black_kelpie schreef:Ga nou gewoon eens weg met die pleuriswarmteIk kan m'n grote teen niet bewegen of ik zweet me kapot en ik heb al een paar dagen knallende koppijn.
Is deze onweersbui met paasei regen, hagel en wind meer naar wens?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DiscoDipp schreef:Niet echt een ergernis meer schrik, hier betrok het binnen 2 minuten, en niet zo blauwgrijs maar hartstikke oranje bruin, kei harde koude wind ineens.
Ik had de stallen al klaar en ben al de hele dag de radar in de gaten aan t houden maar nu heb ik moeten rennen om de paarden naar binnen te krijgen die inmiddels al op hol door de wei rende van paniek.
Nog nooit meegemaakt dit. Die wind, zo koud ineens echt bizar.
MyWishMax schreef:Verschil in da's / klinieken. Onze vaste kliniek stuurt het verslag op als wij inladen, dus verslag is er eerder dan dat wij weer thuis zijn. Andere kliniek, die we voor spoed hebben, hebben we al 3 keer contact mee gezocht maar nog steeds geen verslag. Voor verzekering moet je binnen 2 maanden na incident declareren, we hebben dus nog 8 dagen. Maar al 3 keer contact opgenomen en het komt er steeds aan... Was wel 1 van de redenen dat we met normale zaken overgestapt zijn naar die ander. Daar ben je geen nummer en krijg je altijd een verslag op papier en digitaal zodat je thuis na kan lezen wat de diagnose is, de behandeling en welk schema je aan moet houden. Veel duidelijker dus. En als je daar belt omdat er iets onduidelijk heb je binnen paar dagen excuses dat het zo lang duurde en uitgebreide reactie op de vraag. Ipv continu contact opnemen en gewoon geen reactie krijgen of ze zijn vergeten hoe en wat
astrea schreef:MyWishMax schreef:Verschil in da's / klinieken. Onze vaste kliniek stuurt het verslag op als wij inladen, dus verslag is er eerder dan dat wij weer thuis zijn. Andere kliniek, die we voor spoed hebben, hebben we al 3 keer contact mee gezocht maar nog steeds geen verslag. Voor verzekering moet je binnen 2 maanden na incident declareren, we hebben dus nog 8 dagen. Maar al 3 keer contact opgenomen en het komt er steeds aan... Was wel 1 van de redenen dat we met normale zaken overgestapt zijn naar die ander. Daar ben je geen nummer en krijg je altijd een verslag op papier en digitaal zodat je thuis na kan lezen wat de diagnose is, de behandeling en welk schema je aan moet houden. Veel duidelijker dus. En als je daar belt omdat er iets onduidelijk heb je binnen paar dagen excuses dat het zo lang duurde en uitgebreide reactie op de vraag. Ipv continu contact opnemen en gewoon geen reactie krijgen of ze zijn vergeten hoe en wat
Herkenbaar deze frustratie.
Kan daar ook er slecht tegen.
Hopelijk reageert de kliniek nog binnen de 8 dagen die je nog hebt om te declareren.
Niobe schreef:Captain schreef:Ja, vind het wel lekker.. Eindelijk een degelijke hoeveelheid regen en vind onweer altijd zo gezellig!
Ik ook, ik ga dan het liefst in bed liggen met de gordijnen open en verder geen geluid. Zo chill