Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatastrof

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 14:27

Ik heb zelf 3 jaar een relatie gehad met een jongen van 1m80 terwijl ik slechts 1m50 ben. Ging prima hoor. Je hebt wel een beetje handigheid nodig. ;)

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 14:38

Bambi1995 schreef:
Hebben jullie wel eens gezoend met een jongen die veel groter is dan jij bent? Dan bedoel ik meer dan 20 cm groter. Gaat dat wel goed of is het lastig als je allebei staat?

Ik ben 1.60 en val op lange mannen, dus loop regelmatig tegen dit probleem aan. Echt zoenen vind ik lastig, kramp in je nek (maar heb ook nekklachten) en hij moet bukken.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 14:39

Ik ben ook onder de 1,60m, ga altijd op mijn tenen staan of het wordt zittend/liggend zoenen :')

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 14:59

Nou goed, ik had 2 dates gehad met een jongen van tinder waarvan de laatste een week voor kerst, daarna nauwelijks app contact, alleen als ik iets vroeg.
Dus ik liet het afwachten en hoorde niks.
Naja dus ik had nog wat matches waar ik mee praatte en met een zaterdagavond date gehad.
Was super leuk en gezellig.

Dus gisteren die andere jongen geappt met iets van ik denk niet dat hier nog iets van komt?
Appt ie Jaa natuurlijk wel. :7
Dus ik zei nog van ja maar ik hoorde niks zo lang, was z’n antwoord dat ie ziek was.
Dus nouja ik laat de bal lekker bij hem, wil ie wel echt nog zo graag dan komt ie er wel mee.
Die andere date was erg gezellig en probeerde meteen al plannen te maken dus dat is fijn :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 15:38

Ik kan daar dus echt niet tegen hé, die afwachtende houding moeten nemen. Ik heb graag controle over de situatie en plan graag vooruit. Dus ik weet dingen graag op voorhand zodat ik er mentaal aan kan voorbereiden. Ik besef dat dat echt een werkpunt is naar mijn kant toe, maar ahh, the suffering. :=

Maar ik zal er mee moeten leven zeker.. Anderzijds denk ik dat hij gewoon niet zeker van z'n stuk is. Althans, die indruk geeft hij mij. En dan lijkt me juist die afwachtende houding van mijn kant dan niet goed?

Heb er nu al met verschillende mannen over gepraat en zelfs zij raken er niet echt wijzer uit. :') Al zeggen mijn vrouwelijke collega's dat hij duidelijk niet genoeg moeite voor me doet..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 15:44

Als ik het gevoel heb dat het allemaal vanuit mij moet komen dan kap ik ermee. Een man moet mij heel graag willen en moeite voor me doen en zoniet dan maar niet. Heb na de breuk met mijn ex wel ondervonden dat ik prima alleen kan zijn dus voor minder dan heel goed doe ik het niet meer. :D

Ik krijg van sommige berichten hier dan ook echt de kriebels en vraag me af waarom vrouwen er zo hopeloos achteraan blijven zitten. Denk dat een man daar ook op afknapt trouwens. :o Als ze niet reageren en een week niks laten horen dan is het wat mij betreft gewoon klaar..

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 16:00

Als een vrouw te veel moeite doet daar knappen mannen wel vaak op af. Je word dan gezien als te makkelijk.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 16:22

Hmm, ik zal me dan maar inhouden zeker. Ik snap het gehele vrouwen jagen gedoe zelf niet helemaal to be very honest. :o Ik geloof ook niet dat elke man zo denkt. We zullen wel zien zeker..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 16:24

Ik ben wel van mening dat als jìj hem wilt, je dat zeker wel mag laten merken, maar dan is het wel aan hem wat hij ermee doet!

Vrouwen zijn soms gewoon vaag :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 16:57

Bambi1995 schreef:
Hebben jullie wel eens gezoend met een jongen die veel groter is dan jij bent? Dan bedoel ik meer dan 20 cm groter. Gaat dat wel goed of is het lastig als je allebei staat?

Mijn date is ruim 27 cm groter en dat gaat prima haha

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 16:59

En over jagen: dat vind ik zo'n onzin. Je moet beide net zoveel voor elkaar over hebben. Maar als je desperate overkomt valt niemand op

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 17:00

Mijn ex was ongeveer even groot/paar cm kleiner dan mij, was met zoenen wel handig haha. Maar daarna (en daarvoor) gedate en gezoend met langere mannen, maar dat heeft toch wel wat meer. Vind het wel geborgen voelen, naast zo'n grote man :j
Maar ik ben zelf 1.75 dus het scheelt vaak niet heel veel

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 18:29

Yvankaxx schreef:
Mijn ex was ongeveer even groot/paar cm kleiner dan mij, was met zoenen wel handig haha. Maar daarna (en daarvoor) gedate en gezoend met langere mannen, maar dat heeft toch wel wat meer. Vind het wel geborgen voelen, naast zo'n grote man :j
Maar ik ben zelf 1.75 dus het scheelt vaak niet heel veel

Ik ben 1.60 dus dan ben ik al gauw klein duimpje :') Maar anders maar even op de tenen staan en anders op een stoeprand gaan staan haha. Maar ik vraag me dan echt af of het zoenen nog wel goed te doen is met zo'n lengte verschil.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 19:04

Ik ben 168 en hij 197 en dat gaat echt dikke prima :j

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 20:17

Als ik in een profiel zie dat een man 1.90 of groter is, swipe ik meestal naar links, lijkt me niet fijn als het zo'n heel groot verschil is. Ben zelf maar 1.62m. Vind 1.85 ofzo nog wel te doen.

Nu loopt het bij mijn match wel weer vlotter. Had eerst het idee dat ik er beetje klaar mee was, hij maakte vaak ook rotopmerkingen over dingen waarin we van interesse verschillen. Maar nu heeft ie het niet meer gedaan en toont juist interesse/reageert leuk :D en start ook weer zelf gesprekken. Denk dat het echt met de drukte op werk te maken had, gezien ie nu vakantie heeft. Voelt nu wel goed, bij de gesprekken die we hebben.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 21:13

Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Ik wens jullie allemaal veel liefdesgeluk toe!

Fem, leuk! Hebben jullie dan iets gedaan voor nieuwjaarsnacht?

Robijntje, klinkt ook goed allemaal :)

Lois, dus je hebt met beiden gedate en vond beiden even leuk?

Inderdaad, mannen moeten moeite doen. Ik was erg gemakkelijk alleen dus enkel iemand speciaal kon dat omdraaien, niet de eerste de beste vent..

1234, oei eerst rotopmerkingen? Maar je kan inderdaad zien hoe het verder verloopt :)

Hier waren het drukke maar leuke dagen, hij mijn en ik zijn familie/vrienden ontmoet. Gaat allemaal goed en zo gemakkelijk. Dat had ik niet gedacht na 6 jaar single zijn :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 22:12

Nouja vooral van die flauwe opmerkingen. Die hij grappig vond maar waar ik de humor echt niet van inzag.
Ik kijk gewoon waar het heenloopt idd. Tot nu toe loopt t verder prima.

Spannend, dat jullie elkaars familie hebben ontmoet! Leuk! Fijn dat het gemakkelijk ging. Lijkt mij een ongemakkelijke situatie haha. (zelf nog nooit meegemaakt) Al hangt het ook misschien wel af van de band die de ander met z'n familie heeft en hoe die erin staan. En andersom met je eigen familie.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 22:28

Farjen, fijn dat het zo natuurlijk voelde! Dat is toch ook wel een bevestiging dat het goed zit :j

1234 ik denk dat sommige mannen ook gewoon niet zo subtiel zijn.. zolang hij jou maar in je waarde laat!

Ik ga woensdag een drankje doen met mijn ene match. Ben benieuwd!
Verder afwachten wanneer die jongen uit Utrecht deze kant uit komt. Hij is via de app steeds heel lief dus ik ben heel benieuwd hoe hij in het echt is.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 22:37

Nee klopt. Maar idd ik vind wel dat ze me in mijn waarde moeten laten. Anders gaat het niet werken en is het al snel klaar (was bijna het geval).

Bij de andere match gaan de conversaties nogsteeds erg sloom :+ stuurt wel uitgebreide, gezellige en geïnteresseerde berichten, maar steeds na ieder bericht moet k weer een tijd wachten op het volgende bericht. :7

Leuk, Yvanka! veel plezier alvast!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 23:33

ik bedenk me net dat de eerste die ik een fijn 2018 wenste mijn Tinder match was :=

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 11:46

Mijn vriendinnen vinden dat ik op de verkeerde jongens val, dus gingen zij voor mij swipen. Dit kwam eruit :+
*knip*

Nou heb ik binnenkort wel een date met een leuke jongen die ik zélf heb geswiped :+
Laatst bijgewerkt door Leo op 07-01-18 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Privécommunicatie verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 11:48

-O- -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 11:54

Hij heeft het in ieder geval eerst over jouw orgasme ipv alleen maar over het zijne. Voor een viespeuk heeft hij wel manieren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 12:00

lieveli schreef:
Hij heeft het in ieder geval eerst over jouw orgasme ipv alleen maar over het zijne. Voor een viespeuk heeft hij wel manieren.

:') :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 12:16

lieveli schreef:

Idd, dat moet ik hem wel nageven. Wel jammer dat ie me vrij snel had ontmatched.. :=