Wauw Tazzey, die witte van de Hema ziet er fantastisch uit! Ik heb witte van OPI maar die dekt nooit 100% en laat altijd wel streepjes achter. Dus ik ga deze zeker proberen.
Heb je nou gelnagels of zijn jouw nagels gewoon flawless?
Ik heb vandaag een uitnodiging gekregen voor een media lunch van het Nationaal toerisme bureau Luxemburg. Ik heb nog nooit een pers event gehad en weet ook niet zo goed wat ik hier mee moet Het is in Amsterdam dus wel in de buurt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Gewoon gaan inderdaad! Netwerken is leuk, en wie weet wat het je oplevert? En anders heb je in elk geval hapjes en drankjes. Dus je gaat nooit voor niks
Onthou dat je echt de enige niet bent die voor het eerst zoiets meemaakt en ook alleen is. Ik heb vooral leuke ervaringen met dat soort dingen.
Yasmine
Geplaatst: 26-08-15 15:40
Waarschijnlijk zijn er nog een hoop andere reisbloggers, dus komt wel goed En waarschijnlijk zijn er nog andere industry professionals uit het toerisme dus je verliest er sowieso niets mee!
Ahhhh mensen ik ben zo excited, ik heb een suuuuupertoffe illustrator voor mijn boek kunnen strikken en deze week gaan we de foto voor de achterflap maken en ik ben officiëel aan de laatste herschrijffase begonnen