xPabloBokt schreef:Telpeva schreef:@Pablo: echt?! Ik heb laatst nog zitten kijken daarvoor (model met veters en rits) maar ik kon zoiets niet vinden, weet je nog waar je die gezien hebt of hoe die heten? Ik ben wel lastig, ik wil namelijk geen plateauzool![]()
de Chelsea boots staan nog op mijn to-do lijst om een keer te gaan passen in de winkel, maar ik heb liever veters + rits.
Volgende ergernis, schoenen die je na een seizoen weg kan gooien. Echt ik vind dat zo zonde van het geld, mijn mustangs daar heb ik vanaf de herfst op gelopen en de bovenlaag van het nepleer dat laat al los, het ziet er niet uit. Ik wil echt weer docs.
Ja zeker!
https://www.drmartens.com/nl/nl/1460-pa ... p/23863001
Deze heeft een rits aan de zijkant. En die rits aan de voorkant kun je er gewoon uit halen.
Omg... Die had ik wel voorbij zien komen, maar geen moment gedacht dat die voorkant uitneembaar zou kunnen zijn, en er dus ook nooit op geklikt. Jij bent mijn held vandaag

Ps, het duurde even voordat ik het berichtje over de boa begreep, want ik dacht als eerst aan dat type boa waar je bekeuringen van kan krijgen