Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MPR4 schreef:Knallende koppijn. Ziek gemeld bij werk, maar ze kunnen geen vervanging vinden. Hoop dat ze niet gaan aandringen dat ik toch wel moet werken.
Ik snap dat ze anders eigenlijk niet open kunnen en dat echt een probleem is, maar als ik daar met koppijn zit zullen ze allemaal verlies draaien omdat ik dan fout na fout zal maken.
Flying_Angel schreef:Steeph schreef:Still going strong. Ik denk dat ik het nummer in de afgelopen drie uur al 30 keer heb gehoord...
Pff heftig. Hier iemand in de buurt die al de hele ochtend keihard Celine Dion draait!
Captain schreef:
Maylene0910 schreef:de warmte vandaag en een beetje aan mezelf; ik kan nog niet zelf opzadelenniet dat ik verwacht dat ik het zelf kan maarja ik wil het wel goed doen.
ik ben dus een beginner en net een 5 lessen cursus afgerond ( laatste 3 lessen rijden ) en de 1e keer kreeg ik gelukkig hulp met opzadelen en de les erna van een andere vrouw uit mijn groepje. en de laatste keer had ze nog alles na gecheckt. en ik durf dus ook niet zo goed andere mensen te vragen want ze kijken je al zo aan van: don't talk to me :/
Mkango schreef:
Maylene0910 schreef:de warmte vandaag en een beetje aan mezelf; ik kan nog niet zelf opzadelenniet dat ik verwacht dat ik het zelf kan maarja ik wil het wel goed doen.
ik ben dus een beginner en net een 5 lessen cursus afgerond ( laatste 3 lessen rijden ) en de 1e keer kreeg ik gelukkig hulp met opzadelen en de les erna van een andere vrouw uit mijn groepje. en de laatste keer had ze nog alles na gecheckt. en ik durf dus ook niet zo goed andere mensen te vragen want ze kijken je al zo aan van: don't talk to me :/
Amandavd schreef:Maylene0910 schreef:de warmte vandaag en een beetje aan mezelf; ik kan nog niet zelf opzadelenniet dat ik verwacht dat ik het zelf kan maarja ik wil het wel goed doen.
We hebben het allemaal een keer moeten leren en de meeste meiden zullen je maar wat graag helpen denk ik. Ik wens je heel veel plezier!