Zebrastreep schreef:Jeuk van die plakkers en dan moet ik nog gaan slapen zo.
Die plakkers zijn de hel. Hopelijk lukt het je om een beetje te slapen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

black_kelpie schreef:Zebrastreep schreef:Jeuk van die plakkers en dan moet ik nog gaan slapen zo.
Die plakkers zijn de hel. Hopelijk lukt het je om een beetje te slapen!
Polarize schreef:Mijn arm is nog een beetje rood, maar ik heb verder geen last meer gehad van die reactie!
Had wel moeite met mn bed uit komen. Lange dag vandaag ook met waarschijnlijk veel sociale interactie omdat ik moet helpen op de open dag ("moet" ik heb me vrijwillig aangemeld), maar gelukkig doe ik geen grote opleiding, dus we zullen het waarschijnlijk niet extreem druk krijgen.
Telpeva schreef:Polarize schreef:Mijn arm is nog een beetje rood, maar ik heb verder geen last meer gehad van die reactie!
Had wel moeite met mn bed uit komen. Lange dag vandaag ook met waarschijnlijk veel sociale interactie omdat ik moet helpen op de open dag ("moet" ik heb me vrijwillig aangemeld), maar gelukkig doe ik geen grote opleiding, dus we zullen het waarschijnlijk niet extreem druk krijgen.
Gelukkig ze, hopelijk was het eenmalig! Succes straks!
we hebben vaak maar 20 studenten in het eerste jaar, dus zo'n open dag loopt ook niet bepaald storm
cursebreaker schreef:De DHL bezorger wie vandaag de ronde deed zit bij mij in de irritatie zone momenteel.
We komen net terug van de winkel, staat er een pakketje voor de deur (wij hebben geen eigen voortuin, dus het is gewoon openbare stoep tot aan onze drempel), waar een kerst cadeau voor familie in zit van 64e. Hoe verzinnen ze het om dat gewoon zo neer te zetten en weg te gaan

Froukje schreef:[ Afbeelding ]
Denk je dat je auto veilig op de oprit staat, rijden ze hem nog stuk![]()
Geen verwijt naar de bestuurster trouwens, die vloog uit de bocht omdat het zo glad was.. Maar potver, ik baal!