Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 13:10

Koppijn door de warmte en slaap te kort.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 13:15

MPR4 schreef:
Knallende koppijn. Ziek gemeld bij werk, maar ze kunnen geen vervanging vinden. Hoop dat ze niet gaan aandringen dat ik toch wel moet werken.

Ik snap dat ze anders eigenlijk niet open kunnen en dat echt een probleem is, maar als ik daar met koppijn zit zullen ze allemaal verlies draaien omdat ik dan fout na fout zal maken.

Ziek is ziek hoor, dat ze geen vervanging kunnen vinden moet niet jouw probleem worden.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 13:19

Flying_Angel schreef:
Steeph schreef:
Still going strong. Ik denk dat ik het nummer in de afgelopen drie uur al 30 keer heb gehoord... |(

Pff heftig. Hier iemand in de buurt die al de hele ochtend keihard Celine Dion draait! :=

Dat is ook prettig ja... :n

Captain schreef:
Kun je niet heel hard zelf een nummer op repeat opzetten? :')
Zoiets:
[ Video ]

Het is nu net een half uurtje stil := *klopt af*

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 13:23

Nu heb ik het liedje van zanger Rinus in mijn hoorfd.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 13:30

Oeter oeter oeter oeter...

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 14:13

Zoveel wespen bij het zwembad, het is bijna onmogelijk om er nog in te gaan. :\

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 14:35

Bloed heet. Airco mag niet in het pand vanwege Corona, maar ook geen ventilatoren... dus het is 26 graden binnen volgens mij nu. Nog beter dan de 30 graden thuis, Maargoed. Ik erger me er aan.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 14:54

Ik wil naar een zwembad ofzo maarja (bijna) iedereen die ik ken werkt. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 15:02

Dat ik eerst een week moet wachten op m'n bloeduitslagen voordat we verdere stappen kunnen ondernemen. -O- Ik ben zo klaar met dat k*tgevoel de hele tijd en heb echt geen zin in nog een week wachten.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 15:16

Mensen die een komma zetten tussen twee dezelfde woorden. Is niet nodig :+

'Dus dan denk je dat, dat niet kan' of zoiets. Zie het steeds vaker en erger me er steeds meer aan.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 15:18

Dat ik niet thuis was volgens de e-mail.Ik
zit toch echt op de bank te wachten op mijn pakje.En de voordeurbel werkt gewoon.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 15:28

Foaly schreef:

'Dus dan denk je dat, dat niet kan' of zoiets. Zie het steeds vaker en erger me er steeds meer aan.

Erger je, je daar aan ja?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 15:28

Iedereen die aan me vraagt of ik mee ga naar een strandje. Nee rot op ik moet gewoon werken in een benauwde vieze schuur, je weet dat ik niet kan.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 15:32

de warmte vandaag en een beetje aan mezelf; ik kan nog niet zelf opzadelen :( niet dat ik verwacht dat ik het zelf kan maarja ik wil het wel goed doen.
ik ben dus een beginner en net een 5 lessen cursus afgerond ( laatste 3 lessen rijden ) en de 1e keer kreeg ik gelukkig hulp met opzadelen en de les erna van een andere vrouw uit mijn groepje. en de laatste keer had ze nog alles na gecheckt. en ik durf dus ook niet zo goed andere mensen te vragen want ze kijken je al zo aan van: don't talk to me :/

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 15:33

Niobe schreef:
Foaly schreef:

Erger je, je daar aan ja?

Houd jezelf een beetje, beetje in ja?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 15:41

Is de ene irritatie van Year of Summer voorbij, dient de volgende zich al weer aan.
Mijn stagebegeleider. Ik wil er van af, en wel NU. Wat is die vent incompetent.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 15:42

Maylene0910 schreef:
de warmte vandaag en een beetje aan mezelf; ik kan nog niet zelf opzadelen :( niet dat ik verwacht dat ik het zelf kan maarja ik wil het wel goed doen.
ik ben dus een beginner en net een 5 lessen cursus afgerond ( laatste 3 lessen rijden ) en de 1e keer kreeg ik gelukkig hulp met opzadelen en de les erna van een andere vrouw uit mijn groepje. en de laatste keer had ze nog alles na gecheckt. en ik durf dus ook niet zo goed andere mensen te vragen want ze kijken je al zo aan van: don't talk to me :/

Joh, gewoon vragen! Genoeg bitchy meiden op maneges, maar ook een grote kans dat het vooral je eigen onzekerheid is waardoor je wellicht hun uitdrukking anders interpreteert dan zij het bedoelen, of zich er überhaupt bewust van zijn. Ik kijk ook niet op m'n vrolijkst als ik bezig ben, en ben ook niet zo'n mensen-mens dat ik zelf op een nieuw iemand af huppel om te vragen of ze hulp nodig hebben, maar als iemand me om hulp komt vragen, is dat geen enkel probleem hoor! :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 15:54

Zulke erge blaren op beide voeten dat ik alleen slippers aan kan. Heel handig bij (jonge) paarden. Maar dat heb ik overleefd. Alleen blijft het constant pijn doen. En moet morgen werken (dus schoenen aan). :=

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 16:24

Mkango schreef:

Joh, gewoon vragen! Genoeg bitchy meiden op maneges, maar ook een grote kans dat het vooral je eigen onzekerheid is waardoor je wellicht hun uitdrukking anders interpreteert dan zij het bedoelen, of zich er überhaupt bewust van zijn. Ik kijk ook niet op m'n vrolijkst als ik bezig ben, en ben ook niet zo'n mensen-mens dat ik zelf op een nieuw iemand af huppel om te vragen of ze hulp nodig hebben, maar als iemand me om hulp komt vragen, is dat geen enkel probleem hoor! :D[/quote]

Ik hoop dat de andere vrouw van de cursus er ook is ( als het goed is wel... ) want zij kan het al en zo leert ze het mij. Als het niet lukt ga ik zeker weten hulp vragen. proberen in ieder geval :o

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 16:25

MarcoBorsato schreef:
Houd jezelf een beetje, beetje in ja?

Is goed ma,ma

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 16:38

De ruziënde dronken (of zo klinkt ze) buurvrouw.
Jongens doe dat binnen en het is nog maar half 5. Ik probeer na te kijken.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 16:56

Maylene0910 schreef:

We hebben het allemaal een keer moeten leren en de meeste meiden zullen je maar wat graag helpen denk ik. Ik wens je heel veel plezier!

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 17:03

Amandavd schreef:
Maylene0910 schreef:

We hebben het allemaal een keer moeten leren en de meeste meiden zullen je maar wat graag helpen denk ik. Ik wens je heel veel plezier!

ja dat is waar :) dank je wel, komt vast goed. ik ga ook proberen er een halfuur/driekwartier eerder er te zijn zodat ik alle tijd heb. als ik op een paard zit die nog moet worden opgezadeld. we zullen zien.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 17:46

Vandaag na 2 week eindelijk weer kunnen paardrijden. Ging het super slecht :(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-20 18:30

Eten besteld, komt het pas over een uur. Zucht