Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 19:55

Jullie gaan super hard!
Zag op de vorige pagina een kindje met een super leuke blauwe outfit in een bos. Mooie combinatie!

Verder weer leuke dingetjes bij de Hema te krijgen zie ik! Komen in mij omgeving weer veel babies aan dus maar eens kijken of we al wat leuks kunnen scoren voor de babie pakketjes.

Truitjes hierboven van Ryder zijn ook super leuk! Ik
Moest ook even los komen uit het blauw. Niet omdat O een jongetje is maar omdat ik blauw zoooo mooi vind. Maar eenmaal los wordt het steeds makkelijker :))

Beterschap bij Nymeria thuis :(:)

Lautje, super jurkje bij haar idd! Wel apart, bij zo’n blond bleek meisje kan een lichte kleur zo makkelijk verkeerd vallen maar dit staat haar echt heel erg goed! Snoepige laarsjes er ook onder! Had er Nav dit topic eens op gezocht en die gaan er zeker komen als O wat beter loopt! Prijs viel me eerlijk gezegd nog mee, dat is dubbel leuk :D

Feetje van harte met je meisje! Lekker shoppen!

Dromertje, toffe kleur Nike’s!

Hier is het best warm qua weer en volle zon (25+ zuid zuid Frankrijk) dus qua kleding is het vooral ingesteld op niet te warm en niet verbranden. Gister heeft ie in San Remo met zn rossig blonde haartjes alle harten van de Italiaanse dames veroverd <<)

Ben nog wel op zoek naar een trui van noppies

Afbeelding
Kan hem alleen nergens meer vinden in maat 86 |(
Mocht iemand hem zien, let me know!
Laatst bijgewerkt door M_i_R op 09-10-18 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 19:58

Mavelle schreef:
Wat leuk Fee, een meisje! En snoezig dat truitje. Wanneer ben je ook alweer uitgerekend?

Ik weet niet meer wie het was maar Koosje, wat een prachtige naam <3

Verder weer veel leuke outfits voorbij zien komen!

Dat was ik, dankjewel, wij zijn er ook heel blij mee :D

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:00

lieveli schreef:
Niemand kent mij |(

Bij een ‘Kardashian’ zie ik altijd dat plaatje van jouw naam voor me.. haha! En je humor is in mijn straatje (lees al mee vanaf het begin he..)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-18 20:14

Mir: die laarsjes zijn idd prima betaalbaar. Daarom heb ik ze echt altijd wel.
Klopt, die kleur kan heel fout zijn bij hele lichte kinderen. Maar het is een best warme tint beige. Ze had van t zomer veel thirts met lichte onderkleur en stond haar juist altijd top.
Maar licht wel aan de tint. De huidige hondenprint van mini rodini kam ze bijv echt niet hebben. De eenden twijfel ik nog over.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:19

tita schreef:
Ryder ik vind die auto's zo gaaf is dat BC en hoe valt ie ik heb wel liever wat langer

Dromertje het zijn kwallen

Lau kind is dwars twee is nee en drie wil nie en die overgangsfase heb ik nu eerst nee en dan wil nie
Hopelijk fase

Nou.. vlot doorlopen is hier ook onmogelijk want er moeten eikels en dennenappels verzameld worden. En stokken..

Waar ik vroeger met de hond op diezelfde hei 5km liep binnen het uur kom ik nu op minder dan een kwart in dezelfde tijd. Maar er moet ook veel ontdekt worden! :j
Laatst bijgewerkt door IMJ op 09-10-18 20:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:21

Mir ik vind blauw dus ook gewoon leuk :D maar ik moet echt opletten dat dan niet de hele kast vol hangt met alleen blauw (x2). Genderneutraal geneuzel is niet aan mij besteed maar ik vind dat andere kleuren ook heel leuk zijn alleen moet ik mezelf daar soms even aan herinneren :+

Wat fijn dat je die jurk in nog een maatje groter hebt gevonden Lautje! Ziet er heel fijn uit.

Tita wat een heerlijke buiten outfit!! En ik deel je mening wel mbt gewoon aantrekken die kleren. Al trek ik ze de leukste dingen aan op de dagen dat ik thuis ben met ze :))
En die trui is idd BC! Valt breed zag ik, maar dat doet BC vaak dacht ik. Ik ben wel te spreken over de kwaliteit en de kleur.

Dromertje leuke outfits! Die met die diertjes is echt heel leuk, lekker kleurig en herfstig <3

Keet

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:37

Hier is doorlopen ook vrij moeilijk met onze threenager. Veranderd om de haverklap in een hijskraan of graafmachine :+ prprprprr grrrgrrrgrrr prutsertje

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 20:56

_O-

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 07:48

Stoere sneakers Simon!

En Tita ook lieve outfit *\o/* Kids bestelling komt vandaag als het goed is, met name leggings, paar longsleeves, sokken en nog wat truien. Dan zijn we echt klaar :+

Teckels blijven fantastisch <3

Mooie truien Ryder, ik heb het jasje met het luipaard erop. Ik hou van kleurtjes :Y)

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:24

Ryder die trui rechts onder vind ik zo mooi <3

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 09:49

Lekker blauw setje in het bos! Nog wat leuke dierenprintjes en die Noppies trui is ook wel geinig zo met die verschillende kleuren mouwen en vlakken. Is dat lichte vlak nou geel of groenig...? :)

Super mooie herfstkleurtjes die truien Ryder :+:

En nog gefeliciteerd met een babietje!

De teckels vind ik op zich erg leuk qua kleur en ook het plaatje an sich, ik vind het zelf alleen te storend dat zowat elke teckel verknipt is vaak bij die kleine maatjes en daarom zou ik het niet kopen :o Ik zie dan liever 1 plaatje in het midden ofzo. Maar het is op zich echt een gave print :)

Hihi kind dat verandert in graafmachine enzo :D Die van ons doet constant piep-piep-piep-piep of het geluid van een knipperlicht, zowel in de auto of ook als meneer bvb. in de Plus-auto (die irritante winkelwagens weet je wel) zit, als we dan afslaan een pad in zet hij het knipperlicht aan zeg maar :')

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 10:03

Oooh oliebol
Ga vanmiddag misschien fotoshoot doen met Synne. Cakesmash (alleen dan zonder cakesmash, vind dat minder leuk) maar gewoon mooie foto's.

Alleen nu HET PROBLEEM wat doe ik haar aan???

Ik vind deze sfeer eigenlijk heel mooi. We gaan dan ook het bos in.

Afbeelding

Vind haar nieuwe corduroy salopette wel erg leuk, maar dan met iets anders dan op deze foto eronder.
Of dit truitje van zara vind ik ook erg leuk.

Alleen past dit in de sfeer?

Afbeelding
Afbeelding

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 10:15

Ik zou dat roze van de onderste foto doen niet zulke donkere kleuren.

Even iréne haar outfit van de dag spammen een jurkje met confetti print van phil&phae (kleur is in werkelijkheid veel lichter) met een vestje van soft gallery
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door litilaura op 10-10-18 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 10:16

Heb je echt wat plekken bedacht in het bos en weet je wat de kleuren daar zijn? Ik zou zeggen zoek de kast door naar een kleur die mooi in die omgeving past en mooi bij het kleurtje van corduroy.

Je kan altijd een paar dingen meenemen zodat je ter plekke nog kan wisselen toch :)
Of een leuk open shirtje er overheen kan doen?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 10:19

Ik neem idd maar eea mee.

Heb ook een heel leuk bont hesje wat leuk te combineren is denk ik.

Ga straks maar even kijken id kast.

Weet niet precies de kleuren, maar qua filter die de fotograaf evt heeft gaat het wel echt de herfstkleur kant op.

Wil ook niet te zomers, ze is een herfstbaby natuurlijk.

Misschien is dat zara truitje wel net lang genoeg om op een maillot te kunnen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 10:25

Misschien ook een regen(tuin)broek aan doen als je die hebt, zodat ze kan klooien en niet meteen al goor is voordat de lensdop van de camera af is :')

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 10:27

Hahaha idd

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 10:36

Wat dat betreft is dat corduroy echt zo'n slechte keuze nog niet denk ik! Zie je vast wat minder snel viezigheid op dan op een wittig maillotje :P

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 11:01

:D

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 11:08

Ik vind dat witte wollige juist zo gaaf <3
Grijs zou niet als eerste in me opkomen, al denk ik dat warme/zachte stoffen meer doen op zo’n foto dan kleur?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 11:15

Dat heb ik ook wel een beetje britt. of iets crème kleurigs eronder?
De Hei/bos is natuurlijk ook al wel wat donkerder qua kleur.

Zo'n schaap-gilet vind ik dan weer wel heel leuk.
Onze dochter ook, die had er van de wek 1 aan en er moest van alles bij aan :') sjaaltje, tasje :D

Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-18 11:23

Ik zou ook juist voor licht/creme gaan. Dat geeft juist die engelachtig verstilde sfeer.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 11:28

Dat lichte van de voorbeeldfoto vind ik ook het mooist.
En mocht er toch een vlekje in komen dan is dat zo weggeshopt.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 11:28

Bij bovenstaand jurkje zoek ik btw een oker maillotje of legging. Maar ik vang steeds bot. Iemand er ergens 1 kunnen bemachtigen?

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 12:07

Leuk bos outfitje, had mij kind kunnen zijn!

En ik ben heel benieuwd naar de herfstshoot, het licht is magisch nu! Zat vanmorgen in het bos op een van m’n knollies en ook echt met volle teugen genoten, prachtig fotolicht!

Ik had toen K klein was (vorige week leek dat) een broekjes-tic en ik bestelde regelmatig wat bij deze webshop, is een vriendin van mij zusje en ze maakt echt superleuke dingen en ik denk dat het de smaak is van veel moeders hier dus ik deel ‘m even.

https://www.tuutsjes.nl

Nette service en gave patroontjes!
Laatst bijgewerkt door kristelhans op 10-10-18 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt