Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:46

Ik moet voor school soms ook vroeg opstaan, kan ik me ook ontzettend aan ergeren, moet ik dan maar stoppen met mijn opleiding? :+

Ik erger me nu aan mezelf... ik had nog 3 opdrachten die ik moest doen, had er 1 gemaakt en wist dat ik iets vergat... tot mijn klasgenoot gisteren vroeg of ik haar feedback wilde geven... op de opdrachten die ik dus inderdaad was vergeten, dus nu nog even mag gaan maken. Helaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:50

Anoniem schreef:
Relaxed schreef:

Bemoeials, wat een ergernis.. :roll:

Ja echt, ga je mij een bemoeial noemen?
_O- _O- _O-
Ga alsjeblieft je ochtendhumeur (of karakter) lekker op een ander botvieren

Geen ochtendhumeur hoor, mijn wekker ging ook pas om 615 en dat iedere dag 5 dagen per week :+ Dan zal het mijn karakter wel zijn :')

:roll:
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-06-18 09:50, in het totaal 2 keer bewerkt

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:50

Wij hebben een vriendengroep bestaande uit 4 (inc mijzelf) en nu komt het dus geregeld voor dat we ergens wat eten halen of drinken etc. Wij sturen elkaar vrijwel nooit tikkies of betaalverzoeken als t om kleine bedragen gaat,
Maar de ene keer betaald die en de andere keer betaald die etc etc
Nu zit er 1 bij die in al die jaren nog nooit heeft gezegd oh deze keer betaal ik wel
Maar als zij een keer bijv een broodje van haar werk mee moet nemen voor een vriendin van mij dan worden gelijk de betaalverzoeken doorgestuurd
Ook is zij de enige zonder eigen vervoer maar heeft ze bijv nooit mee betaald aan de brandstofkosten als we een keer een dagje weggaan
Nu beginnen wij 3en ons hieraan te irriteren en heb ik ook gezegd dat ik het best wel even wil bespreken met haar
Maar de rest was het hier niet mee eens
Ik vind gewoon dat je zulke dingen moet bespreken met elkaar
Hoe zouden jullie dit enigszins subtiel zeggen tegen haar 8)7

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:51

Simpel, haar ook telkens een tikkie sturen

bzquinto

Haha dat is eigenlijk wel een goeie :P

Zilfstar

Zoonlief die iets voor school uit moest printen wat niet lukte en mijn hulp inriep..... terwijl ik stond te douchen }:0 -O- Echt... hij denkt altijd dat ik zo HOPPA voor hem klaar sta zodra hij brult. #16jaar-#wanneerwordtdatvolwassen?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:52

Zilfstar schreef:
Zoonlief die iets voor school uit moest printen wat niet lukte en mijn hulp inriep..... terwijl ik stond te douchen }:0 -O- Echt... hij denkt altijd dat ik zo HOPPA voor hem klaar sta zodra hij brult. #16jaar-#wanneerwordtdatvolwassen?

Duurt nog een paar jaar ben ik bang. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:53

Zeker bespreken bzquinto, dit is namelijk irritant, asociaal én gierig :j Gewoon bij een volgende gelegenheid eens aangeven dat zij aan de beurt is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:53

Relaxed schreef:
Geen ochtendhumeur hoor, mijn wekker ging ook pas om 615 en dat iedere dag 5 dagen per week :+ Dan zal het mijn karakter wel zijn :')

:roll:

Dan heb je uitgeslapen....!

Ik kwam er om 06.00 probleemloos uit, maar een uur in de file staan heeft mijn humeur iig geen goed gedaan. :o

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:56

Dit topic is zo vermakelijk af en toe.. :') :=

Maar on topic: ik erger mij aan de werkzaamheden hier vlak naast mijn werkplek. We kunnen elkaar gewoon echt niet verstaan ook, grr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:57

Cynn schreef:
Dit topic is zo vermakelijk af en toe.. :') :=

Maar on topic: ik erger mij aan de werkzaamheden hier vlak naast mijn werkplek. We kunnen elkaar gewoon echt niet verstaan ook, grr.

Oh hier gisteren ook, nieuw stuk vloer voor onze kamer.. Maar die vent meurde enorm naar zweet, dat was vooral het probleem :')

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:58

xPabloBokt schreef:
Zilfstar schreef:

Duurt nog een paar jaar ben ik bang. :+

ben d'r ook bang voor... :+

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:59

Relaxed schreef:
Zeker bespreken bzquinto, dit is namelijk irritant, asociaal én gierig :j Gewoon bij een volgende gelegenheid eens aangeven dat zij aan de beurt is?

Zal t maar eens proberen
maar vaak geeft ze ook aan dat ze geen geld heeft en dat we t later terug krijgen :roll: kan natuurlijk niet in haar portmonee kijken, maar toch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:05

bzquinto schreef:
Relaxed schreef:

Zal t maar eens proberen
maar vaak geeft ze ook aan dat ze geen geld heeft en dat we t later terug krijgen :roll: kan natuurlijk niet in haar portmonee kijken, maar toch

Dan zeg je dat jij ook geen geld hebt om haar eten/drinken te betalen.. Of een tikkie achteraf :)

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:06

Haha komt goed :list:

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:07

Dan zegt ze maar een keer “ik eet niet mee, want ik heb geen geld”.
Wij namen vroeger op het terras op de manege zelden een drankje aan, wetende dat wij nooit zo lang blijven hangen en de kans dat we een rondje terug kunnen geven zeer klein is.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:30

Verrek ik irriteer mij ook eraan dat ik dagelijks om 04.15 op moet staan voor mijn werk(behalve maandags dan mag ik om 6.30 beginnen dus 05.30 uit mn nest).

En ik werk elke 2 weken 6 dagen per week..
Maar mn baan is verder wel leuk maar vroeg opstaan heb ik gewoon een hekel aan

bzquinto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:37

Hagelslag,
Ik ken het mijn wekker gaat ook regelmatig om 4:15 en begin dan om 5:45 met werken
Houd ook niet van vroeg opstaan
Maar vooral mn onregelmatige werktijden zijn soms pittig
Zo heb ik soms 2 nachtdiensten gehad (22:00/06:00) , kom ik dus om 6:30 thuis en de dag daarna de wekker weer om 4:15 8)7
Ook mijn baan is verder leuk maar ook ik ben geen vroege vogel :n

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:57

Ik heb 8 jaar lang 4/5 dagen in de week gewerkt vanaf 5.40 's ochtends (dan stond ik dus al 'vrolijk' vracht te lossen van de vrachtwagen) - dus dat betekende ook om 4.30 opstaan - en dan vaak door tot 18uur 's avonds. En geloof me, ik heb vooral de laatste jaren echt met zoveel tegenzin opgestaan elke dag. Dat heeft niks te maken met ondankbaar zijn of niet willen werken. Maar het is inderdaad zwaar hoor. Als je dan thuis kwam na een dag fysiek hard werken, wachtte het huishouden nog op me en erna ook nog een baby in het spel, een paard, etc.. Laat staan andere afspraken die je nog had op een dag. Ik heb ook echt vaak genoeg gezeurd over dat ik weer zo vroeg op moest. Ik zat er op een gegeven moment met periodes ook echt doorheen. En ik leefde elk jaar zo enorm uit naar mijn 3 weken zomer vakantie. Dus ik snap de mensen die zich irriteren aan het vroeg opstaan heel goed!! Het is niet altijd leuk en daar mag je je best aan ergeren.

Ik ben gewoon geen ochtend persoon en zal het nooit worden. 's nachts wakker worden voor de baby jaren terug? Dan stond manlief op, ik was met geen man en macht uit bed te krijgen :'). Zelfs nu moet manlief me 's ochtends half uit bed sleuren - ik kom er pas echt uit als hij dus het kussen onder mn hoofd vandaan trekt en de deken van me afhaalt, zo erg is het :')
---
Ik erger me al twee dagen aan het feit dat ik een kou opgelopen heb aan mijn nek/schouders - waarschijnlijk door de airco in huis en/of ventilatoren die op de slaapkamer staan - en het doet zo'n pijn! Pijnstilling helpt dus 0,0. Ik heb normaal al een hekel aan het huishouden, maar om nu ook maar Iets te doen in huis is echt zo'n opgave voor me momenteel, pff.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 12-06-18 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:59

Dat ik niet mn Nike Air Max heb aangedaan naar werk en ik nu zo ontzettend zere voeten heb na 3 uur staan en lopen. Vervelende voetaandoening 8)7

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 11:00

Zilfstar schreef:

O hemel, met mijn 5 jarige vraag ik me soms al af of ik alleen maar goed ben om METEEN te springen, hem te bedienen op handen en voeten i.p.v. dat hij leert wat geduld op te brengen (hier werken we overigens aan hoor en het is lichtelijk overdreven maar je snapt 'm wel haha). Als dat nog tot minimaal 16 jaar doorgaat.. -O- -O- :')

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 11:07

Ik erger me echt vreselijk aan de man van 2 huizen verderop. Hij is al een week lang elke avond rond 22.00 tot 23.00 op zijn motor aan het rijden in de straat. Uiteraard met extra hard optrekken en flink veel gas geven. Als je er wat van zegt, ben je een zeikerd |o

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 12:06

Eerste keer dat ik m'n gal spuug maar echt, wat ik vandaag heb meegemaakt.. 8)7

Had om 9u afspraak in het ziekenhuis bij de kaakchirurg om m'n laatste wijsheidstand te laten verwijderen (ze zitten helaas diep en horizontaal waardoor 't toch wel lastig en pijnlijk is). Zat dus weeral met veel stress en was behoorlijk grumpy dat ik zo vroeg moest op staan, maar goed.

Zitten we in de wachtzaal te wachten en te wachten.. Inmiddels bijna een half uur later komt meneer opdagen met z'n fiets.. Zeker in de file gestaan. >;) Uiteraard eerst wat babbel babbel met assistente maar mochten dan uiteindelijk toch binnen.. Komt meneer van de IT er aan want tja, dokter heeft probleem met computer. Dan zit je daar een halfuur op de stoel met een verdoofde mond (bang dat de verdoving ging uitwerken..) terwijl ze daar ruzie lopen te maken over hoe ze dit computer probleem gingen oplossen en blablabla. Na zeker 15 à 20 minuten is meneer IT toch uiteindelijk weg gegaan en kon m'n ingreep beginnen.. Ik heb echt afgezien.. Erger dan vorige keer :\ Ben er nu gelukkig vanaf maar wat aan knaller om op te eindigen zeg. Blij dat ik niet meer terug moet.

Oh en als kers op de taart zat meneer de dokter lekker naar m'n decolleté te staren volgens mijn vader. Hij had het gezien en maakte effe oogcontact, waarbij de dokter vriendelijk terugknikt. :') My god..

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 12:12

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:08, in het totaal 1 keer bewerkt

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 12:46

Dat mn vrachtauto stuk is gemaakt vorige week toeb ik vakantie had.
Gister al de spijker in de band. En nu vandaag merk ik dat iets niet oke is met de vering( naja dat merkte ik gister al maar ik dacht ach misschien weer even wennen aan je vrachtauto).
Ben nu onderweg na de garage met mn vrachtwaggel