Is bij een garage dus die tenaamstelling is bij hun.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Picopico schreef:Ben ik de enige waarbij het even duurde om door te hebben om wat voor 'beest' het ging op de vorige pagina? Ik ben denk ik wel 5x heen en weer gegaan tussen kat en hond
ManonGrr schreef:Ik vraag me al een hele tijd af, of je je kaartje moet laten ''afstempelen'' in een parkeergarage als je bijvoorbeeld maar 10 minuten hebt geparkeerd en het eerste uur is gratis. Of kan je dan gewoon rechtstreeks je auto instappen en het kaartje bij de slagboom inleveren, zonder hem eerst in de betaalautomaat te hebben gestopt?
Maddy_Paola schreef:Ik zie nu al een paar keer iets voorbij komen van mensen die thermometer stickers in hun deken plakken van het paard.
Schijnen aquarium stickers te zijn.
Zou dit nou echt werken en welke temperatuur zou dan goed zijn onder de deken?
Maddy_Paola schreef:Vraag me dus vooral af hoe betrouwbaar de stickers zijn.
Mijn merrie is 28, en bij haar vertrouw ik ook echt wel op mn gevoel, het beeld hoe ze erbij staat en hoe ze voelt als ik mn hand onder de deken steek of in de liezen.
Maar ben gewoon benieuwd of die stickers dan wel een beetje accuraat zijn, meestal worden ze thv de schouder in de deken geplakt, dus dat zal nog wel prima punt zijn.
Als je die stickers gebruikt icm gezond verstand kan het misschien wel interessant zijn om het verschil tussen optimale temperatuur tussen paarden te zien.
Palmera schreef:Ik stel hem even hier: ik heb een ongeveer twee jarige Podenco kruising sinds 4 maanden. Het viel een vriendin van me op dat zijn ene pols wat dikker is dan de andere. Heeft er totaal geen last van, springt geheel vrijwillig overal op en af (ook van muurtjes van bijna een meter), scheurt door de tuin heen, absoluut niet kreupel en likt er nooit aan. Kan een hond een dikkere poot hebben als zijnde normaal? Zoals sommige mensen bv een voet wat groter hebben dan de andere?
Palmera schreef:Ik stel hem even hier: ik heb een ongeveer twee jarige Podenco kruising sinds 4 maanden. Het viel een vriendin van me op dat zijn ene pols wat dikker is dan de andere. Heeft er totaal geen last van, springt geheel vrijwillig overal op en af (ook van muurtjes van bijna een meter), scheurt door de tuin heen, absoluut niet kreupel en likt er nooit aan. Kan een hond een dikkere poot hebben als zijnde normaal? Zoals sommige mensen bv een voet wat groter hebben dan de andere?