Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:26

xPabloBokt schreef:
Telpeva schreef:
@Pablo: echt?! Ik heb laatst nog zitten kijken daarvoor (model met veters en rits) maar ik kon zoiets niet vinden, weet je nog waar je die gezien hebt of hoe die heten? Ik ben wel lastig, ik wil namelijk geen plateauzool :o :+ de Chelsea boots staan nog op mijn to-do lijst om een keer te gaan passen in de winkel, maar ik heb liever veters + rits.

Volgende ergernis, schoenen die je na een seizoen weg kan gooien. Echt ik vind dat zo zonde van het geld, mijn mustangs daar heb ik vanaf de herfst op gelopen en de bovenlaag van het nepleer dat laat al los, het ziet er niet uit. Ik wil echt weer docs.

Ja zeker!

https://www.drmartens.com/nl/nl/1460-pa ... p/23863001

Deze heeft een rits aan de zijkant. En die rits aan de voorkant kun je er gewoon uit halen.

Omg... Die had ik wel voorbij zien komen, maar geen moment gedacht dat die voorkant uitneembaar zou kunnen zijn, en er dus ook nooit op geklikt. Jij bent mijn held vandaag <3

Ps, het duurde even voordat ik het berichtje over de boa begreep, want ik dacht als eerst aan dat type boa waar je bekeuringen van kan krijgen :') dat leek mij zo awkward om die op de bank uit te nodigen om te gaan knuffelen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 13:32

Het is echt heel rustig op werk vandaag.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 14:40

Ik krijg een besteloverzicht van Ziggo met daarin:
Gratis coaxkabel en splitter - 10 euro.

Eh, leg dit even uit, gratis of niet? Ik heb het ook niet besteld, maar er is iets stuk en een monteur zei dat ik alles opnieuw krijg, modem, kabels, enz.

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 15:00

Aan de brutaliteit van mijn buurjongetje. Meneer moet even wachten voordat ik de bal terug gooi over de schutting en denkt zich dan maar langs mij heen naar binnen te duwen om hem zelf te gaan halen.... Die had een minder leuke dag denk ik. Gelukkig kwam hij mij tegen en niet de hond.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 15:46

germie schreef:
Ik krijg een besteloverzicht van Ziggo met daarin:
Gratis coaxkabel en splitter - 10 euro.

Eh, leg dit even uit, gratis of niet? Ik heb het ook niet besteld, maar er is iets stuk en een monteur zei dat ik alles opnieuw krijg, modem, kabels, enz.

Ach ja, Ziggo, breek me de bek niet open. Moeder kreeg nog tot 9 maanden na overstap naar KPN van alles thuis gestuurd, mails, post met aanbiedingen en zelfs nieuw modem en TV kastje compleet met wifi versterker en kabels. Hoe dan? En na melding dat dit niet zou moeten gebeuren kwam de klapper: of wij het allemaal even per omgaande wilden terug sturen en kosten voor ons :( .
Dat hebben we anders opgelost: jullie komen het zelf maar ophalen of stuur een retourcode o.i.d. want wij laten het gewoon staan in de garage, succes Ziggo.
2 mnd later is het opgehaald. 8-)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 15:55

Aan agressieve medeweggebruikers :( net weer gebreaktest, uitgescholden en middelvingers gekregen... Waarom? Omdat ik met 105 op de linkerbaan rustig aan het inhalen was en niet reageerde op meneer die meerdere keren mijn achterbak in probeerde te rijden.

Also, abnormaal veel honger |(

Oh en tot slot, net begonnen aan een nieuw schoolblok met een nieuwe casus en mijn groepsgenoten lieten even weten deze week op vakantie te zijn en daardoor niet te kunnen komen... Huh???

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 16:03

Nou ik aan KPN!
Totdat we een nieuwe tv ontvanger kregen ging het goed maar dit is een en al drama!
Zet je iets op pauze en wil je het gaan kijken poefff pauze weg, geluid valt steeds weg en te pas en te onpas start de ontvanger opnieuw op }:)
Zo klaar mee :))

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 16:41

Veeleisende mensen en aannames :roll:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 16:57

Dat ik vanavond weer moet autorijden.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 18:20

MarlindeRooz schreef:

Oh dat is altijd zo enorm naar als je net iets van een aanrijding hebt gehad. Hopelijk valt het wel mee!

Ik moet morgen met de auto naar Polen, zo geen zin in ;( ff vrij is lekker uiteraard maar dat stukje familiebezoek gruwel ik echt onwijs van, hopelijk snel afvinken en door. Het ergste is dat er tegenwoordig wel allemaal goede intenties zijn maar ik kan het gewoon niet hebben... dat huis, de hele situatie met hun nieuwe baby nu, ik wil er gewoon niet hoeven te zijn. Laatste keer per ongeluk mijn moeder tegengekomen ergens in een willekeurige kroeg en ik kreeg er letterlijk een paniekaanval van :') ze herkende me gelukkig niet meer maar als ik eraan denk dat het weer zou kunnen gebeuren krijg ik het meteen benauwd.

En iedereen om me heen is uiteraard aan het roepen hoe mooi het is, dat ik zo lekker op vakantie ga en mijn familie kan zien :') het is niet f*cking mooi ik wil gewoon thuis blijven.

Einde rant, ik ga ff therapeutisch mijn Henk of andere boa aaien :P

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 18:22

Paard met luizen. Nu heb ik overal jeuk ahhhhh.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 18:40

Instagram heeft weer wat nieuws waardoor staande foto's die ik wat kleiner maak zodat ze beter in het frame passen, heel raar breed worden zodra ik mijn bericht plaats >;) >;) >;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 18:48

En ik word helemaal naar van die klote NFT-accounts :').

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 18:48

MarlindeRooz schreef:

:knuffel:

Fly_high schreef:
MarlindeRooz schreef:

Oh dat is altijd zo enorm naar als je net iets van een aanrijding hebt gehad. Hopelijk valt het wel mee!

Ik moet morgen met de auto naar Polen, zo geen zin in ;( ff vrij is lekker uiteraard maar dat stukje familiebezoek gruwel ik echt onwijs van, hopelijk snel afvinken en door. Het ergste is dat er tegenwoordig wel allemaal goede intenties zijn maar ik kan het gewoon niet hebben... dat huis, de hele situatie met hun nieuwe baby nu, ik wil er gewoon niet hoeven te zijn. Laatste keer per ongeluk mijn moeder tegengekomen ergens in een willekeurige kroeg en ik kreeg er letterlijk een paniekaanval van :') ze herkende me gelukkig niet meer maar als ik eraan denk dat het weer zou kunnen gebeuren krijg ik het meteen benauwd.

En iedereen om me heen is uiteraard aan het roepen hoe mooi het is, dat ik zo lekker op vakantie ga en mijn familie kan zien :') het is niet f*cking mooi ik wil gewoon thuis blijven.

Ik vind het zo naar voor je, dat is echt niet zoals het zou moeten zijn.

:knuffel:

Plop1997 schreef:
Paard met luizen. Nu heb ik overal jeuk ahhhhh.

Brrrr ja ik snap je!

_San87_ schreef:
Instagram heeft weer wat nieuws waardoor staande foto's die ik wat kleiner maak zodat ze beter in het frame passen, heel raar breed worden zodra ik mijn bericht plaats >;) >;) >;)

:=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 18:52

Fly_high schreef:
MarlindeRooz schreef:

Niet gaan is geen optie :o ?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 18:56

Juf van m'n zoon heeft vandaag afgescheid genomen en ik ben maximaal sad, zo kinderachtig.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 19:25

MarlindeRooz schreef:

:(:) Hopelijk is het een beetje gelukt.

Mijn ergernis is dat m’n vriend m’n zwemkaart te goed heeft opgeruimd. En hij kan hem ook niet terug vinden. Dus nu zit ik chagrijnig in m’n zwempak op de bank.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 19:49

Mijn vriend krijgt een zit/ligstoel van oma. Heel lief. Maar het is echt een lelijke stoel. En hij wil hem in de woonkamer ;(.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 19:50

Kun je m niet per ongeluk in de brand steken San?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 19:55

_San87_ schreef:
Mijn vriend krijgt een zit/ligstoel van oma. Heel lief. Maar het is echt een lelijke stoel. En hij wil hem in de woonkamer ;(.

Oh ik heb zo'n hekel aan die dingen, en ze nemen nog eens veel plek in ook -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 19:57

tones schreef:
Kun je m niet per ongeluk in de brand steken San?

Ik hoop m te kunnen bewegen ervoor te kiezen de stoel in zijn hobbykamer te zetten :7.

prompter schreef:
_San87_ schreef:

Oh ik heb zo'n hekel aan die dingen, en ze nemen nog eens veel plek in ook -O-

Ja, al zou dat bij ons meevallen. Maar hij is van zwart leer. Ik heb echt niks met zwart leer :x.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:00

Fly_high schreef:
MarlindeRooz schreef:

Dat is echt verdrietig. Is ook echt een hele onderneming, en als je familiebanden zo verwaterd zijn is het meer pijnlijk confronterend (en een beetje ongemakkelijk) dan iets anders. Ik snap dat dat pijn doet ja, en dat al die mensen die je nu "veel plezier" wensen vooral bittercynisch zijn.

_San87_ schreef:

De horror, deze discussie heeft hier ook 3 jaar gespeeld. Gelukkig zijn al onze oma's al dood, dus we hebben er nog samen 1 uit kunnen zoeken. Die dingen zijn echt lelijk.

MarlindeRooz schreef:

Is het een beetje goed gegaan?

Spoiler:
Tergende sadness die zo onderhand een full blown depressie is. En hulp is nog nooit toereikend (of behulpzaam) geweest. Een aanleiding is er niet. Dus ik kan niet anders dan wachten tot het weer weggaat en het het feit dat ik ooit doodga niet meer als het hoogtepunt van m'n leven meer zie. :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-04-23 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:07

Volgens mij heb ik weer Corona -O- ^)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:38

Oii Menino, dat klinkt wel echt bitter hoor. :knuffel:
Hulp vragen is soms inderdaad een grote stap maar als je het fijn vindt kan je een afspraak maken bij de GGZ ondersteuner bij je huisarts. Niet zo "heftig" als GGZ zelf maar wel heel fijn om eventjes je ei kwijt te kunnen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-23 20:54

Och Menino :knuffel:, wat oliebol dat je je zo voelt :(

Ik zit ook weer in een dip, word helemaal krankjorum van alle afwijzingen onder andere. Ik weet dat ik hard moet werken ervoor en ik doe mijn best, maar ook dan is succes nog niet verzekerd en er is ook nog een kans dat ik mijn eigen glazen ingooi, ben ik bang… Soms denk ik “waarom ziet niemand hoeveel dit voor me betekent”, maar goed de media wereld is hard en niemand boeit dat.

Ik moet gewoon weer een manier vinden om er gewoon lol in te hebben en niet teveel focussen op likes en gezien worden en hoe succesvol anderen zijn.
En lol heb ik ook zeker wel als ik bezig ben, maar ik kraak mezelf alleen maar af en blijf zo hangen op de negatieve dingen (zoals de afwijzingen).

Ik heb gewoon weer even een meevaller nodig