Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 23:38

Nou dan ben ik misschien niet heel duidelijk. Maar hij geeft aan dat ie wil appen, en vervolgens reageert ie amper. Dat valt bij mij niet helemaal goed. Hij kon wel fatsoenlijk reageren want dat deed hij daarvoor ook. Dus ik vraag daarnaar, dat is toch niet raar? Als ik ergens een hekel aan heb, is het om aan iemand te moeten sleuren. Dat heb ik tien jaar te lang gedaan en dat doe ik niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 23:47

Waarom daar dan nog tijd aan verspillen? Ik vraag het niet eens, hou gewoon zelf op met vragen stellen en zie wel..

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 23:50

Moet je indd niet willen
Die Spanjaard waar ik mee liep was net zo. Wordt je ook best onzeker van.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:23

Misschien hebben jullie allebei een verschillende definitie van appen. De een ziet dat als de hele dag door verhalen uitwisselen, de ander ziet het als een makkelijkere manier van communiceren dan Paiq.

Wat als je nu zelf er wat minder aan trekt en maar even zien of het dan vanaf hem komt?

Ik moet wel zeggen dat ik zelf wat moeite heb met dusdanige verwachtingen/regels. Je kent elkaar immers nog helemaal niet, om dan al zo te beginnen... Ik zou daar zelf wel heel snel klaar mee zijn.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:31

Sommige mannen hebben daar ook een handje van. Dan gingen ze zeuren dat ik niet zoveel zei en of ik nog vragen had. Nou nee anders had ik ze wel gesteld :') soms bloedt een gesprek gewoon dood als je over gaat op wa. Als er echt een klik is dan gaat alles wel vanzelf is mijn ervaring.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 10:35

O ja, de 'Heb je nog vragen' of 'Wil je nog iets van me weten' :') Zodra die komt weet je eigenlijk al dat het klaar is :+
Maar idd, een gesprek loopt of het loopt niet.. Soms ben je gewoon na de standaard vragen uitgel*ld, is ook prima, dan is het hem gewoon niet..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 11:23

Haha nou ja, ik was ook maar eens in de week mijn haar met shampoo hoor, en dan zonder "zeep" (sulfaten). Als ik mijn huid met echt SLES/SLS ga wassen (zoals nu dus na de kerst met alle Rituals spulletjes hmmm) dan droog ik keihard uit. En dat is wel wat men "zeep" noemt.

Alleen dat ie dan geen alternatieven gaat vinden snap ik niet. _O- Mannen.
Maar weet je, Humberto Tan wast ook met alleen maar water he?

Hier heb ik Tinder min of meer uitgespeeld voor deze regio. :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 11:24

Relaxed schreef:
O ja, de 'Heb je nog vragen' of 'Wil je nog iets van me weten' :') Zodra die komt weet je eigenlijk al dat het klaar is :+
Maar idd, een gesprek loopt of het loopt niet.. Soms ben je gewoon na de standaard vragen uitgel*ld, is ook prima, dan is het hem gewoon niet..

En even nog een postje... Die vraag kreeg ik ook eind eerste date met de laatste. Eigenlijk had ik het toen al moeten weten. Ik noem 'm nu nog steeds handen-aaier. _O-

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 11:30

Nummus schreef:
Haha nou ja, ik was ook maar eens in de week mijn haar met shampoo hoor, en dan zonder "zeep" (sulfaten). Als ik mijn huid met echt SLES/SLS ga wassen (zoals nu dus na de kerst met alle Rituals spulletjes hmmm) dan droog ik keihard uit. En dat is wel wat men "zeep" noemt.

Alleen dat ie dan geen alternatieven gaat vinden snap ik niet. _O- Mannen.
Maar weet je, Humberto Tan wast ook met alleen maar water he?

Ik heb een periode mijn haar helemaal niet gewassen met zeep, had zo'n moeite om shampoo te vinden waar mijn hoofdhuid fatsoenlijk op reageert.

En nog zo'n fabeltje, zeep maakt je niet schoon, zeep zorgt dat je even lekker ruikt.
Maar water doet het echte werk, die spoelt je zweet en vuil weg, daar kan een washandje of sponsding ook bij helpen, daar heb je niet perse zeep bij nodig.

(overigens gebruik ik wel gewoon zeep, vind het heerlijk ruiken en geeft mij een extra fris gevoel, maar neemt niet weg dat als iemand zich gewoon fatsoenlijk verzorgt zonder zeep, dat ie dan moet stinken of vies is).

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 12:18

Precies. Ik droog nu keihard uit van alle Rituals lol, maar ja. :')
Zeep haalt alleen maar al je huidvetten weg.

In de lijn van Dove die ik normaal gebruik zit alleen zo'n coco... dinges.. betaine en dat is echt zat hoor.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 12:26

Klopt, het is eigenlijk helemaal niet zo best om je elke dag met zeep te wassen.
Maar net als sulfaten en andere zooi in shampoo raakt je huid ook een soort "verslaafd" aan zeep.
De meeste mensen moeten hun haren om de dag of soms zelfs elke dag wassen omdat ze anders vet of vuil worden/ogen.
Ik probeer het maar 1x in de week te doen, hooguit 3x per 2 weken.

Maarja, er is gewoon een groot verschil tussen verzorging en verzorging.
Sommige denken dat je pas schoon bent als je je elke dag doucht met zeep. Terwijl er anderen zijn die vinden dat om de dag douchen ook prima kan, als je op de andere dag maar gewoon jezelf wast.

En dan heb je natuurlijk nog mensen die nog nooit van persoonlijke verzorging hebben gehoord.. Nou dat is nou pas echt ranzig.. :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 12:31

Ik heb super pluizige krullen, "vet" was echt geen probleem bij mij. _O-
Maar beste vriendinnetje krijgt het inderdaad niet voor elkaar om de shampoo af te zweren, die heeft heel steil haar.

Overigens nog tips voor dating apps/dingen die ik naast Tinder zou kunnen proberen?
Mensen in mijn vriendenkring stelden al Happn of Pepper voor. Iemand ervaring mee?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 12:37

Ik heb niet echt tips.
Behalve dat ik al ruim 1 jaar iemand zie via Happn (overigens geen relatie, maar we hebben het erg gezellig en fijn samen en totaal geen behoefte momenteel om verder op zoek te gaan).

Happn had ik net 2 dagen, hij was de tweede waar ik mee in gesprek ging, verder dus eigenlijk geen ervaring met Happn. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 12:49

Ik vind Paiq nog steeds erg leuk alhoewel het nu wel opdroogt qua aanbod :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 12:52

Maar ik had hier in het topic ook wel veel nadelen van Paiq gelezen geloof ik, of heb ik dat verkeerd onthouden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 12:55

Enige 'nadeel' is dat je geen foto's kan keuren, je moet immers eerst kletsen voordat de foto zichtbaar wordt.. Ik vind het juist fijn, op Paiq tenminste gesprekken en niet 100-en matches die toch niets zeggen..
En het duurt hooguit 5 minuten voor je de foto ziet, dat vind ik wel meevallen..
Verder kan je eea invullen zoals lengte, kinderen, roken, opleiding en daardoor krijg je een score. Zie je van tevoren of iemand een beetje overeen komt..

Maarruh, het kost niets, dus probeer het gewoon ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 13:00

Ik vind Happn wel leuk, vooral omdat je mensen kunt laten staan zonder er iets mee te doen. Bij Tinder moet je een keuze maken, bij Happn zie je wie er in de buurt is of wie je bent tegengekomen.

Happn is bij mij redelijk succesvol geweest, want ben nu 7 maanden verder met dezelfde Happn-match :))

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 13:02

Oooooh nou... misschien alles maar even installeren dan. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 13:03

En ik had met Happn juist weinig mensen en geen gesprekken.. Misschien moet je daarvoor meer bij een echt grote stad wonen of veel onderweg zijn?

Ik had toen een match die nam het wel heel letterlijk, die vroeg of ik ook in die en die kroeg was geweest :') Die dacht blijkbaar dat je elkaar echt letterlijk tegen moest komen :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 13:05

Dat is ergens ook wel schattig toch? :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 13:06

Geen idee of Groningen telt als grote stad :D Maar ik ben voor mijn werk natuurlijk wel veel onderweg en kom overal en nergens.

Heb het even terug gezocht, eerste date was op 9 juni. Daarna is er bizar veel gebeurd, zeker als je bedenkt dat het maar 7 maanden zijn geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 13:07

Nummus schreef:
Dat is ergens ook wel schattig toch? :')

Nou, daarna bleef het stil :+ Dat was ook echt mijn enige 'gesprek' daar..

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 13:14

Relaxed schreef:
En ik had met Happn juist weinig mensen en geen gesprekken.. Misschien moet je daarvoor meer bij een echt grote stad wonen of veel onderweg zijn?

Ik had toen een match die nam het wel heel letterlijk, die vroeg of ik ook in die en die kroeg was geweest :') Die dacht blijkbaar dat je elkaar echt letterlijk tegen moest komen :+

Ik woon niet in een grote stad, ben wel redelijk wat onderweg (waarvan ook redelijk veel in Amsterdam, maar dat vind ik dus juist irritant, veel dagjes uit mensen, vele toeristen).
Mijn Happn-meneer woont 200 meter verderop.
We hebben elkaar nooit letterlijk "tegen het lijf gelopen".
Hij woont gewoon aan de route waar ik mijn hond regelmatig uitlaat :') :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 13:16

Groningen is wel redelijk groot toch? :P

Ik merk wel dat ik vaak best wel sjans heb hier op straat of als ik mensen ergens tegenkom maar behalve dat gebeurt er dan natuurlijk niks. Je roept niet op straat naar elkaar van "Hee daten?" :')

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 13:17

Whahaha.. zou best mooi zijn als iemand dat tegen je zou roepen. Maar ik zou ergens ook heel verbaasd zijn denk ik. :') :=