Marcella schreef:Totaal zinloos vuurwerk verbod. Politie heeft er de mankracht niet voor.
Ehm dat het niet zinloos is, heeft de vorige jaarwisseling toch wel bewezen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sakura789 schreef:70% minder opnames is een flinke slok op een borrel.
Je pakt toch niet iedereen, dat is onmogelijk. Alleen alles wat niet verkocht gaat worden, wordt in ieder geval niet afgestoken. Dat er deels illigaal spul het land in komt, hou je toch niet tegen. 100% pakken is niet het doel.
Shadow0 schreef:De antigeen-sneltest reageert niet op antistoffen maar op het virus zelf. Daarmee test je dus niet positief als je wel gevaccineerd bent maar niet besmet.
Bij een antistoffen-bloedtest worden wel de antistoffen gemeten, en die kunnen door je lichaam gemaakt zijn vanwege een besmetting of vanwege een vaccin. Je kunt aan de resultaten (voor zover ik weet) niet aflezen welke van de twee het is.
Shadow0 schreef:Je kunt aan de resultaten (voor zover ik weet) niet aflezen welke van de twee het is.
purny schreef:Het kabinet wilde toch al langer een vuurwerk verbod? Dan komt corona ze heel goed uit.
Zelfde met het contante geld. Daar wilden de winkels ook vanaf.
Je kunt gewoon bijna nergens meer terecht voor je geldzaken
Abiola schreef:purny schreef:Het kabinet wilde toch al langer een vuurwerk verbod? Dan komt corona ze heel goed uit.
Zelfde met het contante geld. Daar wilden de winkels ook vanaf.
Je kunt gewoon bijna nergens meer terecht voor je geldzaken
Winkels en horeca mag toch zelf weten of ze contant geld aan willen nemen? Wij willen dat ook niet meer na een aantal overvallen. Sommige mensen vinden dat vervelend, maar 99% vindt het wel prima, en voor ons is het prettiger. Daar heeft het kabinet verder geen rol in gespeeld
MarlindeRooz schreef:Op slechte dagen trek ik het niet eens om een kringloop te bezoeken. Dus ik heb nog steeds trauma’s aan al het vieze contante geld in de horeca.
Zou het top vinden als dat afgeschaft werd.