Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Wil je PB sturen als je het hebt uitgezocht? Ben misschien wel geïnteresseerd
Vientje schreef:Rambo is nog best wat waard tweedehandsZeker als ze nog in verpakking zitten. Nieuwwaarde eruit halen zal vrees ik niet lukken, maar 70-75% vd nieuwwaarde zie ik toch vaak gevraagd worden- en dan snel weg zijn...
Dott schreef:Ik heb ook gezegd dat ik nog moest overleggen thuis en dat ie nog even geduld moest hebben, maar dat dit soort gedrag niet echt hielp.
Ik hoop echt dak vandaag gebeld word door die andere geinteresseerde. En deze opdringerige pipo af kan zeggen. Hij zei ook al dat ik hem wel van mp af kon halen.. ja doei, als ik t geld in de hand heb, eerder niet. Zo'n advertentie is duur zat
Dott schreef:Dott schreef:Ik heb ook gezegd dat ik nog moest overleggen thuis en dat ie nog even geduld moest hebben, maar dat dit soort gedrag niet echt hielp.
Ik hoop echt dak vandaag gebeld word door die andere geinteresseerde. En deze opdringerige pipo af kan zeggen. Hij zei ook al dat ik hem wel van mp af kon halen.. ja doei, als ik t geld in de hand heb, eerder niet. Zo'n advertentie is duur zat
Nog een keer gebeld door opdingerig geval.. toen ik niet opnam een app. En weer gebeld. Of ie hem vanavond of morgen op kan halen.. argh! Irritant!
Varekaj schreef:Ik had die kerel intussen toch echt gemeld dat ie op kan rotten... Dit is ronduit onbeschoft gedrag. Ik zou nog liever een week langer met mijn auto zitten en minder vangen dan met dit type mensen zaken doen. Ga je zien dat ie hem koopt en achteraf op dezelfde manier gaat lopen zeiken omdat er volgens hem wat aan is.
Varekaj schreef:Had ie dat niet wat eerder kunnen bedenken? Jeetje, petje af voor jouw engelengeduld.