Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 23:27

Aan mezelf. Aan dat ik wil snacken, niet kan slapen en aan dat ik geen reet zin meer heb ik mijn werk. Aan dat ik wel een kind wil en aan dat ik niet een kind wil. Aan dat ik geen hol aan mijn studie doe.
Aan het nieuwe managementteam op mijn werk aan dat ze niet doorhebben dat we zonder de ‘teamleiderlaag’ beter zouden presteren. Aan dat een teamleider ronduit vrouwonvriendelijk is zonder dat hij dit zelf doorheeft.
Aan dat ik verhalen over bovenstaande teamleider uit eerste hand heb maar ze niet zelf heb meegemaakt/ gekregen dus dat ik er zo vréselijk weinig kee kan.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 01:17

Dat ik nog kerstcadeautjes moet kopen voor m'n ouders en broer, en ik kan gewoon helemaal niks verzinnen -O-

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 02:31

Marcella schreef:
Dat ik pas 2 dagen later terug reactie krijg van zooplus klanten service en waar ik uiteindelijk nog niks mee opschiet. -:(-

Hier precies zo en daardoor geen bestelling kunnen doen maar wil juist via hun omdat het artikel een stuk goedkoper is bij hun.

Maak account aan en krijg email voor punten op mijn account. Maar als ik wil inloggen zegt hij account onbekend. Maar volgens email heb ik wel degelijk een account en heb ik mijn 333 punten binnen....snap er geen moer van en zooplus helpt ook niet mee.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 02:37

Dat er opeens in mn vriendenkring van alles misgaat. Mensen die niet meer met mij praten, vriendinnen die rare moves maken en waar ik ook gezeur mee heb. En dan moet je mij hebben, een persoon die niks los kan laten zolang het niet is opgelost..

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 03:28

Mn handen die helemaal schraal zijn. Smeer ze meerdere keren per dag in. Maar gaat niet weg..

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 06:22

Aan dat ik net wakker word met menstruatiepijn en ik helemaal niet ongesteld moet worden deze week... -O- ik heb onderzoeken in het ziekenhuis donderdag en hoop dus maar dat 't wegzakt...
Iemand nog een baarmoeder nodig, deze word namelijk niet gebruikt. :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 08:15

De bus reed me net doodleuk om 6 uur voorbij. En ja, ik sta bij een verlichtte halte. Ben nu dus meer dan een uur later.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 08:43

Dat ik 24/7 hoofdpijn heb en een knak in mn nek, de dokter zegt dat die knak normaal is. :\

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-19 09:17

Zou eigenlijk om 09.00 naar de sportschool gaan. Sta ik op, ben ik net zo draaierig als iemand met 10 bier op. Sta je dan te zwalken met je goeie gedrag.

Afgebeld en we gaan maar weer slapen :')

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 09:32

dat men voor 500,- bestellingen had gedaan. account gehacked.
Gelukkig had ik nachtdienst en kon direct alles annuleren.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 09:35

Aan die akelig krijsende klotekippen van de buren in een woonwijk. _-:( _-:( _-:( Walgelijk geluid.
Godzijdank nog 1 maandje en dan gaan we verhuizen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 09:55

Mijn stomme spanning. -O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 10:02

Zondag leuke dag, maandag verplichte dingen, dinsdag eindelijk even eigen tijd maar verga van de pijn. Ergernis nummero 1 …. morgen weer verplichte dingen :Y)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 10:12

Dat ik vandaag voor een uurtje sport naar school moet. Alles van valt uit behalve dat.. ik ben oprecht benieuwd hoe veel mensen er komen.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 10:53

Mogelijk galstenen, en als je dan een afspraak bij het ziekenhuis probeert te maken voor een echo die ellenlange wachtrij aan de telefoon. Oh, en weer aan de pijnstillers mogen (was er na kiespijn net vanaf, maar heb wel genoeg last om het in te nemen).

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 10:57

Whale schreef:
Dat ik nog kerstcadeautjes moet kopen voor m'n ouders en broer, en ik kan gewoon helemaal niks verzinnen -O-

Ga met ze uit eten/lunchen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-19 11:10

Mijn vriend die pakketjes hier laat bezorgen en ik dan elke keer mijn bed uit gebeld word.

En hij heeft blijkbaar zo'n 23 and me ding besteld voor zichzelf en ik dacht dat we dat een keer samen gingen doen -O-

Edit: en dat hij dan vervolgens totaal niet reageert op hoe ik me erover voel.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 11:46

Aan een collega die artikelcodes heeft gewijzigd, en ik nu tientallen prijslijsten mag veranderen en alle bedrijven mag gaan mailen dat er een verandering heeft plaatsgevonden. EN IK HEB HET AL ZO DRUK!!! _-:( -:(-

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 11:56

Dat mn baas een afspraak had om 11 uur en nu belde dat hij het niet gaat halen en of ik het gesprek wil doen.

Kan het al 20 december zijn...

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 12:30

Dat mijn baas mij maar 3/5 sterren geeft terwijl ik vorige week nog 3,5/5 sterren had. Ik weet niet hoe het juist zit met dat interimkantoor, en kan ook de opmerkingen of punten niet zien die ze mij geven. Het kan ook zijn dat ze soms geen beoordeling geven waardoor mijn sterren zakken. Maar ik vind sowieso dat ik toch minstens een 4/5 sterren verdien, ik werk heel hard, ben altijd op tijd en zie er verzorgd uit en ben altijd klantvriendelijk. :=

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 12:31

Whale schreef:
Dat mn baas een afspraak had om 11 uur en nu belde dat hij het niet gaat halen en of ik het gesprek wil doen.

Kan het al 20 december zijn...

Overleefd. Kreeg de vraag of ze met mij in het voorjaar contact op kon nemen. Noujah, dit is m'n laatste maand. "Oh je gaat weg? Groot gelijk." Proest. Leuk mens.

M'n 'baas' zal straks wel mopperend binnenwandelen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 12:32

Callipsolover: krijg je daar geen feedback over?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 12:50

poes schreef:
Callipsolover: krijg je daar geen feedback over?

Dat gaat dus allemaal via een app, ik krijg telkens een melding als mijn baas mijn uren bevestigd heeft en als ik daar op klik krijg ik een pagina met de beoordeling maar deze is altijd volledig leeg en krijg dan een bericht met "De beoordeling werd reeds al ingediend". Heb dus nog nooit een beoordeling van hen gezien. Maar vraag me dan af van waar de sterren komen, en of ze me überhaupt beoordelen en hoe het dan komt dat ik vorige week nog een halve ster meer had dan nu.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 12:52

En heeft het verder ergens invloed op? Wat een nutteloos systeem zo.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 12:56

Ja, want de mensen kijken wel naar je sterren als je via dat interimkantoor elders voor een job wil solliciteren. Maar hierdoor begin ik dan ook te twijfelen of ze wel tevreden zijn van mij en of ik volgend jaar nog mag terug komen want ik werk er wel heel graag. In mijn ogen is 3/5 sterren ook niet zo veel.