Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8Eveline schreef:denisesilver schreef:Zin in thee of cola, maar kom letterlijk net van de mondhygienist af en die heeft het voor elkaar gekregen de aanslag op een voor-en hoektand af te halen, dus water it is
Rietje? Mischien een optie?
rien10 schreef:Dat de helft van de spullen in de dierenwinkel meuk is, commerciële rimram.
Nyaleti schreef:rien10 schreef:Dat de helft van de spullen in de dierenwinkel meuk is, commerciële rimram.
Oh god ja vreselijk. Zeker de ketens. Alle voerbakjes ongeschikt, speelgoed wat zo makkelijk is om op te eten, krabpalen die nu al wankelen.
-
Kat stikt blijkbaar van de wormen (heel knap want geen symptomen oid en gewoon ontwormt volgens schema).
Nah ontworming er weer in: en nu zit ik te wachten tot de ellende eruit komt en / of hij nog gaat kotsen. Ben hem al sinds gisterenmiddag in de gaten aan het houden maar helemaal niks. Niet eens een drol.
Maar moet hem in de gaten houden voor als hij op het tapijt kotst en eerder mag hij ook niet naar buiten.
melanie0906 schreef:De prijzen van heet concert van linkin park…bijna 2x zo duur als metellica en dan maar 1 show
luuntje schreef:Marcella sterkte.
Taartje wat een schrik.
Auto weer oke nu?
Het is half november, mijn ogen voelen aan alsof ik midden in de zomer in de pollen zit.
Ik blijf er gel in doen.