Ik erger me nu aan mezelf... ik had nog 3 opdrachten die ik moest doen, had er 1 gemaakt en wist dat ik iets vergat... tot mijn klasgenoot gisteren vroeg of ik haar feedback wilde geven... op de opdrachten die ik dus inderdaad was vergeten, dus nu nog even mag gaan maken. Helaas

Echt... hij denkt altijd dat ik zo HOPPA voor hem klaar sta zodra hij brult. #16jaar-#wanneerwordtdatvolwassen?
Gewoon bij een volgende gelegenheid eens aangeven dat zij aan de beurt is?
Uiteraard eerst wat babbel babbel met assistente maar mochten dan uiteindelijk toch binnen.. Komt meneer van de IT er aan want tja, dokter heeft probleem met computer. Dan zit je daar een halfuur op de stoel met een verdoofde mond (bang dat de verdoving ging uitwerken..) terwijl ze daar ruzie lopen te maken over hoe ze dit computer probleem gingen oplossen en blablabla. Na zeker 15 à 20 minuten is meneer IT toch uiteindelijk weg gegaan en kon m'n ingreep beginnen.. Ik heb echt afgezien.. Erger dan vorige keer
Ben er nu gelukkig vanaf maar wat aan knaller om op te eindigen zeg. Blij dat ik niet meer terug moet.