Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:15

Ben ook wel benieuwd naar het lijstje Skessa.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:16

Ik heb al een reactie, het is blijkbaar om te zorgen dat de voorraden kloppen bij onverwerkte bestellingen. Niks aan de hand dus :)

Oh dat is zuur Sylvia... Daar ben ik ook wel bang voor bij van die shipping bedrijven... Je kan het dan ook niet controleren :(

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:16

Scheelt het nou echt zoveel trouwens Sylvia? Jij bestelt wel redelijk vaak in USA toch?

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:22

Dit was heel zuur, het was namelijk vanuit YC in meerdere dozen verzonden, ze heeft die dozen samen laten voegen door shipito, heeft daar foto's van ontvangen (ivm verzekerd verzenden, laat je foto's maken van de inhoud), daarna doos kwijt :roll: dan kan het toch haast niet anders dan dat die bij een medewerker in de auto is gezet!?

Voordeel heb je niet met in de USA bestellen, ja of je moet onmogelijke bedragen betalen voor je USA jar (zoals bv 39,95 voor een jar). Het enige voordeel dat je hebt is dat je zelf kan beslissen wat je neemt en niet afhankelijk bent met wat er hier naartoe komt. Maar bij de usa-shop kan je toch ook doorgeven wat je graag wilt? Als ik het hier in NL kan kopen doe ik dat, misschien is dat iets duurder, maar onder de streep kost het me minder, omdat ik in de USA niet voor 2 jars bestel en hier in nl wel.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:24

Lief als ik ben, heb ik MM voor jullie over gelaten..

CANDLEFIGHT!! ~~}>

Weet niet of ik die lijst zomaar mag plaatsen trouwens

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:26

Jullie gaan gewoon te snel voor mij :P

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:28

DeMolenhoek schreef:
Jullie gaan gewoon te snel voor mij :P

Soms echt té erg he?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:29

Thanks, dus toch wel wat ik dacht. Ja inderdaad, zo hebben wij die order gedaan. Doorgegeven wat we graag wilden hebben en zij heeft het allemaal geregeld. Korting die we gekregen hebben is wel minimaal, maar juist daarom dacht ik dus ook dat het zelf uit USA nauwelijks veel goedkoper kan zijn. Maar goed, dat had ik natuurlijk altijd mis kunnen hebben :).

Jeetje, wel ontzettend balen van die doos! Maar was er dan geen t&t? Of was-ie kwijt voordat-ie verzonden werd naar NL? Dan zou je hun aansprakelijk kunnen stellen lijkt me? Juist omdat er wel een foto gemaakt is van de complete doos? Of is dat heel veel gedoe en staan zulke dingen uitgesloten in de kleine lettertjes?

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:43

Hij was idd kwijt voordat het is verzonden, dus echt bij shipito kwijtgeraakt. Ze heeft wel een groot gedeelte van het bedrag terug gekregen, maar dus niet de tax, het heeft haar dus wel geld gekost :(

Als je het slim aanpakt kan je je jars ongeveer voor 25 tot 30 euro in huis hebben, maar ik heb zelf geen abonnement bij shipito (dan kan je meerdere pakketjes tegelijk ontvangen, ik kan dat nu niet, kan maar1 doos per keer). Zo'n abonnement voor meerdere dozen op je usa adres kost $50.00 per jaar.

Ik wil nog een ander usa postadres proberen, maar moet me daar nog ff verder in verdiepen.

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:50

Skessa_ schreef:
Lief als ik ben, heb ik MM voor jullie over gelaten..

CANDLEFIGHT!! ~~}>

Weet niet of ik die lijst zomaar mag plaatsen trouwens

<3 <3 <3 Ik zal goed voor MM zorgen <3 <3 <3

Denk dat je de lijst beter via pb kan sturen, volgens mij zit Yankee Candle Benelux alle verkooppunten die USA jars verkopen (buiten het bekende assortiment wat naar NL komt) behoorlijk in de nek |(

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:53

Nou meer de bedrijven die rechts streeks inkopen.

Het lukt me niet om te kopieren, staat in een excel bestand :o?

Kan m per email doorsturen, of jullie kunnen haar zelf een mailtje sturen :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:57

Ach jeetje, dat is wel echt heel naar zeg :(.

Ik blijf het dan wel lekker via USA Shop of een ander doen :j. Ben geen grootgebruiker of inkoper en kan die paar weken wel wachten, dus die extra moeite is het dan voor mij niet echt waard. Maar thnx voor je antwoord!!

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:02

Skessa_ schreef:

Klopt, maar die bedrijven hebben op dit moment wel YC Benelux in hun nek hangen |( De 1000poot kan er ook wel een boek over schrijven |( en ik heb het van meer verkooppunten gehoord.
YC Benelux is er op uit dat de USA exclusives hier niet meer te koop zijn, zodat we weer braaf het EU assortiment gaan kopen :(

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:04

Ja beetje flauw is dat :x begreep ook dat je je perse aan hun prijzen moet houden, anders word je er ook uitgeknikkerd 8)7 8)7

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:07

Klopt, als je een actie wilt doen om 'verzin een reden' moet je dat ook eerst aanvragen, dus hun goedkeuring hebben. Je moet als bedrijf best graag YC willen verkopen om met YC Benelux te willen/kunnen samenwerken ;)
Ik heb zelf ook een bedrijf, maar zou met dit soort leveranciers niet kunnen samenwerken -:(-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-16 13:08

_sylvia_ schreef:
Skessa_ schreef:

Klopt, maar die bedrijven hebben op dit moment wel YC Benelux in hun nek hangen |( De 1000poot kan er ook wel een boek over schrijven |( en ik heb het van meer verkooppunten gehoord.
YC Benelux is er op uit dat de USA exclusives hier niet meer te koop zijn, zodat we weer braaf het EU assortiment gaan kopen :(

Echt zó stom!
De geuren hier zijn ook fijn hoor, maar in de US hebben ze echt wel veel geuren die meer in mijn smaak vallen en de labels zijn vaak leuker. Ja, het oog wil ook wat O:)
Net als Cotton Candy, waarom moeten wij dat nou weer mis lopen ;(

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:11

Jeetje wat stom he. En dat terwijl de "EU exclusives" wel gewoon op de USA site verkrijgbaar zijn.
Ik zou er ook niet meer samen kunnen werken denk ik :n.

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:12

Mijn grootste aandeel YC bestaat uit USA geuren, of geuren die er uit zijn. Qua NL standaard assortiment heb ik niet mega veel.

Ik snap ook niet hoor dat er niet wat meer USA geuren ook in tarts/votive enz deze kant opkomen, niet iedereen wil jars :(

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:15

Wat stom zeg van YC Benelux. Ik heb WOK in ieder geval via USA shop. Tegen de prijs wat een Large hier ook kost.

En inderdaad sylvia, dat snap ik ook niet. Kunnen ze toch gewoon nog meer verdienen :?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:20

Ze willen er gewoon ontzettend veel op verdienen volgens mij maar toch nog het redelijk exclusief houden... Snap t ook niet :n

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-16 13:36

Ook ik heb er wat bij laten stoppen.

En met een vriendin wat besteld bij Duizendpoot waaronder VC Sweet Nectar, extra Campfire Marshmallow en nog wat. Ik hoop dat deze bestelling wat sneller aan komt :=
En hopelijk komt Goose Creek nog binnen bij I Love Candles.. Heb ik eindelijk mijn PBS tumblers en de antique jar <3

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:37

Extra campfire? _O- _O- De jar of tumbler? _O- _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:42

Jezus Lisitano, jij hebt echt geen rem _O- _O- _O-
Ik lig elke keer weer dubbel _O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-16 13:54

Yv_ schreef:
Jezus Lisitano, jij hebt echt geen rem _O- _O- _O-
Ik lig elke keer weer dubbel _O-

Ik snap niet waarom je dubbel ligt. Yvonne >;)
Nee oké, ik ben mijn rem even kwijt. Ik heb nu nog steeds die nieuwe YC geuren niet, dus morgen haal ik 3 tarts. Ja.
:+

Skessa, extra wax! Dus dat valt mee! Ik vond het juist zo braaf, ik bewaar heel wat voor 28 maart.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 14:01

:') :') :')