Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:17

Doe ik je even een PB over :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:18

Hahaha ja dat is bij mij ook wel het geval hoor Yasmine _O-. Doe 'm meestal ff aftikken op het randje, dan vallen de meeste wel weer terug. Die TBS heb ik ook een keertje gehad idd, maar val toch weer terug op die van Guerlain. Gelukkig doe ik echt een jaar met een verpakking, dus dan is het nog betaalbaar. Ik had overigens de Radiance, ik weet niet hoe die andere twee zijn. Volgens mij is eentje echt een bronzer toch?

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 08:23

Nayomie, lastig inderdaad. Ik zou als ik jou was eens rustig gaan nadenken wat je het leukste vindt om over te bloggen. Dan kun je daar iets meer op gaan focussen. Het gaat er uiteindelijk om dat jij het voor je plezier doet. En verder kan het gewoon best een tijd duren voordat je je eigen stem hebt gevonden in het bloggen, ik ben daar ook best lang zoekend in geweest. ;)

Bij mij vandaag een stukje over bosbessengeschiedenis, en een receptje: Blueberry Series: Crunchy Layered Yoghurt with Blueberries

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 09:13

Nayomie, je moet jezelf natuurlijk ook een beetje tijd gunnen want zo'n dingen komen niet vanzelf :) Zeker als je nog maar een maand bezig bent. Bij mij heeft het meer dan een jaar geduurd voordat ik mijn niche en mijn schrijfstijl vond, en toen pas ben ik een vast publiek beginnen opbouwen. Dat gebeurt natuurlijk ook niet op één maand. Ik zou dus inderdaad even rustig nadenken waarover je echt wil schrijven.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 12:28

Bloggen moet vooral niet als een verplichting voelen want dan ben je snel je plezier kwijt. Zijn er specifieke onderwerpen die je leuk vind?

Ik heb vandaag Orly Fireball op mijn blog staan.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 14:28

puagaus schreef:
Hoi ik kom even binnen vallen, heb sinds kort ook een blog http://annenijhoff.nl/.
Gericht op de horeca, foodies en meer. *\o/*

Genoeg te lezen en leren hier. Vond het toch wel lastig om het idee in me hoofd ook daadwerkelijk op de site te krijgen.

Ga even stukjes terug lezen en andere blogs bekijken. +:)+
Wat leuk zeg!! Ik ga je volgen :)
Heb zelf ook een plekje in m'n hart voor de horeca sector. Na 14 jaar werken in de horeca is dat niet zo gek. Stug wilde ik altijd wat anders doen; lesgeven. Al denk ik dat ik ooit wel weer 'terug' ga werken in de horeca sector. Het blijft me boeien. En dat heeft enigszins ook wel te maken met een twee sterren sommelier/maître als vriendlief :')

Oeps ik heb al weer heel wat blogs geschreven en hier niet geplaatst. Voor de mensen die nieuwsgierig zijn; check m'n homepage, daar staan intro's per geschreven post. Mochten jullie t leuk vinden, lees dan vooral verder O:)

Ik ga ook even de rest bijlezen +:)+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 14:54

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 17:29

Mijn blog doet het vandaag al weer goed en ik heb nog niet eens mijn vrijdag-blog online gezet. Het is weer een oudere post die 'in zwang' is geraakt. Kijk, dat doet goed: dat mensen ook oudere posts (her)lezen en delen. Dat is wat ik wil met mijn blog: een database die paardenmensen blijvend inspireert!

De blog van vandaag moet nog even ge-edit worden voor hij online gaat. Deze keer weer een heel persoonlijke blog, met als onderwerp trailerangst. Ja, ik heb daar last van (gehad). Je leest het goed: IK. HEB. TRAILERANGST.
:o

Oké mijn paard ook een beetje.... Een beetje van haarzelf en een beetje door mij. Straks een linkje naar mijn post.

@Yv: ik moest even clicken, wat een prachtige naam: Coat Couture.
@Sabini: ik heb een breicht achter gelaten op je blog.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 18:57

Het gaat mij niet zozeer om de lezers, hartstikke leuk, maar wil graag mensen inspireren, dingen overbrengen naar mensen etc. Uiteraard wel met plezier :D En dat helpt natuurlijk wel erg als je een onderwerp hebt :j

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 19:04

Mijn blog staat al langer stil, dit omdat ik het op het moment zo ontzettend druk heb en nog een aantal redenen, ik twijfel nog even om iets op mn blog te zetten daarover omdat ik niet weet wie daar lezen en er zijn bepaalde mensen die ik dit soort dingen toch liever persoonlijk vertel..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 19:38

Lilieska, dan zou ik het gewoon even zo laten tot die bepaalde mensen het misschien wel weten? Mijn ervaring is dat de raarste mensen uit je omgeving je blog lezen, dus om ongemakkelijke situaties te voorkomen zou ik het ze wel in persoon vertellen. :)

Bij mij ligt het ook stil omdat ik het heel druk heb met werk en mijn boek. Ik heb eigenlijk geen inspiratie voor mijn blog, maar ik schrijf persoonlijk liever niets dan iets waar ik niet tevreden over ben.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 20:58

Dat ben ik helemaal met je eens, Yasmine. Ik wilde gisteren per se mijn blog over trailer laden afhebben. Ik ben heel druk bezig geweest maar het beviel niet. Ik heb er een nachtje over geslapen en vanmorgen vroeg kon ik de gewenste aanpassingen maken: goed verwoorden wat ik wilde zeggen én er tevreden over zijn. Dus het is vandaag toch gelukt, maar was het niet gelukt, dat had ik niets gepost. Of misschien vanavond als het wel naar mijn zin was.

Hier is ie dan:
Is Trailer Loading an Issue for You?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 11:28

Handig artikel Sandra! Mijn mormel vond de trailer niet eng, de vrachtwagen wel alleen zijn angst was spontaan verdwenen als hij ontdekte dat er een likit hing. Daar had hij toch zeker 2 minuten plezier van :') . Genoeg om hem vast te zetten. }:)

Ik heb vandaag een artikel over een fijn gezichtsmasker van Therme.

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 12:46

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 21:20

Dank je Tazzey. Ik heb de titel veranderd, omdat ie niet echt liep. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:54

Ik zou het de mensen die het verdienen te weten wel eerst in het echte leven vertellen, Liliekska. Ik kan me voorstellen dat ik niet gecharmeerd zou zijn als ik het eerst op een blog zou zien staan.

Ik heb een blogpost online gezet, waarin ik de uitwerking van mijn Digital Art (fan-art van de Nazgûl-paarden uit Lord of the Rings) heb neergezet.
Helaas kon ik er niet alle tijd voor nemen, aangezien ik vandaag mijn verjaardag vier, maar ik heb mijn best gedaan. (:

http://angelingreek.blogspot.nl/2015/08/het-verloop-van-een-digitale-tekening.html

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 10:41

Ik zou persoonlijke dingen inderdaad eerst in de omgeving vertellen alvorens ze op je blog te plaatsen.

Mooi Sillebil, echt heel knap gedaan! Ik heb het digitale tekenen geprobeerd maar het is het toch niet voor mij, ik hou het bij houtskool en grafiet! Al vind ik het een gedurfde tekening. Voor je het weet wordt dit topic ook overspoeld door de Totilas-is-zielig-en-Gal-zuigt club. Want jouw paard is zwart, heeft twee bitten, de mond open en de kin tegen de borst. O:)

Ik heb vandaag een back to school nailart tutorial, pencils.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 10:46

Tja het hele probleem is wat lastig, kan hier ook niet al te veel zeggen ivm met mensen die meelezen, evt via pb kan ik het wel uitleggen. Denk dat het op mn blog gewoon vermeld word als 'een aantal recente gebeurtenissen' ofzo.

Edit: Dat meelezen klinkt over the top maar heb al eerder meegemaakt dat ik iets op bokt deelde en vervolgens opeens een vriendin die ik nog niks verteld had ,en waarvan ik niet verwacht had dat ze op bokt, zat alles wist

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 11:52

Dankjewel Tazzey! Het paard van de tekening is ook heel sielugh. Ook zijn zijn tanden getrokken. Arm ding. :n
Ik vind je Pencil Nail-art er heel erg cool uitzien! Jammer genoeg bijt ik nagels en zijn ze daardoor zo kort en breed dat Nail-art er niet mooi uitziet.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 16:13

Ik vind je een aparte maar toch aansprekelijke stijl hebben qua tekenen, Sillebil. :j

Whoops, ik dacht dat het cupcakes waren, totdat ik nogmaals de titel las. Toen viel het kwartje O:)

Leuk artikel, HippoLogic! Zelf geen paard maar wie weet komt het ooit nog eens van pas. :D

Leuke artikelen! Je bent dus wel erg van het reizen dus, Julia. :)

Vind ik een goede tip, Yasmine. Ik wil zelf vanaf nu de gedachte willen aanhouden: Vind ik dit een post waard die ik graag hier in dit topic zou willen delen of niet? Al doe ik wel reviews maar post ik ze niet hier.
Wilde gisteren eigenlijk een 'mijn week' plaatsen maar daar zou eigenlijk niet nuttigs uit voortkomen.

Ik heb eens gedacht en ik denk dat ik weet waar ik over wil bloggen, naast de DIY's, tips etc etc. Namelijk mijn weg naar succes. En dan succes in, school halen, opleiding volgen die ik wil afmaken en mijn doelen behalen met tekenen. Dus eigenlijk een blog, waarin ik mijn doelen wil gaan voltooiden.

Het is nu lazy sunday, dus ik ga lekker even met de layout van mijn blog prutsen :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 18:58

Tazzey schreef:
Ik heb vandaag een back to school nailart tutorial, pencils.

Ik heb deze op FB gedeeld (op een pagina met 11 likes) maar ik vind hem leuk. ;)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 11:45

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 13:50

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 15:13

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 02:25