Zag op de vorige pagina een kindje met een super leuke blauwe outfit in een bos. Mooie combinatie!
Verder weer leuke dingetjes bij de Hema te krijgen zie ik! Komen in mij omgeving weer veel babies aan dus maar eens kijken of we al wat leuks kunnen scoren voor de babie pakketjes.
Truitjes hierboven van Ryder zijn ook super leuk! Ik
Moest ook even los komen uit het blauw. Niet omdat O een jongetje is maar omdat ik blauw zoooo mooi vind. Maar eenmaal los wordt het steeds makkelijker

Beterschap bij Nymeria thuis

Lautje, super jurkje bij haar idd! Wel apart, bij zo’n blond bleek meisje kan een lichte kleur zo makkelijk verkeerd vallen maar dit staat haar echt heel erg goed! Snoepige laarsjes er ook onder! Had er Nav dit topic eens op gezocht en die gaan er zeker komen als O wat beter loopt! Prijs viel me eerlijk gezegd nog mee, dat is dubbel leuk

Feetje van harte met je meisje! Lekker shoppen!
Dromertje, toffe kleur Nike’s!
Hier is het best warm qua weer en volle zon (25+ zuid zuid Frankrijk) dus qua kleding is het vooral ingesteld op niet te warm en niet verbranden. Gister heeft ie in San Remo met zn rossig blonde haartjes alle harten van de Italiaanse dames veroverd

Ben nog wel op zoek naar een trui van noppies

Kan hem alleen nergens meer vinden in maat 86

Mocht iemand hem zien, let me know!