echt een scheldtirade van hier tot timboektoe als ik hem meld dat ie verkocht is
Gewoon zijn nummer blokkeren op jouw mobiel...