Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:MyWishMax schreef:Soms hoort het er gewoon bij. Dat is niet stom, je voelt je gewoon zo. Dat je het volgens jezelf goed hebt betekent niet dat jouw gevoel er niet mag zijn. Beetje lief voor jezelf zijn!
Sterkte met kleindochter chanicha!
Is ook zo. Maar als ik dan lees dat er in Nederland mensen in tenten slapen terwijl er bijna 200000 woningen leeg staan... Dan vind ik dat ik me niet aan moet stellen.
MarlindeRooz schreef:Negatieve test.
Heb liever gewoon direct corona ipv een week lang quarantaine in m’n eigen huis plus daarbij afstand houden van m’n vriend. Terwijl ik alsnog verkouden ben. Het is echt niet leuk.
Femke_Tweety schreef:MarlindeRooz schreef:Negatieve test.
Heb liever gewoon direct corona ipv een week lang quarantaine in m’n eigen huis plus daarbij afstand houden van m’n vriend. Terwijl ik alsnog verkouden ben. Het is echt niet leuk.
Ik was ook 2 a 3 dagen negatief, en toen volle bak positief.
Test morgen of overmorgen nog maar een keer, dan zullen er ook inmiddels waarschijnlijk voldoende antistoffen meetbaar zijn.
Duurt soms even.
Luxorvalkje schreef:Mijn ergernis valt mee.
We zijn al een paar weken bezig om iets te regelen voor een collega.
Nu is er een dame die het stug blijft hebben over 'stikkers' in de app.
Hadden we al eens aangekaart, maar ik erger me enorm.
Heb al zo vaak willen schrijven: 'Het zijn stickers, muts!'
MarlindeRooz schreef:__Sannne schreef:Ik zou inderdaad wanneer je wel klachten hebt maar de zelftest negatief is, even langs de GGD voor een test.
Dat kan tegenwoordig niet meer.
Verwacht dat hij mogen of vrijdag positief is. Tot die tijd blijf ik uiteraard binnen.
Marcella schreef:MarlindeRooz schreef:
Wacht kan dit niet meer. Dan zou ik niet kunnen testen.
Weiger namelijk om geld uit te geven aan zelftesten.
MyWishMax schreef:Maar dat is niet eerlijk tegen jezelf. Natuurlijk is dat vreselijk en heb je geluk dat jij daar niks mee te maken hebt, maar het zou wat zijn als je je nooit rot mocht voelen omdat er altijd iemand wat ergers heeft. Dan kan er maar 1 iemand op de wereld zoch rot voelen, de rest heeft altijd wel iemand die het erger heeft.
En soms lucht het ook op om even verdrietig te zijn, zelfmedelijden te hebben of zoiets.realistisch blijven, maar zeker niet doorslaan naar de andere kant en nooit meer wat mogen voelen van jezelf.
(Ik heb gisteren met een vriendin ook vreselijk lopen klagen, enorme rot dag en dat klagen slaat nergens op want zijn echt stomme dingen, maar lucht wel op haha)
Marcella schreef:MarlindeRooz schreef:Dat kan tegenwoordig niet meer.
Verwacht dat hij mogen of vrijdag positief is. Tot die tijd blijf ik uiteraard binnen.
Wacht kan dit niet meer. Dan zou ik niet kunnen testen.
Weiger namelijk om geld uit te geven aan zelftesten.
MarlindeRooz schreef:__Sannne schreef:Ik zou inderdaad wanneer je wel klachten hebt maar de zelftest negatief is, even langs de GGD voor een test.
Dat kan tegenwoordig niet meer.
MarlindeRooz schreef:Ja ik vind het ook irritant want ik weet niet al weer wat er gaat gebeuren.
Ik krijg het, mag 3 maanden geen booster halen en dan gaan ze weer regels invoeren en val ik weer buiten de boot.
Dus als ik morgenvroeg nog negatief test ga ik gewoon mijn booster halen (heb een afspraak). En dan zie ik wel.
Geen zin dat ik straks niet naar musea enzo toe mag omdat ik nu niet mag testen bij de GGD.