Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

flinke flitsen en ik zat in the middle of no where... 2 kilometer de ene kant op niks en 2 km de andere kant opniks ( op de fiets
 flinke flitsen en ik zat in the middle of no where... 2 kilometer de ene kant op niks en 2 km de andere kant opniks ( op de fiets   )
 ) En guess what, ik moest naar huis fietsen en ondertussen door allerlei plensbuien overvallen
 En guess what, ik moest naar huis fietsen en ondertussen door allerlei plensbuien overvallen 
 Dat mag in de krant
 Dat mag in de krant  

Agossie schreef:Ik heb gemerkt dat BR wel vaker in de war is als er heftig weer is.
Gelukkig ben je nog wel thuis gekomen. Was je op weg naar je werk? Om 4:45? Of was het 16:45?

ookal was het donker, dat was nog wel zichtbaar hoe donker ze waren. en plensbuien
 ookal was het donker, dat was nog wel zichtbaar hoe donker ze waren. en plensbuien   niet zo fijn weer...
 niet zo fijn weer...                                                         unihorses schreef:Agossie schreef:Ik heb gemerkt dat BR wel vaker in de war is als er heftig weer is.
Gelukkig ben je nog wel thuis gekomen. Was je op weg naar je werk? Om 4:45? Of was het 16:45?
ik was toen indd op weg naar werk... van 4:30 ongeveer... en dan kom ik om 7 uur weer thuis van de kranten
dus alleen maar buiten
en er zijn toch een zwarte wolken langsgekomenookal was het donker, dat was nog wel zichtbaar hoe donker ze waren. en plensbuien
niet zo fijn weer...

Nayomie schreef:unihorses schreef:
ik was toen indd op weg naar werk... van 4:30 ongeveer... en dan kom ik om 7 uur weer thuis van de kranten
dus alleen maar buiten
en er zijn toch een zwarte wolken langsgekomenookal was het donker, dat was nog wel zichtbaar hoe donker ze waren. en plensbuien
niet zo fijn weer...
Was het niet erg koud dan?