Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:46

Rambo is nog best wat waard tweedehands :j Zeker als ze nog in verpakking zitten. Nieuwwaarde eruit halen zal vrees ik niet lukken, maar 70-75% vd nieuwwaarde zie ik toch vaak gevraagd worden- en dan snel weg zijn...

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:51

Janine1990 schreef:
Wil je PB sturen als je het hebt uitgezocht? Ben misschien wel geïnteresseerd :)

Ik zal je in gedachte houden. Eerst even tijd vinden om alles uit te zoeken.

Vientje schreef:
Rambo is nog best wat waard tweedehands :j Zeker als ze nog in verpakking zitten. Nieuwwaarde eruit halen zal vrees ik niet lukken, maar 70-75% vd nieuwwaarde zie ik toch vaak gevraagd worden- en dan snel weg zijn...

Nieuwaarde haal ik inderdaad niet. Maar het is gewoon zo vreselijk k.u.t dat mijn paard helaas niet lang van heeft genoten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:51

Ik heb een 210-215 paard, ook altijd vreselijk met rambo etc. :+

Hoewel als je in tabellen kijkt hij een 205 zou hebben, not. Nu ook een 215 amigo. Ligt perfect.

Janine1990

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:55

Ik heb geen haast hoor :) Doe maar rustig aan. Altijd balen als je paard er niet lang gebruik van kan maken. Je levert er dan toch altijd op in.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:11

Dott schreef:
Ik heb ook gezegd dat ik nog moest overleggen thuis en dat ie nog even geduld moest hebben, maar dat dit soort gedrag niet echt hielp.

Ik hoop echt dak vandaag gebeld word door die andere geinteresseerde. En deze opdringerige pipo af kan zeggen. Hij zei ook al dat ik hem wel van mp af kon halen.. ja doei, als ik t geld in de hand heb, eerder niet. Zo'n advertentie is duur zat

Nog een keer gebeld door opdingerig geval.. toen ik niet opnam een app. En weer gebeld. Of ie hem vanavond of morgen op kan halen.. argh! Irritant!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:16

Hij wilt 'm wel heeeel erg graag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:16

Ik had die kerel intussen toch echt gemeld dat ie op kan rotten... Dit is ronduit onbeschoft gedrag. Ik zou nog liever een week langer met mijn auto zitten en minder vangen dan met dit type mensen zaken doen. Ga je zien dat ie hem koopt en achteraf op dezelfde manier gaat lopen zeiken omdat er volgens hem wat aan is.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:19

Heb je al concrete afspraken gemaakt met hem? Anders zou ik toch duidelijk makelijk dat dit opdringerige gedrag niet gewenst is.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:28

Dott schreef:
Dott schreef:
Ik heb ook gezegd dat ik nog moest overleggen thuis en dat ie nog even geduld moest hebben, maar dat dit soort gedrag niet echt hielp.

Ik hoop echt dak vandaag gebeld word door die andere geinteresseerde. En deze opdringerige pipo af kan zeggen. Hij zei ook al dat ik hem wel van mp af kon halen.. ja doei, als ik t geld in de hand heb, eerder niet. Zo'n advertentie is duur zat

Nog een keer gebeld door opdingerig geval.. toen ik niet opnam een app. En weer gebeld. Of ie hem vanavond of morgen op kan halen.. argh! Irritant!

Maar als ie hem echt zo graag wil hebben, waarom verkoop je hem dan niet aan hem? Die ander maakt immers ook geen keuze. Dan ben je er vanaf?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:30

Ik heb nu ook doorgepakt en gezegd dat ie vanavond kan komen (moest eerst ff zeker weten dat mn vriend ook thuis was). Maar hij hoeft echt niet af te gaan dingen of wat dan ook. Tis idd dak van die ander nog niks gehoord heb, en ik ervan af moet.. maar anders. Ik vraag me af waarom ie er zo vreselijk veel belang bij heeft

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:31

Varekaj schreef:
Ik had die kerel intussen toch echt gemeld dat ie op kan rotten... Dit is ronduit onbeschoft gedrag. Ik zou nog liever een week langer met mijn auto zitten en minder vangen dan met dit type mensen zaken doen. Ga je zien dat ie hem koopt en achteraf op dezelfde manier gaat lopen zeiken omdat er volgens hem wat aan is.

Das dan zijn probleem. Alles wat wij weten dat er mee is is doorgegeven. Aan hem de keuze offie hem koopt of niet.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:46

Omg.. ja nee nu komt ie toch vrijdag want vanavond red ie niet qua tijd.. jezus..

Ik wil hem slaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:49

Had ie dat niet wat eerder kunnen bedenken? Jeetje, petje af voor jouw engelengeduld.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 18:55

Ik zou terugsturen dat je hem niet vast gaat houden.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:01

Varekaj schreef:
Had ie dat niet wat eerder kunnen bedenken? Jeetje, petje af voor jouw engelengeduld.

Dat heb ik ook gezegd. Of ie dat niet had kunnen bedenken voor ie me plat ging appen. Man man man.
Ik ga hem ook niet voor hem vasthouden. Als er eerder iemand voor komt is ie weg. Maar waar ik in t begin omkwam in de mails, is t nu aardig stil. Das de pest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:06

Kan je niet gaan appen of ie echt niet eerder kan, toevallig geen gaatje tijd heeft ofzo? Iets met koekje van eigen deeg, hij wou 'm toch zo graag?

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:15

Ach.. ik heb net de andere geinteresseerde geappt of hij nog interesse had ~~}> hopelijk kan ik hem.dan appen dat de auto helaas helaas al verkocht is :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:18

DAT zou echt geniaal zijn :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:29

De andere geinteresseerde komt woensdag. Dus duim maar ff voor ons dan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:34

*duimpjes hoog*

Hier zeggen ze soms "vragende kinderen krijgen niks". Gaat wel mooi op zo.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:36

Hahaha ik hoop t ook. Degene die woensdag komt vroeg zelfs of hij een aanbetaling moest doen, zoveel interesse heeft hij. Stond perplex

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:37

Dat is dan weer het andere uiterste onder autokopers denk ik, ken er weinig tot geen die zoiets zouden voorstellen tot ze de wagen echt gezien hebben.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:42

Ja idd. Maar goed, we gaan het zien woensdag

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:20

debsoleino schreef:
Ik heb helaas geen foto van de bon meer. Ongeveer een jaar geleden voor mijn oma gekocht en die is overleden. Hij zat nog in de verpakking dus dacht zet hem op marktplaats. Ik vind het zo lastig!

Daar zit een luchtje aan :+

Je kunt hem haar ook terug laten brengen.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 08:43

had ik niet gedaan, terug laten brengen, hij is nu wel open geweest en het plastic is er af. Toch waarde verminderend. As hij nep was, dan had ze het wel aan de verpakking kunnen zien, voor dat ze het open maakte.

Heb je hem in een (drogist of parfum) winkel gekocht of op de (zwarte) markt?
Als het een markt was, dan zou ik wel twijfels hebben aan de echtheid, maar als het een douglash of ici paris of da e.d was, zou ik niet twijfelen aan de echtheid.