Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Das idd altijd lastig. Wij eten altijd 17.00, met uitloop naar 18.00. Dus ergens om 19.00 reserveren heb je mij echt chagrijnig
Snoraly schreef:Iemand tips voor salarisonderhandelingen? Heb een bod binnen gekregen maar de laatste keer dat ik het niet met een bod eens was werd ik met de grond gelijk gemaakt.
Snoraly schreef:Iemand tips voor salarisonderhandelingen? Heb een bod binnen gekregen maar de laatste keer dat ik het niet met een bod eens was werd ik met de grond gelijk gemaakt.
Zebrastreep schreef:Dat mijn werk dingen gaat verplichten en dreigen met dan volgt er een goed gesprek. Is bij mij nog niet gebeurd maar wel bij collega's. Deels met goede reden omdat het om werkweigering ging, maar dat gedreig vind ik wel zo kinderachtig.
Het komt er op neer mond houden en uitvoeren wat wij vragen ook als het over je grens gaat.
Ik ben nu wel op het punt dat ik denk goed dan doen we het toch zo? Leg mijn ontslagbrief maar alvast klaar want ik stop er zo mee. Mogen ze nog meer gaten op gaan vullen. Dr laatste tijd gaat er een hoop fout.
Op mijn vorige werk ben ik ook vreselijk voor blok gezet dat laat ik mij niet nog een keer overkomen.
Siggislief schreef:Ik ga weer eens uiteten met een groep, alleen het moet ALTIJD om 17u...
Volgende keer ga ik niet mee..vind het zo ontiegelijk vroeg.
Kaitlyn schreef:Wij eten meestal pas tussen 20.00 en 21.00, ga er zo slecht op als mensen om 18.00 reserveren bij een restaurant. Dan wil ik liever eerst uitgebreid borrelen voordat we gaan bestellen.