Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nyaleti schreef:.
Omdat jullie altijd m'n gezeik lezen: ik heb een rijles gehad en m'n lijf leeft nog![]()
Hoe het morgen is geen idee. Maar heb nu bijna een uur kunnen rijden en 40min auto rijden zonder (te veel) pijn![]()
Spierpijn krijgen we toch wel en de rest zien we morgen wel weer. Maar ben zo blij. Was bang dat ik na 20min er af moest door m'n heupen maar die doen nu ook nog geen zeer.
Cambionn schreef:Ik wou weer eens TESO (een 10 jaar oude MMORPG/online videogame) spelen. Al een jaar niet gedaan. Dus nu moet ik 3 uur wachten en hopen dat het spel daarna werkt op mijn huidige laptop. Hij heeft namelijk geen videokaart, maar speelt bijvoorbeeld De Sims 4 wel prima. Daarbij draai ik op Linux dus zitten er wat extra dingetjes aan, dus daarom beetje onzeker tot het getest is. Oude Linux laptop werkte prima, maar die had wél een videokaart.
Als het niet werkt moet ik een oude laptop pakken en dan nogmaals 3 uur wachten. Kan natuurlijk meteen de oude pakken maar wil liever m'n nieuwe gebruiken als dat kan. En op beide tegelijk installeren trekt m'n internet niet.
Mijn ergenis is dat ik niet gewoon het spel kan opstarten en klaar, en dat ik nu dus lang moet wachten en daarbij zo min mogelijk internet moet gebruiken (telefoon kan op 5G gelukkig) anders duurt het nog langer waardoor ik me nu (halverwege, en 1,5 uur nadat ik begon) nogal tiegelijk verveel.
Oh, enne Kimberly: wat goed nieuws, fijn om te horen!
MyWishMax schreef:Mijn huur gaat met ruim 30 euro per maand omhoog per juli
Telpeva schreef:In theorie werkt dat, maar niet in dit geval. Maar die tooltjes checken puur de specs tegen die van je laptop. Dat zit wel goed. Hoewel er eigenlijk een videokaart wordt gevraagd en ik theoretisch niet voldoe, is die zo oud en slecht dat ik geen issues verwacht op mijn huidige proccesor (die dus ook grafisch werk doet bij gebrek aan een dedicated videokaart). Ook gaan die er niet vanuit dat jij een OS gebruikt die eigenlijk niet ondersteund wordt (het spel is voor Windows, maar ik draai hem op Linux) dus dan zijn ze sowieso al veel minder betrouwbaar. Gamen op Linux werkt prima, maar is wat complexer dan Windows of Mac.Cambionn schreef:Deze site heeft een tooltje waarmee je het spel naar wens kunt aanvinken, vervolgens download je een klein programmaatje die voor jou gaat kijken wat voor hardware er in je laptop zit. Dan zegt de site of je het spel kan draaien of niet.Ik wou weer eens TESO (een 10 jaar oude MMORPG/online videogame) spelen. Al een jaar niet gedaan. Dus nu moet ik 3 uur wachten en hopen dat het spel daarna werkt op mijn huidige laptop. Hij heeft namelijk geen videokaart, maar speelt bijvoorbeeld De Sims 4 wel prima. Daarbij draai ik op Linux dus zitten er wat extra dingetjes aan, dus daarom beetje onzeker tot het getest is. Oude Linux laptop werkte prima, maar die had wél een videokaart.
Als het niet werkt moet ik een oude laptop pakken en dan nogmaals 3 uur wachten. Kan natuurlijk meteen de oude pakken maar wil liever m'n nieuwe gebruiken als dat kan. En op beide tegelijk installeren trekt m'n internet niet.
Mijn ergenis is dat ik niet gewoon het spel kan opstarten en klaar, en dat ik nu dus lang moet wachten en daarbij zo min mogelijk internet moet gebruiken (telefoon kan op 5G gelukkig) anders duurt het nog langer waardoor ik me nu (halverwege, en 1,5 uur nadat ik begon) nogal tiegelijk verveel.
Oh, enne Kimberly: wat goed nieuws, fijn om te horen!
https://www.systemrequirementslab.com/cyri
Ik gebruik hem al jaren, scheelt ook miskopen wanneer je voor een nieuw spel wilt kijken.
Marcella schreef:MyWishMax schreef:Mijn huur gaat met ruim 30 euro per maand omhoog per juli
Hier ook.![]()
![]()
En hoorde ook al dat huurtoeslag weinig tot niet omhoog gaat.
Bezwaar heeft hier geen nut trouwens en zie eigenlijk op tegen de renovatie.
M_D_H schreef:Molly1230 schreef:Aangeraakt door een viezerik in de metro. Ik ben oké nu maar ik vind het zo achterlijk van die man.
Ach wat vervelend!
Heb je aangifte gedaan?
hagelslag schreef:Molly1230 schreef:Aangeraakt door een viezerik in de metro. Ik ben oké nu maar ik vind het zo achterlijk van die man.
Aahhh neeee das echt niet fijn!!
Marcella schreef:MyWishMax schreef:Mijn huur gaat met ruim 30 euro per maand omhoog per juli
Hier ook.![]()
![]()
En hoorde ook al dat huurtoeslag weinig tot niet omhoog gaat.
Bezwaar heeft hier geen nut trouwens en zie eigenlijk op tegen de renovatie.