Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:04

Wij eten ook meestal pas na 19u :+ m'n man is nooit vroeg thuis van werk en anders moet ik 3x per dag alleen eten 6 dagen in de week. Dus meestal wacht ik op hem

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:04

Wij eten ergens tussen 17 en 19 u, afhankelijk van wat uit komt en wanneer we trek hebben.

Maar met 20 of 21u pas eten hoef je bij mij niet aan te komen :=.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:08

Ik ben echt heel makkelijk in etenstijden. Als het me te lang duurt eet ik vooraf wel even wat. :+

En als ik de volgende dag moet werken dan wil ik wel om 22:00 thuis zijn. Maar dan ga ik gewoon niet. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:23

Ik lunch om 12.30 dus ik heb trek om 17.00. Dan koken en dan eet ik rond half 6.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:36

Ik lunch tussen 11.30 en 12.00 en eet pas weer tussen 19.00-20.00, want ik sta vaak tot 19.00 les te geven. Maar ik kan ook prima op andere tijdstippen eten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:37

Bellatrix schreef:
Ik lunch om 12.30 dus ik heb trek om 17.00. Dan koken en dan eet ik rond half 6.

Er is niks dat jou verbiedt om ook rond 15:00/16:00 wat te eten. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:48

Nee op zich niet maar ik eet ook graag vroeg, dan kan ik ook het huishouden nog een beetje op tijd doen en dan heb ik nog iets van een avond voor mijzelf.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:06

Marocje schreef:
Das idd altijd lastig. Wij eten altijd 17.00, met uitloop naar 18.00. Dus ergens om 19.00 reserveren heb je mij echt chagrijnig :=

Jaa hier ook, wij eten op zijn laatst een keer om half 7. Laatst had iemand van de vriendengroep om half 8 gereserveerd, nou chagrijnig dat mijn vriend en ik waren. :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:17

Die poedersuiker apotheek.

Medicatie stond al klaar, maar nooit beticht gehad en in de app staat die ook nog op bestelling.

En ik maar denken dat ik zonder zit +:)+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:18

Ben net op stal zo ontiegelijk hard gepakt door een daas, echt net toen ik weer richting huis zou gaan. 5 minuten later thuis en mn hele elleboog al dik :+

En blijkbaar kan ik iets minder goed om gaan met spanning als ik dacht, ik ging al longeren omdat ik wat minder energie had en Nero wou helemaal niks. Alleen maar bij mij staan. Dat probeert hij wel vaker, maar ik kreeg hem deze keer gewoon maar niet weggestuurd, en werd zo enorm gefrusteerd...dat is echt niks voor mij. Morgen maar weer een poging :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:19

M’n pink echt smerig opengehaald aan een blikje tomatenpuree.

Een reep chocola heeft mij dit nog nooit aangedaan!!!!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:27

MarlindeRooz schreef:

Sorry maar _O- _O- _O-

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:35

Ik heb nog 4 werkdagen voordat ik aan mijn knie geopereerd word.
Die operatie is al maanden bekend en de exacte datum ook al weken.

Waarom waarom moet alles dan op het laatste moment 'nog even' geregeld worden voordat ik een paar weken uit de running ben??

En waarom waarom moet ík dat dan oplossen voor iedereen???

Echt om gék van te worden!
En ik VERTIK het om nog even te gaan overwerken volgende week.

Denken ze nou echt dat ik thuis niks te regelen en te soppen heb als ik straks weken niks kan? Gras maaien, onkruid wieden, huis stoffen en dweilen, boodschappen doen etc. Gaat wat lastig op krukken!
Ik woon alleen en heb 5 katten. Ik kan dat ook niet 'effe' voorwerken.
Echt @#%%#@, ik doe wat ik kan en de rest zoeken ze maar even uit, vind ik!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:36

Is dit een goed punt om op te brengen dat ik mij wel een keer heb open gehaald aan de verpakking van een chocoladereep _O-

Meh ik snap niet waarom ik zo gestressd ben voor die laatste assessment. Ik heb dit semester alleen maar positieve feedback gehad, echt de helft stond op boven verwacht niveau, en nog steeds ga ik stuk van de spanning omdat?? Dit om mn propedeuse gaat denk ik?? Of ik t eerste jaar ga halen?? Omdat dit de eerste keer is dat ik eigenlijk geen twijfel hoef te hebben of iets gaat lukken en mijn lichaam geen andere stand weet dan paniek :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:50

Dat mijn werk dingen gaat verplichten en dreigen met dan volgt er een goed gesprek. Is bij mij nog niet gebeurd maar wel bij collega's. Deels met goede reden omdat het om werkweigering ging, maar dat gedreig vind ik wel zo kinderachtig.

Het komt er op neer mond houden en uitvoeren wat wij vragen ook als het over je grens gaat.

Ik ben nu wel op het punt dat ik denk goed dan doen we het toch zo? Leg mijn ontslagbrief maar alvast klaar want ik stop er zo mee. Mogen ze nog meer gaten op gaan vullen. Dr laatste tijd gaat er een hoop fout.

Op mijn vorige werk ben ik ook vreselijk voor blok gezet dat laat ik mij niet nog een keer overkomen.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:52

MarlindeRooz schreef:

Heerlijk dit (en een heel goed punt!) _/-\o_

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:55

Ja ik ben echt geen pieperd met wondjes. Maar moest het koken onderbreken voor een pleister. Ben geen vampier die tomatensaus met bloed wil. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:03

Beide beste vriendinnen appen mij dezelfde foto door van de tt. Allemaal naar de stad zonder mij , stelletje naaiers :')

Heb ze gelijk even een schuld gevoel aangepraat 8)7

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:05

Iemand tips voor salarisonderhandelingen? Heb een bod binnen gekregen maar de laatste keer dat ik het niet met een bod eens was werd ik met de grond gelijk gemaakt.
:')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:08

Snoraly schreef:
Iemand tips voor salarisonderhandelingen? Heb een bod binnen gekregen maar de laatste keer dat ik het niet met een bod eens was werd ik met de grond gelijk gemaakt.

Ik las laatst: 120% van wat je wil hebben eisen en nooit akkoord gaan met het eerste voorstel.

Maar ik ben zelf ook een laffe herder op dit vlak. _O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:14

Snoraly schreef:

Misschien heb je hier al aan gedacht maar, geef punten waarom je meer "waard" bent! (wat je sowieso bent)
oefen het gesprek ook met iemand anders

Kincses

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:22

Zebrastreep schreef:
Dat mijn werk dingen gaat verplichten en dreigen met dan volgt er een goed gesprek. Is bij mij nog niet gebeurd maar wel bij collega's. Deels met goede reden omdat het om werkweigering ging, maar dat gedreig vind ik wel zo kinderachtig.

Het komt er op neer mond houden en uitvoeren wat wij vragen ook als het over je grens gaat.

Ik ben nu wel op het punt dat ik denk goed dan doen we het toch zo? Leg mijn ontslagbrief maar alvast klaar want ik stop er zo mee. Mogen ze nog meer gaten op gaan vullen. Dr laatste tijd gaat er een hoop fout.

Op mijn vorige werk ben ik ook vreselijk voor blok gezet dat laat ik mij niet nog een keer overkomen.

Jeetje snap dat je hiervan baalt! Wel echt goed dat je voor jezelf opkomt en je je grenzen aangeeft :(:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:35

Siggislief schreef:
Ik ga weer eens uiteten met een groep, alleen het moet ALTIJD om 17u...
Volgende keer ga ik niet mee..vind het zo ontiegelijk vroeg.

Dat vind ik ook wel erg vroeg. Wij eten net hoe het uitkomt en dat kan half 8 zijn, maar ook wel eens tussen 9 en 10 's avonds.

Aanvulling: Als we uit eten gaan, dan boeken we ook zo laat mogelijk. Vaak tussen half 8 en 8, dan is het al lekker rustig aan het worden. Ik heb echt een grondige hekel aan drukke restaurants, omdat ik me dan niet meer kan concentreren en geen normaal gesprek meer kan volgen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:56

Update op de merrie, ze is hengstig. Denk dat ze daar gewoon meer last van heeft dan gedacht. Arm dier.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:17

Kaitlyn schreef:
Wij eten meestal pas tussen 20.00 en 21.00, ga er zo slecht op als mensen om 18.00 reserveren bij een restaurant. Dan wil ik liever eerst uitgebreid borrelen voordat we gaan bestellen. :')

Wij reserveren vaak om 18.30u ook omdat mijn vader met zijn suiker zit en optijd moet eten.
Liefst eet ik rond 18.30/19.00u, niet om een uur of 17u..

Heb vandaag ook echt mijn lunch niet genomen omdat ik gewoon weet dat ik om 17u geen trek heb.

Het was wel weer heel gezellig en heerlijk gegeten vanavond.