MarlindeRooz schreef:Volgens de regels mag je gewoon een booster halen als je negatief test, en als ik me morgen beter voel (en dus niet ziek ben) ga ik ook gewoon. Ik ga niet ziek / met een positieve test daar heen.
Maar je kan er zelf wel vanuit gaan dat het corona is. Toen mijn ouders het hadden en ik pas na 10 dagen een keer ziek werd , wist ik het ondanks de negatieve zelftest zeker dit is corona.
Die zelftesten zijn ook niet echt betrouwbaar. Ik had 2 negatieve zelftesten toen ik corona had , en 3x een positieve zelftest gehad terwijl ik geen corona had. 1x ook met een hele overduidelijke streep. Maar ik had de testen in een te koude ruimte liggen waardoor ze een beetje ontsporen.
Je moet het zelf weten hoor , maar ik zou er nog even mee wachten. Ook omdat je daarna voorlopig wel genoeg antistoffen hebt. Ik teer er volgens mij nog steeds op van mijn besmetting afgelopen maart. Ik kom regelmatig in contact maar ( afkloppen want elke keer als ik dat zeg breekt het weer ergens uit) blijf er steeds tussendoor gaan.
Nu ben ik wel tot de conclusie gekomen dat ik 24/7 en echt dagenlang bij mensen in huis moet zitten om het te krijgen.