Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 12:56

DuoPenotti schreef:
Ondanks dat ik het met je jullie ergernis eens ben, zouden we de corona maatregelen ergernis niet beter voort kunnen zetten in een corona topic?

Oh ja goed idee.

Oké iets heel anders: mijn hersenen kunnen de AIVD kerstpuzzel niet aan. Zelfs de junior versie niet -O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 12:59

Niobe schreef:
DuoPenotti schreef:
Ondanks dat ik het met je jullie ergernis eens ben, zouden we de corona maatregelen ergernis niet beter voort kunnen zetten in een corona topic?

Oh ja goed idee.

Oké iets heel anders: mijn hersenen kunnen de AIVD kerstpuzzel niet aan. Zelfs de junior versie niet -O-

Ik opende de junior versie... Heb er doorheen gescrolld en mijn leven opgegeven _O-

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 13:01

Ik vind mijn haar nu even irritant. Gister naar de kapper geweest. Super leuk kapsel gekregen. Maar nu hangt het in een soort bob vorm -O-
Met mijn föhn/krultang/borstel ( :') ) krijg ik het weer netjes, maar die is nog niet aangekomen. En nu ziet het er dus niet zo goed uit :( .
Vanavond maar weer eens wassen, kijken of dat helpt.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 13:02

Kookaburra schreef:
Niobe schreef:

Ik opende de junior versie... Heb er doorheen gescrolld en mijn leven opgegeven _O-

Van de junior versie heb ik er maarliefst één op kunnen lossen! *\o/*

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 13:03

@Steeph, nu wil ik je handtekening

@appeltje dat is zo verrot! Zou je haast elke dag naar de kapper gaan := hopelijk wordt het weer naar je wens

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 13:06

Mijn vriend is trouwens wel lief, ik had beide versies uitgeprint, want dat vind ik fijn.
Heeft hij ze in een mapje gedaan, compleet met pen <3

Afbeelding
Afbeelding

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 13:08

fotolijstje schreef:
Mijn airpods die telkens disconnecten? :?

Ook als je ze verwijderd uit je Bluetooth lijst en opnieuw koppeld?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 13:14

Niobe schreef:
Mijn vriend is trouwens wel lief, ik had beide versies uitgeprint, want dat vind ik fijn.
Heeft hij ze in een mapje gedaan, compleet met pen <3

[ [url=m/PtyTZO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TFa7Im.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ahw <3.

Iedere keer als ik die puzzels zie vraag ik me af of ik hersens heb :+.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 13:31

Aan het testbeleid in enkele landen -O-

En vooral aan het feit dat ik zo vreselijk moe ben vandaag en nog een vol weekend heb en eigenlijk best drukke weken.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 13:58

Aan het vieze grauwe weer, ik heb allemaal buiten plannen maar de motivatie is door het weer wel een beetje weg.

Schop mezelf wel ff op de mtb straks omdat het beter is voor mijn lijf. Maar niet van harte.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 14:07

Persconferentie vanavond 19.00u.... Dat kan nooit goed zijn

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 14:10

Nope alle niet essentiële winkels gaan dicht zoals het nu lijkt. En de scholen misschien ook die nu nog open zijn.

Zal vandaag mooi druk zijn in het dorp vermoed ik.
Was vanmorgen even naar de poelier, toen viel het me nog mee.

Post NL is helemaal de sjaak, die redden het nu al niet. Laat staan als iedereen de kerstshit allemaal op het laatst online gaat bestellen. En dan klagen als het te laat is.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 14:12

MarliesV schreef:
Nope alle niet essentiële winkels gaan dicht zoals het nu lijkt. En de scholen misschien ook die nu nog open zijn.

Post NL is helemaal de sjaak, die redden het nu al niet. Laat staan als iedereen de kerstshit allemaal op het laatst online gaat bestellen. En dan klagen als het te laat is.

Zo blij dat ik de spullen voor kerst allemaal heb :\. Waardeloos dit, als t echt zo is.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 14:17

MarliesV schreef:

En mijn werk stopt hoogstwaarschijnlijk ook weer :( (zwemlesgever)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 14:21

Mijn werk gaat wel door, maar een vriendin zit weer thuis wanneer alles dicht moet :\.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 14:43

MarliesV schreef:

Dat laatste denk ik ook, in januari alle bezorgers volledig uitgeput...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 15:16

Niobe schreef:

Ik stuur je een kaartje vanuit het AIVD holding complex ;)

BMW rijders irriteren me. Ik deed mijn autodeur net wat te lomp open waardoor hij tegen een BMW tikte waar een vent in zat. Die schreeuwde vanuit zijn aluminium doos meteen "HEY!" en ramde op z'n toeter. Stapt met een furieus hoofd uit de auto, dus ik zeg "sorry, niks aan de hand", hij stormt om de auto heen, ik de deur weer dicht en stap wat naar de neuzen van de auto zodat hij het ook kan bekijken. Hij kritisch kijken en met z'n vinger over een wit plekje in de lak, ik zeg "dat is niet waar de deur de auto heeft geraakt, kijk maar" en doe de deur weer langzaam open om te laten zien dat mijn deur inderdaad wat verder naar achter zit. Ik zeg nogmaals "het spijt me". Hij nog steeds boos, stapt weer in z'n aluminium doos, start de motor en wilde toen ineens tegelijk met mij weg...

En ik kijk echt op tegen de persco vanavond... |(

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 15:22

Ineke2 schreef:
Met zijn allen naar België of Duitsland. Dat doen heel veel mensen.

Dat is dus mijn ergernis...
Maar... Kinderen onder de 12 die niet gevaccineerd zijn moeten 5 dagen in quarantaine in Duitsland. Wellicht dat dat nog mensen tegenhoudt....

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 15:29

Dat mensen klagen dat het zo ontzettend druk is in de stad, wat doe je er zelf dan :+

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 15:34

Dat ik gister de camera de hele middag op de ingang van de wei had staan en juist het uurtje dat hij er niet op stond die sukkels van de gemeente hier alles kapot komen rijden :(

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 15:52

Steeph schreef:
Niobe schreef:

Ik stuur je een kaartje vanuit het AIVD holding complex ;)

BMW rijders irriteren me. Ik deed mijn autodeur net wat te lomp open waardoor hij tegen een BMW tikte waar een vent in zat. Die schreeuwde vanuit zijn aluminium doos meteen "HEY!" en ramde op z'n toeter. Stapt met een furieus hoofd uit de auto, dus ik zeg "sorry, niks aan de hand", hij stormt om de auto heen, ik de deur weer dicht en stap wat naar de neuzen van de auto zodat hij het ook kan bekijken. Hij kritisch kijken en met z'n vinger over een wit plekje in de lak, ik zeg "dat is niet waar de deur de auto heeft geraakt, kijk maar" en doe de deur weer langzaam open om te laten zien dat mijn deur inderdaad wat verder naar achter zit. Ik zeg nogmaals "het spijt me". Hij nog steeds boos, stapt weer in z'n aluminium doos, start de motor en wilde toen ineens tegelijk met mij weg...

En ik kijk echt op tegen de persco vanavond... |(

Eerlijk ik had ook boos de auto uitgestapt. Ik ben zuinig op m'n auto, dus ik snap die vent wel. Als je zuinig bent op je spul en iemand anders gooit zo z'n deur open tegen je auto ja dam word je pissed.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 15:57

Idd marije
Ik zou ook pissed zijn.
En nee heb geen BMW :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 16:01

DuoPenotti schreef:
Idd [***]
Ik zou ook pissed zijn.
En nee heb geen BMW :+

Ik heb een golf 4 van 20 jaar oud. Alleen nog zgan. 20 jaar binnen gestaan. Nog geen 2 ton gedraaid (diesel) en best strak in de lak. Dus ja ben zuinig op m'n auto. Ik haat schade. Nu ga ik als restauratie medewerker aan et werk. Dus kan straks het meeste schade herstel zelf doen. Maar voorkom et het liefst. En mensen blijven gewoon van m'n auto af simpel. Moet het niet zien dan word ik gwn pissed.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 16:03

Ik zou ook zeker reageren. En dan een ‘niets aan de hand’ zou bij mij ook olie op het vuur gooien. Gelukkig geen schade! Overigens doen mensen het ook meestal niet expres dus mega kwaad worden is ook niet nodig.

Hier wel BMW rijder haha (maar nu even niet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-21 16:07

poes schreef:
Ik zou ook zeker reageren. En dan een ‘niets aan de hand’ zou bij mij ook olie op het vuur gooien. Gelukkig geen schade! Overigens doen mensen het ook meestal niet expres dus mega kwaad worden is ook niet nodig.

Hier wel BMW rijder haha (maar nu even niet)

Nah ja ik steek best wat tijd in m'n auto om em netjes te houden. En gaat ook nog compleet gespoten worden. Dus eerlijk is eerlijk dan zou ik echt wel boos worden (ga ook voor steenslaghoes eventueel folie, altijd met de hand wassen etc). Als je een auto van 50k hebt, net nieuw dan wil je niet dat iemand de deur er tegen aan gooit. Heel simpel als te strak geparkeerd staat gooi je deur niet open doe je had er tussen doe voorzichtig en wurm je zelf er tussen door. Of parkeer ergens anders waar meer ruimte is.